مجله تفریحی پونک

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش تصاویر

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ب.ظ

 

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

 

 

کیش مهم‌ترین جزیره گردشگری و تجاری ایران است که سالانه گردشگران بسیاری از داخل و خارج ایران را به خود جذب می‌کند. در دوره هخامنشی‌ها کیش به مرکز صید مروارید در منطقه بین‌النهرین و حتی هندوستان تبدیل شد‌.

 

 
ناز وب، وجود مروارید موجب شد که این جزیره باستانی در عهد هخامنشی‌ها میزبان کشتی‌های تجاری و بازرگانان شود.  یونانی‌ها در وصف کیش بیش از دیگر سیاحان نوشته اند. یکی از آنها نیارخوس دریاسالار یونانی بود که در سال 325 قبل از میلاد مسیح به فرمان اسکندر مقدونی مامور به سفرهای اکتشافی شد تا جهانگشایی اسکندر را تکمیل کند. او در خصوص سفر اکتشافی خود در دریای عمان و خلیج فارس در قرن چهارم پیش از میلاد، نوشته است که به جزیره کیش رسید.

 

 
آریان یکی دیگر از تاریخ نویس‌های یونانی است که نام کامتینا را برای کیش انتخاب کرد. او معتقد بود، هنگامی‌که نیارخوس مامور سفرهای اکتشافی اسکندر مقدونی به کیش رسید، این جزیره زیبا و تاریخی به دو الهه یونانی به نام‌های ونوس و مرکور اختصاص داشت. اهمیت جزیره کیش در طول تاریخ به اندازه‌ای بود که حتی دردوره‌ای از تاریخ ایران، حاکم خلیج فارس در عصر اتابکان فارس این جزیره را سکونتگاه اصلی خود قرار داد. در عصر مغولان نیز کیش اهمیت تجاری خود را در کنار بغداد، شیراز، بحرین و هندوستان حفظ کرد.

 

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

 کیش مهم‌ترین جزیره گردشگری و تجاری ایران است

 
برپا ماندن شهر باستانی جزیره کیش در همان دوران، شاهدی بر این مدعاست. اهمیت مروارید کیش چنان بود که این پدیده طبیعی برگردن همسر‌امپراتور چین آویخته شد و مارکوپولو در خاطرات سفر خود با مشاهده این گردنبند از ارمغان کیش سخن گفت. آرامش کیش از همان عهد باستان پابرجا ماند تا آنکه پرتغالی‌ها کشتی‌های جنگی خود را به طمع در دست گرفتن بازارهای هندوستان، عربستان و ایران به اقیانوس هند فرستادند و به کیش رسیدند.

 

 
آن‌ها تا زمان حکومت صفویه نیز در کیش ماندند. با بیرون راندن پرتغالی‌ها توسط دلیران جنوب ایران، کیش به حیات بومی‌خود ادامه داد تا آنکه در سال 1371 این جزیره نام مروارید خلیج فارس را به خود گرفت از 20 سال پیش تاکنون کیش پرشتاب در مسیر جذب گردشگر حرکت کرد  تا اینکه به مقصد منحصر به فرد گردشگری در مناطق آزاد ایران بدل شد و توانست در کنار اصفهان و شیراز پرچم گردشگری ایران را بالا نگاه دارد.

 

ساحل نقره‌ای و هوای پاک
کیش را مروارید خلیج فارس خوانده‌اند. این نام تنها یک شعار برای این جزیره زیبای جنوبی ایران نیست. کیش را از آن جهت مروارید خلیج فارس نامیده‌اند که شن‌های سواحل این جزیره جنوبی با مرجان‌های دریایی در هم آمیخت و در سراسر کرانه‌های این جزیره در تابش خورشید همچون نگین شروع به درخشیدن کرد. آب و هوای کیش در چهارفصل ایران مختص به این جزیره است، به گونه‌ای در طول سال ساحل نقره‌ای و آسمان آبی و آفتاب درخشانش در آب‌های نیلی رنگ خلیج فارس هوای پاک و آرامش منحصر به فردی را بر این جزیره حاکم کرده است.

 

 
جزیره کیش با برخورداری از پیشینه باستانی شگفتی‌های طبیعی خاص خود را نیز دارد. سواحل مرجانی و آب‌های شفاف این جزیره چنان فضایی ایجاد کرده که هر گردشگری را شیفته بازدید از آن می‌کند. در وصف پاکی و تمیزی این جزیره همین بس که آب‌های این جزیره همچون شیشه، زیبایی‌ها و مرجان‌های کف دریا را تا دوردست‌ها نمایان می‌کند. در وصف دیدنی‌های پرشمار جزیره کیش باید به پارک ساحلى مرجان، اسکله تفریحی و پارک دلفین‌ها اشاره کرد.

 

 
باغ پرندگان کیش نیز در نوع خود بی‌نظیر است و گونه‌های بسیار از پرندگان جهان در این پارک که سقف آن با تورهای نامرئی پوشانده شده است، زیست می‌کنند. اگرعلاقه‌مند به رانندگی باشید جاده کرانه فرصت خوبی را برای گشت و گذار به دور این جزیره مرجانی فراهم کرده است. حتی اگرهم علاقه‌ای به راندن در جاده‌های خلوت کیش را نداشته باشید می‌توانید با دوچرخه در پیست‌ مخصوص 51کیلومتری دوچرخه سواری کیش برانید و از هوای پاک و سکوت و زیبایی آن بهره‌مند شوید.  

 

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

جزیره کیش، سالانه گردشگران بسیاری از داخل و خارج ایران را به خود جذب می‌کند

 
یک بسته تفریحی

کشتی یونانی
تماشای کشتی یونانی در غروب ساحل از دیگر جاذبه‌های گردشگری شناخته شده در جزیره کیش است. این کشتی اگرچه تاریخی نیست، ولی چنان تصاویر زیبایی از غروب کیش خلق کرده که به تدریج به محلی برای تجمع گردشگران تبدیل شد. سال ۱۳۴۵بود که بومیان جزیره کیش ناگهان با کشتی بزرگی مواجه شدند که در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته بود.گفته‌می‌شود که شاید این کشتی به دلیل مه‌آلود بودن هوا و نبود فانوس دریایی در ساحل کیش به گل نشسته باشد. این کشتی در سال 1322 درست هنگامی‌که ایران درگیر کودتا بود در بندر گلاسکوی اسکاتلند ساخته شد و هنگامی‌که به گل نشست در اختیار یونانی‌ها بود و از آن جهت آن را کشتی یونانی لقب داده‌اند.

 

 
برای بازدید از این کشتی مسئولان مناطق آزاد کیش اقدام به احداث پارک ساحلی کشتی یونانی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و ایجاد آمفی‌تئاتر، کافه تریا، رستوران ایرانی و لبنانی، غرفه‌های فروش تنقلات، ایستگاه‌های کرایه اسکیت، دوچرخه و فروش محصولات ورزشی در محیط پیرامون به گل نشستن کشتی یونانی کردند و بدین ترتیب جاذبه‌ای جدید برای گردشگران ایجاد شد.  

 

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

تماشای کشتی یونانی در غروب ساحل از دیگر جاذبه‌های گردشگری شناخته شده در جزیره کیش است

 

 

ورزش‌های آبی
کیش از سال‌ها پیش مرکز ورزش‌های آبی ایران نیز بود. غواصی مهم‌ترین شاخه از ورزش‌های آبی است که از سال‌ها پیش در کیش دایر و حتی مدارس آموزشی نیز برای آن راه‌اندازی شد. شگفتی‌های زیر آب در جزیره کیش به اندازه‌ای است که گردشگران در آرزوی غواصی در این جزیره در فصول مختلف سال به کیش می‌روند تا دنیای شفاف زیر آب و مرجان‌های رنگارنگ و آبزیان شگفت‌انگیز این جزیره را از نزدیک مشاهده کنند و لذت ببرند.

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

 

غواصی مهم‌ترین شاخه از ورزش‌های آبی است که از سال‌ها پیش در کیش دایر شده است

 

 

اسکله تفریحی
 اسکله تفریحی مجموعه‌ای است که‌امکانات تفریحی از قبیل جت اسکی، قایق‌های پدالی (با ظرفیت چهارنفر)، قایق‌های ماهیگیری، قایق‌های پارویی، سه چرخه‌های آبی،‌امکانات غواصی و قایق‌های کف شیشه‌ای که گردشکران از آن برای تماشای دنیای شگفت‌انگیز آبزیان زیبای خلیج فارس استفاده می‌کنند، در خود جای داده‌است. جدای از مدرسه‌های غواصی ورزش‌های آبی دیگری در کیش وجود دارند که مورد توجه گردشگران هستند. بهترین نقطه برای ورزش‌های آبی در کیش مجموعه اسکله تفریحی کیش است که در مجاورت چند مجموعه تفریحی دیگر قرار گرفته است.

 

در تمامی‌کلوب‌های دریایی و اسکله تفریحی کیش ورزش‌های آبی و تفریحی همچون جت اسکی، چترهای پاراسل، بانانا و شاتل، اسکی روی آب،‌ باگی، فلای بورد و اسکوتر دریایی و قایق سواری با قایق‌های بادبانی و تندرو عرضه می‌شود که نرخ آنها از 12 هزار تا 100 هزار تومان است.  

 

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

 اسکله تفریحی کیش، مجموعه‌ای است که‌امکانات تفریحی از قبیل جت اسکی و قایق‌های پدالی دارد

 

 
جشنواره‌‌ها
جزیره کیش مرکز برپایی جشنواره‌های گوناگونی است. از جشنواره‌‌های موسیقی گرفته تا جشنواره‌های خرید و جشنواره‌های ویژه هر فصل، در این جزیره برنامه ریزی و اجرا می‌شوند . بدین ترتیب بسته سفر به کیش کامل و هیجان‌انگیز خواهد بود. می‌توانید روزها در آب‌های خلیج فارس و مراکز تفریحی ساحلی به تفریح بپردازید و عصر هنگام با گشت‌وگذار در پاساژ‌های این جزیره محصولات متنوعی خریداری کنید.

 

 
کیش دیگر تنها به پارک مشهور دلفین‌ها و باغ پرندگان مشهور نیست و اینک به نقطه‌ای متمرکز از تمامی‌امکانات گردشگری ایران در جنوب کشور تبدیل شده است. از پیست‌های اسکیت روی یخ تا رفتن به اعماق آب‌های نیلگون خلیج فارس و همنشینی با آبزیان متنوع این جزیره و تماشای مرجان‌های رنگارنگ، همه و همه برای گردشگران فراهم است.    

 

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

جزیره کیش مرکز برپایی جشنواره‌های گوناگونی است

 

 
امکانات جزیره
به غیر ازمراکز تفریحی که به آنها اشاره شد، مجموعه‌های ورزشی بسیاری نیز در کیش راه‌اندازی شده که خدمات سوارکاری، تنیس، تیراندازی با کمان، اسکیت و اسکواش، فوتبال و ورزش‌های رزمی‌را به گردشگران و علاقه‌مندان عرضه می‌کنند. به شنا هم که علاقه‌مند باشید علاوه بر استفاده از خدمات استخرهای شنا در جزیره می‌توانید سری به مراکز تفکیک‌شده شنا آقایان و بانوان بزنید و در دریای نیلگون خلیج فارس شنا کنید.

 

سامانه حمل و نقل
کرایه تاکسی در کیش همچنان گران است،‌اما تاکسی‌های زرد رنگ خطی در این جزیره نرخ معقول‌تری دارند. نرخ مینی بوس در این جزیره کمترین نرخ کرایه است و برای رفتن به مسیرهای مختلف با مینی‌بوس‌های جزیره تنها پرداخت 900 تومان کافی است. موسسات زیادی در جزیره کیش وجود دارند که می‌توانید با مراجعه به آنها به اجاره روزانه خودرو اقدام کنید.

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

کرایه تاکسی در کیش همچنان گران است،‌اما تاکسی‌های زرد رنگ خطی در این جزیره نرخ معقول‌تری دارند

 

  اقامت در 60 هتل
سفر به کیش البته چندان ارزان هم نیست،‌اما نرخ اقامت در این جزیره جنوبی ایران که‌امکانات گردشگری و تفریح در آن به وفور فراهم است، نسبت به سفرهای خارجی قابل توجه است. جزیره کیش از آن جزیره‌های جنوبی است که توسعه آن برپایه صنعت گردشگری شکل گرفت و به تدریج تبدیل به نقطه تمرکز تاسیسات گردشگری شد.
 

 

این جزیره‌اما برای گردشگران علاقه‌مند به خرید نیز نقطه خوبی برای پاساژگردی و خریدهای مختلف است. جدای از آن کیش برای علاقه‌مندان به خودرو نیز از آن جهت که جزیره‌ای آزاد محسوب می‌شود، نقطه مناسبی برای دیدن جدیدترین خودروهای عرضه شده در بازارهای جهانی است که به تعداد زیاد وارد این جزیره شده اند. جزیره کیش در مساحتی حدود 90 کیلومتر مربع دارای بیش از 60 هتل یک تا پنج ستاره است که می‌تواند در هر فصل سال اقامتگاه خوبی برای گردشگران باشد.

 

 
نرخ سفر به کیش با تورهای گردشگری نیز حدود 400 هزار تومان برای پنج روز اقامت در هتل‌های این جزیره در فصل تابستان تعیین شده که البته ممکن است براساس سلیقه گردشگرانی که علاقه به سفر با تورهای گردشگری به این جزیره دارند، اندکی کم یا زیاد شود. در هر حال، پیشنهاد ما سفر با تورهای گردشگری به این جزیره زیبا و لذت بردن از تمامی‌جاذبه‌های گردشگری مروارید خلیج فارس است.   

 

 گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

 

کیش نقطه مناسبی برای دیدن جدیدترین خودروهای عرضه شده در بازارهای جهانی است

 

پارک‌های ساحلی
پارک‌های ساحلی در کیش فراوان وجود دارد و به تناسب میل و علاقه بازدیدکنندگان میزبان گردشگران است. پارک‌های ساحلی مرجان، میرمهنا، سیمرغ، مرد ماهیگیر و پارک شهر این جزیره با وسعت زیاد میزبان گردشگران است و‌امکانات خوبی برای چند ساعت استراحت در کنار آرامش دریای جنوبی ایران دارد. اگر به محیط زیست ایران علاقه دارید تماشای لاک‌پشت‌های دریایی در دهانه غربی جزیره را از دست ندهید. می‌توانید حتی به محله سفین هم بروید و از تماشای باغ بهشت که نخلستانی تاریخی است بهره مند شوید.     

 

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

تعدا د زیادی پارک‌های ساحلی در کیش وجود دارد

 

 

تابستان‌های خشک و زمستان‌های بهاری
کیش جزیره‌ای گرم و خشک است و آب و  هوای بیابانی دارد. بنابراین تابستان‌های آن طولانی و گرم و زمستان‌ها با آب و هوای مطبوع و ملایم است. کیش جزیره‌ای کم باران و خشک است و به همین دلیل حتی در دوره باستان نیز مردم جزیره نیاز به حفر قنات داشتند. با این حال در فصل زمستان در برخی روزها رگبارهای پراکنده منجر به جاری شدن سیلاب در جزیره می‌شود. در تابستان گاه میزان رطوبت و شرجی هوا در جزیره به صد درصد نیز می‌رسد، در این ماه دمای هوا به بیش از 34 درجه و شرجی آن به 68 درجه می‌رسد. بنابراین بهترین زمان سفر به جزیره کیش ماه‌های دی تا فروردین هستند که آب و هوای جزیره مطبوع و ملایم است.

 

مجموعه جنگلی درخت سبز
علاقه‌مند به جنگل هم که باشید می‌توانید به دره پرتغالی‌ها در کیش و محوطه درخت سبز بروید تا ساعاتی در میان درختان و سبزی جنگل استراحت کنید و از دیدن درخت بزرگ انجیر معابد کیش هم بهره مند شوید. مجموعه درخت سبز کیش درست در مجاورت دو جاذبه گردشگری تاریخی کیش که شهر باستانی حریره و آب انبار سنتی جزیره است قرار دارد. پس با یک تیر چند نشان بزنید و گشت نیمروزی خود را در جزیره به بازدید از محوطه درخت سبز اختصاص بدهید.   

 

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

کیش جزیره‌ای گرم و خشک است و آب و  هوای بیابانی دارد

 

 
سرزمین آهوان
کیش را به جزیره آهوان نیز می‌شناسند که تعداد آنها در این جزیره زیبا زیاد است. این جانوران در فاصله بین فرودگاه تا مرکز جزیره پراکنده شده اند. می‌توانید آهوان جزیره را در حالی که در گوشه و کنار جزیره در حال استراحت هستند، مشاهده کنید. تعداد آهوان کیش به اندازه‌ای زیاد است که مشاهده آنها تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی این جزیره شده است. آهوان کیش البته زندگی مسالمت آمیزی با ساکنان جزیره دارند و برخی گله‌ها نیز در نزدیکی محل زندگی ساکنان جزیره حضور می‌یابند.     

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

کیش را به جزیره آهوان نیز می‌شناسند که تعداد آنها در این جزیره زیبا زیاد است

 

فصل رونق
جزیره کیش اکنون روزهای جشنواره تابستانه خود را پشت سر می‌گذارد و به همین دلیل نیز نرخ ورود گردشگر به این جزیره زیبا در 15 روز نخست تابستان 17 درصد رشد داشته است. پس اگر این روزها به کیش سفر می‌کنید بدانید که جمعیت گردشگران داخلی و خارجی این جزیره نیز در فصل تابستان افزایش بیشتری یافته است. ‌‌     

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

جمعیت گردشگران داخلی و خارجی جزیره  کیش، در فصل تابستان افزایش بیشتری یافته است

 

 

 آثار تاریخی
قنات 800 ساله
قنات کیش که اکنون به شهر زیرزمینی کاریز تبدیل شده بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد.این قنات آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره را تامین می‌کرد. قنات کیش که در زمان خود یکی از  شیوه‌های پیشرفته مهندسی آب بود ، 10 هزار متر مربع وسعت دارد. جالب آنکه در این سال‌ها قنات کیش تغییر کاربری یافته و به دلیل وسعت زیاد آن حتی توانسته‌اند داخل این شهر زیرزمینی غرفه‌های فروش صنایع‌دستی، رستوران سنتی و مدرن، موزه، سالن‌آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و گالری‌های هنری ایجاد کنند.

 

 
شهر زیرزمینی و باستانی کیش اکنون در عمق 16 متری زمین قرار دارد و تبدیل به جاذبه گردشگری ایران شده است. در بازدید از این قنات زیرزمینی می‌توانید تصور کنید که به شهری در عمق دریاها سفر کرده‌اید که دیواره هایش با صدف و مرجان‌های خلیج فارس برپا شده‌اند. خاک‌های برداشت شده از این قنات حتی جنبه درمانی نیز یافته‌اند و در گل‌درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شهر زیرزمینی کیش همچنین 15 کیلومتر طول دارد و سه رشته را در خود جای داده است.     

 

گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر

قنات کیش که اکنون به شهر زیرزمینی کاریز تبدیل شده بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد

 

در بافت قدیمی‌کیش می‌توانید به تماشای صیادان بومی‌و همچنین زندگی روستاییان این جزیره بپردازید. در این نگاه کیش یک سرو گردن از دیگر جزیره‌های جنوبی ایران بالاتر است.بنابراین حتی اگر شنا بلد نیستید یا از غواصی هم می‌ترسید می‌توانید ساعاتی مهمان قایق‌های کف شیشه‌ای جزیره کیش شوید تا بدین ترتیب با بهره‌گیری از شفافیت آب‌های این جزیره زیبا به دیدار آبزیان کف دریا بنشینید و لذت قایق سواری را هم تجربه کنید.

 

در بافت قدیمی‌کیش می‌توانید به تماشای صیادان بومی‌و همچنین زندگی روستاییان این جزیره بپردازید. در این نگاه کیش یک سرو گردن از دیگر جزیره‌های جنوبی ایران بالاتر است.بنابراین حتی اگر شنا بلد نیستید یا از غواصی هم می‌ترسید می‌توانید ساعاتی مهمان قایق‌های کف شیشه‌ای جزیره کیش شوید تا بدین ترتیب با بهره‌گیری از شفافیت آب‌های این جزیره زیبا به دیدار آبزیان کف دریا بنشینید و لذت قایق سواری را هم تجربه کنید.

The post گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر appeared first on نازوب.


لینک منبع این نوشته :
http://www.nazweb.ir/191908-%da%af%d8%b1%d8%af%d8%b4%da%af%d8%b1%db%8c-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%ad%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%af%d9%86%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b4.html


Images for گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش تصاویر
10 جاذبه کیش که نباید از دست دهید +قیمت هتل - مشرق
www.mashreghnews.ir/./10-جاذبه-کیش-که-نباید-از-دست-دهید-قیمت-هتل
‎کیش جزیره ای در خلیج همیشه فارس یکی از مهمترین مراکز گردشگری ایرانی هاست و .
عناوین کل اخبار عکس · تصاویر خبری · جالب و دیدنی · بین الملل · مطبوعات . این
جزیره با امکانات فراوانی که دراد و همچنین طبیعت زیبا، ساحل های مرجانی و بازارهای .
جاذبه های تفریحی . دفع دومین حمله ارتش سعودی به صحرای میدی یمن+عکس و فیلم.
دیدنی های کیش را با کاملتیرین اطلاعات جهت برنامه ریزی سفر .
www.kishtor.com/جاذبه-های-گردشگری-کیش/دیدنی-های-کیش
‎از جمله مکان های دیدنی کیش که می توان از آن لذت برد حمام… . نخلستان های جزیره کیش
بهمراه عکسهای زیبا · نخلستان های کیش. توضیحات نخلستان باغ بهشت کیش با
توجه به گفته های جهانگردان و گردشگران در قرن های گذشته پرورش . هکتار در جنوب
شرقی جزیره کیش قرار گرفته و یکی از مراکز تفریحی و دیدنی های کیش بشمار
میرود .
جزیره کیش :: دیدنیها و مراکز تفریحی کیش
www.hellokish.com/attractions/
‎اطلاعات گردشگری. تور کیش » قیمت روز . دیدنیها و مراکز تفریحی جزیره کیش .
پارک تفریحی ساحلی میرمهنا در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش دیدنی است.
تفریحات هیجان انگیز در ساحل کیش - بیتوته
www.beytoote.com/iran/tafrihi/exciting2-entertainment.html
‎مکانهای تفریحی کیش ساحل کیش جزیره کیش,سفر به جزیره کیش,تور کیش,قیمت
تور کیش,سواحل کیش,کیش,جاذبه های گردشگری کیش. . ایران است که سالانه
گردشگران بسیاری از داخل و خارج ایران را به… دیدنی های ایران،گردشگری،تور
گردشگری . شهری تاریخی به قدمت دایناسورها · تصاویر دره مرادبیگ در همدان,عکس دره
مرادبیگ همدان .
جاهای دیدنی کیش - ایران دهکده
irandehkadeh.com/news.cfm?id=261
‎بیشتر جاهای دیدنی جزیره کیش شگفت انگیز است که طبیعت درطی سالهای طولانی
. از جاهای گردشگری کیش سواحل ماسه‌ای، اسکله تفریحی، جاده کرانه، پیست دوچرخه
. که بعد از دیدن عکسهای خودتون باید تا دو سه ساعت بخندین کلا کیش خیلی خوبه
ما .
مکان های دیدنی کیش
تورکیش-تورمشهد.com/category/مکان-های-دیدنی-کیش/‎
‎جاده جهان کیش برای گردشگران تور کیش و تور لحظه آخری کیش که آن را می شناسند .
د کارتینگ تفریحی در تور کیش یکی از مکان های تفریحی جزیره کیش همین .
اماکن تفریحی کیش | معرفی جاذبه های گردشگری ایران
seeiran.ir/tag/اماکن-تفریحی-کیش/
‎جزیره کیش از نظر محیط زیست طبیعی، یکی از بکرترین مناطق خلیج فارس بوده و .
شده، یکی از زیباترین مراکز دیدنی کیش است که بازار مرجان را به دریا ارتباط می دهد.
. این تندیس ها در کنار یکدیگر برآیندی از جامعه هنری ایران را در ذهن بیننده تصویر .
جاذبه های گردشگری کیش - مکان بین
www.makanbin.com/hormozgan/?p=805
‎جاذبه های گردشگری کیش جاذبه های طبیعی کیش جاذبه های توریستی کیش سایت .
سایت کیش دیدنی های کیش مراکز خرید کیش هتل های کیش درباره کیش جزیره کیش.
. راه اندازی سایت گردشگری هرمزگان تکمیل خواهد شد اما در مرحله اول اماکن تفریحی .
کیش روی مکان ها کلیک کنید و با خوندن متن، یدن عکس، بازدید مجازی یا فیلم هر مکان
.
پورتال فرودگاه بین المللی کیش > اطلاعات گردشگری > مکان‌های .
www.kishairport.ir/tabid/255/Default.aspx
‎در آب های پیرامون جزیره یافتاز مهمترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش می توان :
کاریز یا . است و کمتر نقاطی در دنیا می‌توان یافتکه از لحاظ طبیعی این قدر دیدنی
باشند ، عمق کم آب . سواحل ماسه‌ای ، اسکله تفریحی ، جاده کرانه که دور تا دور جزیره
کشیده شده است . پروازهای ورودی, پروازهای خروجی, گالری تصاویر, پارکینگ,
تاکسی, گمرک .Searches related to گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش تصاویر



تور کیش - مکانهای دیدنی کیش
تور-کیش.net/مکانهای-دیدنی-کیش‎
‎2مرکز در باشگاه ورزش های دریایی کیش و اسکله تفریحی خدمات و آموزشهای لازم همراه با
. جزیره کیش قرار گرفته و یکی از مراکز تفریحی و دیدنی های کیش بشمار میرود .
مراکز تفریحی جزیره کیش - تور کیش | اطلاعات هتل های کیش
jazirekish.com/دیدنیهای-کیش/مراکز-تفریحی-جزیره-کیش.html
‎این بخش شامل اطلاعات در خصوص مراکز تفریحی جزیره کیش میباشد. . دانلود کتاب
راهنمای گردشگری کیش . دیدنی های کیش . پرسش و پاسخ گردشگری . در این
سینما با ایجاد افکت هایی مثال باران، باد، تکان های صندلی و تصاویر سه بعدی
فضای .
دیدنی های جزیره زیبای کیش - سرزمین من - تبیان
bhardrbhar.tebyan.net/default.aspx?TopicID=23818
‎عکسهای جالب و دیدنی از جزیره کیش . جزیره کیش یکی از مناطق توریستی خلیج
فارس و استان هرمزگان می باشد که سالانه صدها . راهنما و نقشه گردشگری جزیره کیش .
در طول اسکله چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا
.
جاذبه های گردشگری قشم - آسمونی
www.asemooni.com/tourism/iran/./tourist-attractions-of-qeshm
‎آسمونی: جزیره قشم بزرگ ترین جزیره خلیج فارس و جزو استان هرمزگان محسوب می شود
که . دیدنی ها و جاذبه های گردشگری جزیره قشم به سه گروه اصلی تقسیم می شود: .
دارای زیربنای 68000 متر مربع مشتمل بر فضای تفریحی، خدماتی، اقامتی، تجاری .
نقشه های ایران ترافیک همین لحظه در شهر تهران خطوط مترو شهرهای ایران تصاویر دیدنی
.
جاذبه های گردشگری کیش - کیش یاب
www.kishyab.com/tag/جاذبه-های-گردشگری-کیش/
‎صفحه نخست / مدیریت برچسب: جاذبه های گردشگری کیش . کلیک کنید. •••
تصاویر دیدنی از باغ راه ایرانی در جزیره کیش تصاویر دیدنی از باغ راه . ادامه مطلب .
ارزان سفر کنیم /جزیره قشم سرزمین عجایب+عکس - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/204913/society/tourism
‎24 مارس 2012 . جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - جزیره قشم در تنگه هرمز حد فاصل بین . این
جزیره با توجه به تلفیق جاذبه های طبیعی و فرهنگی، پتانسیلهای بسیار . غارهای
دیدنی، آبهای نیلگون خلیج فارس و همه همه در کنار جلوه های فرهنگی جزیره از جمله . قشم
برای تفریح و گردش جز ارزان ترین مکان های تفریحی در خاورمیانه است.
گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر - هاب پرس
https://hubpress.ir/news/29560
‎گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر\n\n\n کیش مهم‌ترین جزیره
گردشگری و تجاری ایران است که سالانه گردشگران بسیاری از داخل و خارج ایران را .
جاذبه های توریستی کیش - kish International Exhibitions Center
www.kishfair.com/tourism.html
‎تپه های تاریخی در کرانه شمالی جزیره کیش بیانگر وجود بندری پر رفت و آمد گذشته
. که امروز یکی از مناطق دیدنی و سیاحتی کیش نیز به شمار می آید. . می شود و اکثر
خدمات تفریحی دریایی بر روی این اسکله به گردشگران عرضه می گردد . . ایران را به
تصویر می کشد و هنرمندان این مرز وبوم را به فرهنگ دوستان سرزمین های دیگر می
شناساند.
عکسهایی زیبا از جاذبه های کیش - تاپ ناز
www.topnaz.com/kish-عکسهایی-زیبا-از-جاذبه-های-کیش/
‎30 ژانویه 2013 . عکسهای دیدنی از جزیره زیبای کیش را مشاهده می کنید., ساحل کیش, . مجله تفریحی
تاپ ناز » سرگرمی » گردشگری » عکسهایی زیبا از جاذبه های کیش.
تصاویری از پارک تفریحی و ساحلی مرجان در جزیره دیدنی کیش - اس ام اس
www.samatak.com/tourist/./pictures-of-the-park-and-the-coast.html
‎جاذبه های بی نظیر گردشگری ایران به روایت تصویر . تصاویری از پارک تفریحی و
ساحلی مرجان در جزیره دیدنی کیش. مجموعه : مکان های تفریحی ایران و جهان. تصاویری .Searches related to گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش تصاویر
Previous



مکانهای تفریحی ایران - تالاب
www.talab.ir/tourism/iran
‎مکان های بی نظیر در ایران,آبشار در ایران,تور گردشگری در ایران,نقاط تفریحی ایران,
بهترین شهر ایران,تازه های مکانهای تفریحی ایران,بهترین آب و هوای ایران . طبیعت
دیدنی روستای لندی در چهارمحال بختیاری + عکس . غار علیصدر در همدان بزرگ‌ترین و
طولانی‌ترین غار آبی جهان است . جاذبه های گردشگری و زیبای شهر تبریز + تصاویر.
تصاویری زیبا از قشم جزیره شگفتی ها +تصاویر - آکا - آکاایران
www.akairan.com/iranshenasi-irangardi/./2014721111540.html
‎تصاویر قشم عکس های جالب قشم قشم,جزیره قشم,جاهای دیدنی قشم,جاذبه های گردشگری
قشم,مکانهای تفریحی جزیره قشم,گردشکری,تور گردشگری,تور قشم,شهرهای استان .
دیدنی های و مراکز تفریحی کیش - همگردی - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/analysis/1419747360046355
‎دیدنی های و مراکز تفریحی کیش - همگردی. . اولین و پر بازدیدترین شبکه اجتماعی و
سایت گردشگری. ورود کاربران. فیسبوک; گوگل پلاس; ورود · ثبت نام در همگردی.
پارک دلفین ها کیش - park dolfinha - آپارات
www.aparat.com/v/M9CWF/پارک_دلفین_ها_کیش_-_park_dolfinha
‎رزرو هتل ارک دلفینها یا ( دلفیناریوم ) جزیره کیش اولین و تنها پارک دلفین در .
مجموعه تفریحی پارک دلفین ها با مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش
قراردارد. . نزدیکی این مجموعه دیدنی قرار دارند جاذبه های گردشگری کیش در سامانه
رزرواسیون . با اشتراک در فیلیمو به تماشای هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی
بنشینید.
جاهای دیدنی جزیره کیش + عکس مکان های دیدنی کیش - جزقل
jezghel.com/tourism/kish-island
‎جزیره کیش, جاهای دیدنی جزیره کیش, مکان های دیدنی کیش, جاذبه های گردشگری کیش,
جاذبه های . برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید
. . تالاب عباس آباد یکی از بخش‌های مجموعه فرهنگی تفریحی عباس آباد.
جاذبه ها و دیدنی های جزیره کیش - اطلاعات گردشگری
www.official-census.com/1394/./جاذبه-ها-و-دیدنی-های-جزیره-کیش/
‎آفتاب ساحل و دریای بی نظیر و آرامش این تصویری است که از جزیره کیش در ذهن
بسیاری . ویژه خودشان در بخش های مختلف می گردند و گردشگری و تفریح یکی از
بخش هایی . تصویری که پس از سفر به جزیره کیش در ذهن زنان ایرانی باقی می ماند،
تصویر .
کیش |جزیره کیش,جاذبه های گردشگری کیش،مکان های دیدنی کیش .
https://www.findatour.co/fa/iran-tourist/kish
‎کیش با مساحتی در حدود ۹۰ کیلومتر مربع، تنها جزیره مرجانی جهان می باشد. . علاوه
بر بازدید از مکان های طبیعی و تاریخی، بازدید از مراکز تفریحی و تجاری کیش را در
.
دیدنیهای جزیره ی زیبای قشم (23 عکس) - تاپ ناپ
topnop.ir/news/1141/دیدنیهای-جزیره-ی-زیبای-قشم
‎19 ا کتبر 2010 . ولی خدایی قشم جای خوبیه و مکان های دیدنی زیادی هم داره . . قشم جزیره بسیار زیبایی
هست هم برای تفریح مناسبه و هم خرید و هم استراحت با مردمان فوق . من دانشجو قشم
هستم خیلی هم عالیه اینقده جاذبه گردشگری دارهاین عکسا الکی هست.
اسکله تفریحی جزیره کیش - جاذبه های گردشگری ایران - رزرو هتل
blog.neginsafar.com/اسکله-تفریحی-جزیره-کیش/
‎23 جولای 2016 . اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید ما به شما اسکله تفریحی جزیره کیش را
پیشنهاد می . خانه / جاذبه های گردشگری استان هرمزگان / کیش / اسکله تفریحی جزیره
کیش . جاذبه های گردشگری ایران رزرو هتل رزروهتل معرفی جاذبه های دیدنی ایران
معرفی جاذبه های گردشگری . روستای باغو جزیره کیش + تصاویر.
جزیره کیش - آریا زمین
https://aryazamyn.com/page100453
‎صفحه جزیره کیش با کلیدواژه های جزیره کیش، جاذبه های توریستی کیش، جاذبه های
. های تفریحی هرمزگان، مکان های تفریحی کیش، مکان های دیدنی هرمزگان، سفر به
جزیره کیش، سفر به هرمزگان، دیدنیهای کیش برچسب خورده است. صفحه ی جزیره
کیش به عنوان یک جاذبه گردشگری در شهر بندر لنگه، استان هرمزگان، . تصاویر
جزیره کیش.Searches related to گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش تصاویر
Previous



مکان های دیدنی و تفریحی کیش همراه با عکس | تیتر دانلود
titridownload.ir/مکان-های-دیدنی-و-تفریحی-کیش-همراه-با-عکس/
‎21 مه 2015 . مکان های تفریحی کیش تور کیش,جا های دیدنی کیش جاهای دیدنی جزیره . زیبا، ساحل
های ۸ ژانویه ۲۰۱۵ دیدنی ها و جاذبه های گردشگری جزیره قشم به سه .
جاهای دیدنی کیش همراه با عکس به انگلیسی با قیمت و قشم کجاست با .
newsdownload.ir/./جاهای-دیدنی-کیش-همراه-با-عکس-به-انگلیسی/
‎2 مارس 2015 . مناطق دیدنی و تفریحی کیش جاهای دیدنی کیش به انگلیسی جاهای دیدنی . در جزیره
کیش 25 عکس جاذبه های گردشگری کیش خانه مناطق دیدنی در کیش .
تصاویر > گالری عکس تایلند > مکان های توریستی تفریحی تایلند
www.7thsky.org/.تصاویر/./مکان_های_توریستی_تفریحی_تایلند/
‎نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر در کیش. تصاویر - گالری عکس تایلند
- مکان های توریستی تفریحی تایلند. مکان های تاریخی . جزیره پی پی - پوکت.
مناطق دیدنی کیش - iran-tejarat.com - فروش ملک
amlak.iran-tejarat.com/cms/39_مناطق-دیدنی-کیش
‎13 سپتامبر 2014 . جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان . این
جزیره یک میلیون نفر گردشگر را سالانه به خود جذب می‌کند. . در شمال شرقی جزیره
مجموعه تفریحی ساحلی و پلاژ آقایان با مساحتی در حدود . پارک ساحلی مرجان که در
مجاورت بازار مرجان واقع شده، یکی از زیباترین مراکز دیدنی کیش است که .
عکس های تمام جاهای دیدنی در جزیره کیش - تک فارس
www.takfars.ir/عکس-های-تمام-جاهای-دیدنی-در-جزیره-کیش/
‎5 سپتامبر 2013 . درخت لوریا یا انجیر معابد در کیش نمایی از پارک آبشار در جزیره کیش نمایی از پارک
دلفین ها در کیش نمایی از سواحل کیش نمایی از غروب.
مکان های دیدنی ایران - تکناز
www.taknaz.net/news_cats_230.html
‎مکان های دیدنی ایران,مکان های دیدنی,مکان گردشگری,جاذبه های توریستی,روستاها . های
دیدنی,تصاویر,دیدنی های اروپا,شهرهای تاریخی,هتل های مناسب,جهان,عکس و تصاویر.
مکانهای تفریحی جزیره ی قشم - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/مکانهای-تفریحی-جزیره-ی-قشم
‎اوبود در جنوب جزیره بالی که خود یکی از مهمترین مراکز گردشگری جهان به شمار می رود
. دیدنی های دنیا را لااقل ببینیم!+ تصاویر, نشنال جئوگرافیک، در خبری بهترین
. پارک تفریحی ساحلی میرمهنا در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش دیدنی است.
جاذبه های گردشگری جزیره کیش - سفرگردی
safargardi.com/جاذبه-های-گردشگری-جزیره-کیش/
‎از جاذبه های گردشگری جزیره کیش میتوان به پارک هنر ساحل مرجانی سواحل ماسه ای .
توضیــحات; گالری تصــاویر; نظرات کاربران . جزیره کیش یکی از جزیره های خلیج
فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی
استان . تا هنگام پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کیش مرکز تفریح شاه و دوستانش
محسوب .
جاهای دیدنی قشم - جزیره ی قشم
islandqeshm.blogfa.com/post/1
‎جزیره ی قشم - جزیره قشم و دیدنی های آن - به وبلاگ جزیره ی قشم خوش امدید - جزیره ی
قشم. . دلفین های جزیزه قشم از جاذبه های جزیره زیبای قشم است که گردشگران و
مسافران . امکان سفر دریایی و تفریحی در بین درختان حرا و دیدن بیش از 100 گونه از
.
جاذبه های گردشگری و دیدنی کیش - تور ترکیه تابستان 95
lahzeakhari.net/net/47/جاذبه-های-کیش
‎به گزارش ویژه نامه نوروزی مشرق، کیش جزیره ای 90 کیلومتری در خلیج فارس که
بسیاری . و تور کیش براس تفریح و گردشگری در کیش و تور جزیره کیش و قیمت
هتل های کیش و . کیش جزیره ای در خلیج همیشه فارس یکی از مهمترین مراکز
گردشگری و .Searches related to گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش تصاویر
Previous



آشنایی با شهرها و کشورها - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_21.html
‎آشنایی با شهرها و کشورها,گردشگری ایران,جاذبه های گردشگری جهان,تور اروپا,مکان های
زیارتی,بناهای تاریخی,مکانهای . 10 مکان دیدنی جهان که در آینده پنهان خواهند شد.
جاذبه های توریستی کیش - kish Trade Promotion Center
www.kishtpc.com/tourist%20info_persian.htm
‎سواحل ماسه‌ای ، اسکله تفریحی ، جاده کرانه که دور تا دور جزیره کشیده شده است ، پیست
دوچرخه سواری به طول حدود 70 کیلومتر که تاپاسی از شب دوچرخه سواران در آن به ورزش .
بازار درگهان (1) - گالری تصاویر جزیره - قشم آنلاین
www.qeshmonline.com/image/61
‎تو ایام گرم سال حسابی میتونید تو بازارها تفریح و خرید خوبی داشته باشین ولی .
تا اوایل فروردین تو جزیره باشید تا بتونین دور از گرما به گردشگری بپردازین و
. نسبت به بقیه بازارهای قشم و درگهان سر بود جاهای دیدنی قشم دولفین ها در جزیره .
مکانهای تفریحی کیش بایگانی - صفحه 4 از 6 - مجله خبری شوش مال
shooshmall.com/blog/tag/مکانهای-تفریحی-کیش/page/4/
مکانهای تفریحی کیش ساحل کیش جزیره کیش,سفر به جزیره کیش,تور کیش,قیمت
تور کیش,سواحل کیش . مراکز دیدنی کیش پارک ساحلی مرجان کیش جزیره کیش,
جاهای دیدنی کیش,مکانهای تفریحی کیش,پارک ساحلی مرجان,گردشگری,تور
گردشگری ,شهرهای استان هرمزگان- . مدل های مدرن لوستر اتاق نشیمن با طراحی بی
نظیر+تصاویر.
تصاویر جاذبه های گردشگری جزیره کیش
newpanjereh.rozblog.com/post/1310
‎17 مارس 2016 . تصاویر برای جاذبه های گردشگری جزیره کیشگزارش تصاویر . مکان های تفریحی
کیش تور کیش,جا های دیدنی کیش جاهای دیدنی جزیره کیش,معرفی .
معرفی مراکز تفریحی جزیره ی کیش - آژانس مسافرتی
www.agencytravel.ir/معرفی-مراکز-تفریحی-کیش/
‎این جزیره سالانه یک میلیون گردشگر را به خود جذب می نماید . بازارها و مراکز خرید آن ،
مراکز تفریحی و گردشگری آن از جمله جاذبه های این جزیره برای جذب گردشگران .
دیدنی ترین مکانهای دیدنی ایران - زیباترین
beautiful-pictur.blogsky.com/1392/02/05/./Spectacular-places-Iran
‎دراین پست زیباترین عکسهای دیدنی ترین نقاط ایران را . و سیکا که محلی جهت
استراحت و تفریح است قابل توجه و خیلی دیدنی و جالب هستند. . معروف ترین آن ها
دلفین ها هستند که از جاذبه های گردشگری این جزیره به حساب می آیند. . اثر طبیعی
ملی ایران و بعد از چشمه پامو کاله ترکیه به عنوان دومین چشمه آب شور جهان ثبت جهانی
شده است.
وبسایت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش
tourism.kish.ir/
‎وبسایت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش. . با ورود به سامانه می توانید سفر خود را
به کیش برنامه ریزی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید. . اماکن
دیدنی . مراکز خرید. رستوران های جزیره کیش انواع غذا‌های ایرانی، فرنگی و دریایی را
با کیفیت مناسب ارائه می دهند. . اسکله بزرگ تفریحی کیش . مشاهده تصاویر
گالری .
جاذبه های گردشگری مالزی - آژانس مسافرتی دلتابان
www.deltaban.ir/agency-attraction-104-جاذبه-های-گردشگری-مالزی
‎جاذبه های گردشگری کوالالامپورمالزی یکی از مدرن ‌ترین کشورهای آسیای جنوب شرقی
است و . کوالالامپور یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیا به شمار می رود. . بزرگ ترین
هتل جهان به نام «نخستین هتل دنیا» در مجموعه تفریحی گنتینگ نام دارد و نام آن در .
عکس های جاذبه های گردشگری ایران | سایت تفریحی سرگرمی عکس سپیده
3pide.ir/category/گردشگری/عکس-های-جاذبه-های-گردشگری-ایران/
‎عکس های جاذبه توریستی مکان های دیدنی تایلند مالزی گردشگری. عکس های جاذبه .
عکس های زیبا دیدنی جزیره کیش هتل بلیط تور مسافرت سفر خلیج فارس. عکس های .Searches related to گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش تصاویر
Previous



معرفی جاذبه های گردشگری دبی | لست سکند - تور لحظه آخری
www.lastsecond.ir/news/Dubai_Tourism/
‎معرفی جاذبه های گردشگری دبی پسندیدم 11. 24 مهر 1390 00:00 37 معرفی جاذبه های
توریستی . بسیاری از مردم ایران برای تجارت و تفریح به دبی سفر می‌ کنند. .
شهر و لنج هایی که در کنار خور پهلو گرفته اند، از داخل این قایق ها بسیار دیدنی است.
. سفر به دبی + تصاویر · مجتمع تفریحی و سرگرمی دبی پارک اند ریزورت +
تصاویر.
عکس مکان های دیدنی جزیره کیش 2016 - گالری عکس خنده دار 95 .
fun.jadid.top/عکس-مکان-های-دیدنی-جزیره-کیش-2016/
‎1 مه 2016 . عکس مکان های دیدنی جزیره کیش 2016. اماکن تفریحی کیش معرفی جاذبه های
گردشگری ایران سیری در ایرانشنا در آبهای زلال کیش بسیار فرح بخش .
اماکن دیدنی | جاذبه های گردشگری کیش | اسکله تفریحی میر مهنا
www.arioparvaz.com/./جاذبه-های-گردشگری-کیش-%7C-اسکله-تفریحی-میر-مهنا.html
‎اسکله تفریحی میر مهنا به وسعت 1578 متر مربع در کرانه شمالی جزیره زیبای کیش و
در . این اسکله از جاذبه های گردشگری کیش به شمار می رود و به شکلی متفاوت شما را
. منظره ای خیال انگیز و روح نواز را پیش چشمان گردشگران به تصویر می کشد.
جزیره زیبای کیش - رسانه ی خبری وبلاگی
rasanetv.ir/page-873825.html
‎جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش: برخی از جاذبه های گردشگری جزیره به .
جزیره کیش,جزیره زیبای کیش,سواحل زیبای کیش,جزیره دیدنی کیش,مکان‌های
تفریحی کیش,مکان . . معروف ترین هتل های جزیره زیبای کیش برای سفری رویایی+
تصاویر
جزیره قشم - جاذبه های گردشگری
www.geshmesland.blogfa.com/cat-2.aspx
‎جزیره قشم - جاذبه های گردشگری - تاریخ - فرهنگ - آداب ورسوم - اعتقادات - ضرب المثل
- جاذبه ها - گویش- خبر و. . در زیر اسامی بیست نقطه دیدنی و تاریخی جزیره قشم آورده
شده :مطالب بیشتر . مراکز تفریحی : . از آبراهه های پیچ در پیچ بین این جنگل ها می
گذرند تصویر های بی نظیری در خاطرشان ثبت می شود که هرگز فراموش نخواهند شد.
لیست گردشگری اماکن دیدنی بندرعباس - همگردی
hamgardi.com/list/show-places/Category-Tourism/.1/./City-444
‎همگردی اولین و پربازدیدترین سایت و شبکه اجتماعی گردشگری و تفریح در ایران. .
این کلیسا یکی از جاذبه های شهر وان ترکیه ست که در جزیره آختامار قرار داره. . "قره
کلیسا" یا "کلیسای تاتائوس" کلیسایی در استان آذربایجان غربی است که به ارامنه
تعلق داشته و در بین ارامنه جهان به "تاده . تصاویر گردشگری بدون استان ونزوئلا.
دانلود کتاب PDF مکانهای تفریحی جزیره کیش
3sotdownload.com/./دانلود-کتاب-pdf-مکانهای-تفریحی-جزیره-کیش
‎جزیره کیش یکی از مکان های تفریحی ایران است که همه ساله گردشگران و مسافران .
بهمراه تصاویر شکیل و توضیحات کامل در مورد جزیره کیش از سایت ۳ سوت دانلود .
گردشگری
www.nicegroups.ir/
‎گردشگری ، مکانهای دیدنی ، جاهای گردشگری ، جاهای دیدنی ، عکس مکانهای دیدنی ایران ،
تصویر جاهای دیدنی خارج کشور ، عکس مکانهای تاریخی ایران ، جاهای تاریخی
گردشگری. . و در شمال جزیره کیش واقع شده و این اثر در تاریخ ۱ شهریور ۱۳۷۶
به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، شهر باستانی حریره . مکانهای
تفریحی ایران .
هواشناسی جزیره - معرفی جزیره قشم و مناطق گردشگری آن
www.iranianweather.blogfa.com/./معرفی-جزیره-قشم-و-مناطق-گردشگری-آن
‎هواشناسی جزیره - معرفی جزیره قشم و مناطق گردشگری آن - نقشه ها و مدل های هواشناسی.
. در تصاویر ماهواره ای جزیره قشم شبیه نهنگی است که در دهانه تنگه هرمز خوابیده است.
یکی دیگر از دیدنی های این جزیره زیبا؛ بازارهای بزرگ و دیدنی آن است که در سالهای .
وب کیش رزرو آنلاین بلیط های گردشگری جزیره کیش
webkish.ir/
‎وب کیش رزرو آنلاین بلیط های گردشگری جزیره کیش. . بازدید کننده گرامی با
سامانه گردشگری وب کیش ، برنامه های تفریحی خود را در جزیره زیبای کیش برنامه
ریزی .Searches related to گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش تصاویر
Previous



مکان های دیدنی ایران ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهان
www.niksalehi.com/gardeshgari/view/2015_08.php?page=2
تور ترکیه,مکان های گردشگری جهان,تور,گردشگری سواحل آنتالیا,جاذبه های گردشگری
جهان,تور اروپا تور آنتالیا . نروژ، سرزمین خانه‌های خیال‌انگیز و دیدنی +تصاویر .
جاذبه های گردشگری دبی | اماکن تفریحی و توریستی دبی
www.nilotour.com/مراکز-تفریحی-دبی
‎از جاذبه های گردشگری و توریستی دبی می توان به باغ وحش دبی ، جزایر پالم جمیرا .
شهر دبی از مراکز تفریحی دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری از جمله اتوبوس .
منطقه مشخص تقسیم می‌شود: خیابان اصلی، پارک تفریحی و منطقه غواصی‌ فوجی فیلم
.
گردشگری - IranAir Portal-بخش فارسی وب سایت/
www.iranair.com/portal/home/?generaltext/9277/2306/9659/
‎19 سپتامبر 2011 . تپه های تاریخی در کرانه شمالی جزیره کیش بیانگر وجود شهری بزرگ و آباد در . ایام
گذشته و برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار جالب و دیدنی است.
مکان های تفریحی کیش kishtourisminfo
www.scriptux.ir/./مکان_های_تفریحی_کیش_kishtourisminfo.html
‎کیش |جزیره کیش,جاذبه های گردشگری کیش،مکان های دیدنی کیش . کیش |جزیره
کیش . تصاویر - گالری عکس دبی - مکانهای توریستی تفریحی … تصاویر -
گالری .
خبرگزاری جمهوری اسلامی - کیش مروارید خلیج فارس با جاذبه های متنوع .
www3.irna.ir/fa/News/82006719/
‎18 مارس 2016 . به گزارش ایرنا ، کیش از نقاط دیدنی جنوب ایران و یکی از جزایر خلیج فارس است که
سالانه . گردشگرانی هم که بدنبال لذت بردن از جاذبه های تفریحی ، سرگرمی و بحث
سلامت هستند می . شهر زیرزمینی کاریز یکی از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای
کیش در دل آب های نیلگون خلیج فارس است. . فیلم; |; عکس; |; پادکست.
جاهای دیدنی و مکان‌های گردشگری ایسلند :: وبلاگ تفریحی
lovearena.blog.ir/post/جاهای-دیدنی-و-مکان-های-گردشگری-ایسلند
‎5 سپتامبر 2016 . تصاویری دیدنی از جاذبه های گردشگری ایسلند - ستاره . Previous مکان های دیدنی
ایران ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهان
گردشگری ایران - ایمپریا
imperia.ir/tourism/iran-tourism
‎گل‌مکان, منطقه ی گل‌مکان, گردشگری, تور گردشگری, مکانهای تفریحی ایران, جاذبه های
گردشگری ایران, آثار تاریخی ایران, تصاویر گلمکان,ایران مطلب . کیش, پارک
ساحلی مرجان کیش, جزیره کیش, جاهای دیدنی کیش, مکانهای تفریحی کیش,ایران مطلب.
پرتال گردشگری کیش
kish724.com/
‎کیش 724,راهنمای سفر به کیش,رزرو هتل کیش,پرتال گردشگری کیش,مراکز خرید
کیش,ورزش های آبی کیش.
مکان های دیدنی کیش
bestparsian.ir/news/مکان-های-دیدنی-کیش
‎مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای … تور ترکیه . عکس های داغ
بازیگران و ستاره های ایرانی (96) تصاویر داغ بازیگران و افراد مشهور خارجی در جهان.
پس از مرگ . یکی دیگر از مکان های تفریحی جزیره کیش پارک شهر می باشد . پارک
شهر .
قشم بهتر است یا کیش /جاذبه های گردشگری کیش و قشم - پلنا | پلنا
polna.ir/7012/قشم-بهتر-است-یا-کیش-جاذبه-های-گردشگری-ک
‎10 آوریل 2014 . هرچند هرگوشه این مرزپرگهر سرشار از زیبایی و دیدنی است. . قشم بهتر است یا کیش
/جاذبه های گردشگری کیش و قشم . آب های جزیره هنگام. . سواحل قشم هم امکانات
کمی‌برای تفریحات دریایی احداث شده مانند غواصی تفریحی و جت اسکی. . اسکله
لافت می‌نشینید و خاطرات سال‌های دور را مرور می‌کنند عکس‌های خوبی بیندازید.Searches related to گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش تصاویر
Previous



مکان های دیدنی شهرکرد,چالوس,شیراز,اصفهان,قشم و کیش - پورتال خبری
vatican18-rzb.boty.ir/page./مکان-های-دیدنی-شهرکردچالوسشیرازاصفه.html
چکیده سخنانم در مورد فیلم "در بروژ" (مارتین مک‌دونا) در "کافه کتاب دیالوگ" · من را با
اسم . می گذرانند و مکان های گردشگری . و دیدنی . های کیش انواع ورزش ها و تفریحات
. . مکان های تفریحی کیش تور کیش,جا های دیدنی کیش جاهای دیدنی جزیره .
مکانهای دیدنی ،جاذبه های گردشگری ایران ،مکانهای تفریحی …
funsgood.in/./مکانهای-دیدنی-جاذبه-های-گردشگری-ایران-مکانهای-تفریحی.html
مناطق گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش . جزیره کیش،
جزیره ای مناسب برای بانوان; ارزانترین شهرهای دنیا +تصاویر; این شهر زیباترین .
معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان
www.gilnar.ir/
‎. جاذبه های آبشار باتارا به روایت تصویر · تاریخچه مکان تاریخی خانه تاج در . ادامه
خواندن آشنایی با هتل صدف در کیش و امکانات آن . و مراکز اقامتیبرچسب‌ها جاهای دیدنی
کیش، جزیره، دیدنیهای کیش، کیش، هتل صدف، هتل های . ادامه خواندن جاذبه های شاه گلی
مکانی تفریحی در تبریز . گردشگری در تالاب قوری گل در استان آذربایجان شرقی.
ایران را بگردیم. - جزیره خارگ (جزیره خارک)
www.beinabein.com/post-77.aspx
‎جزیره خارگ (جزیره خارک) - کوهنوردی، ایرانگردی، گردشگری و مقدمه ای بر پورتال جامع
ایرانگردی و گردشگری. . فیلم "در جستجوی پلنگ ایرانی" . جزیره خارگ به عنوان
شاهرگ اقتصاد ایران و نقطه پایانی خطوط انتقال نفت ایران از اهمیت بسیار ویژه ای .
خارگ دیدنی های تاریخی و باستانی زیادی دارد که در گوشه گوشه جزیره یافت می شود.
بهترین مکان های دیدنی اسپانیا برای تعطیلات, جزایر قناری | جاهای .
https://www.pinterest.com/pin/427419820856051513/
‎جاهای دیدنی ایران,مکانهای تفریحی ایران. جاهای دیدنی ایران,مکانهای . جاهای دیدنی
جزیره کیش + عکس مکان های دیدنی کیش - جزقل. جاهای دیدنی جزیره کیش + عکس مکان
های .
تور کیش ارزان قیمت- هتل کیش- تخصص ماست ببینید؟؟ضرر نداره
kishsir.com/
‎تور کیش,کیش,جزیره کیش,کیش سیر, تور کیش,تور کیش ارزان,ارزانترین تور
کیش . کیش از شیراز,تور کیش هتل ترنج,تور کیش هتل داریوش,قیمت تور کیش,j,v
;da, . هواپیما کیش - صبحانه بوفه - ترانسفر فرودگاهی - تخفیفات خدمات
گردشگری . جواب: در رابطه با مراکز خرید کیش و پاساژهای کیش تفصیرها و نظرات
مختلفی .
ویژه | 8 نقطه برتر دیدنی پوکت | NextHoliday.ir
nextholiday.ir/post/8-نقطه-برتر-دیدنی-پوکت
‎اما از دست دادن بعضی از این دیدنی ها حسرتی دائمی را در دل گردشگران ایجاد می کند.
تلاش ما این است که این . دنیا وجود دارد. در این مطلب دیدنی ترین جاذبه های پوکت از
نگاه ما معرفی می شوند: . این جزیره در چندین فیلم سینمایی حضور داشته و سوپر
استار جزایر تایلند محسوب می شود! هدف بسیاری از . راه اندازی خط دریایی چابهار
کیش عمان.
آژانس آسمان پرستاره: صفحه اصلی
apstour.ir/
‎مکان های دیدنی · خارجی · آسیا . گزینه های بیشتر جستجو . هتل های گوانگجو-
پاییز95. 48$. مشاهده · هتل های پاریس. 195$ . نرخ هتل تک-دبی- 11شهریورالی9مهر.
119.
مکان های تفریحی برای عید فطر سال 95 - جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا
ahw7.ir/news/31149
‎3 جولای 2016 . معرفی جاذبه های گردشگری دبی | لست سکند – تور لحظه آخری . مکان های تفریحی و
دیدنی آبادان + تصاویر و توضیحات – نمکستان. namakstan.ir › .
تور کیش - بهترین قیمت تورهای کیش خوب تابستان 95-شهریور مهر آبان
www.تورکیش.net/
‎تورکیش | رزرو هتل در کیش | رزرو بلیت کیش | راهنمای گردشگری کیش . یکی از
مکان های دیدنی و تفریحی جزیره کیش نخلستان های باغ بهشت می باشد که هر ساله .Searches related to گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش تصاویر
Previous



100 نقطه ی ایران که قبل از مرگ باید دید - سایت خبری تحلیلی .
www.tabnak.ir/fa/news/./100-نقطه‎ی-ایران-که-قبل-از-مرگ-باید-دید
‎ Rating: 98% - 71,950 reviews16 مارس 2013 . انتخاب صد جاذبه ممتاز در میان کشورهای توریستی جهان بسیار معمول . تصاویر زیبا
از طبیعت دریاچه نئور . سدو دریاچه شهید عباسپور (قایقرانی +جزیره تفریحی) .
با تشکر از انتخاب 100 نقطه دیدنی ایران ،بایستی اذعان کرد که مکان های . روستای
میمند در مهر ماه 1385 به عنوان روستای نمونه ملی گردشگری معرفی شد.
تور کیش|بهترین تور های تابستان|شهریور مهر
www.93kish.ir/
‎ساحل درختان نارگیل کیش از جاذبه های دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد . . باشند
که در یکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. .
جزیره زیبای کیش از منطقه ای که دارای ساحلی شفاف و بسیار زلال عکسهای خاطره
انگیز .
هتل داریوش کیش|تور کیش شهریور تابستان|مهر 95
www.dariushotel.net/
‎27 آگوست 2016 . عکسهای رستوران هتل داریوش . آدرس هتل دیدنیهای کیش : کیش-میدان مرجان- خیابان
جهان- هتل دیدنیهای . هتل سان رایز کیش از جمله هتل هاییست که دسترسی مناسبی
نسبت به مراکز تفریحی و خرید جزیره کیش دارد ، هتل سان رایز در . اینترنت
رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه .
سوشا مکانی و این‌بار جنجال با یک پیراهن عجیب /عکس
ccno.ir/news/161209
‎3 روز پیش . سوشا مکانی که در لیگ دسته دو نروژ گلری می کند، با انتشار تصویر زیر .
گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش / تصاویر · مدل جواهرات و .
تور استانبول|تور لحظه آخری استانبول تابستان شهریور 95
قیمت-توراستانبول.net/‎
‎هتل گلدن سیتی استانبول در سال 2010 افتتاح شد و فاصله این هتل تا مکان های
تاریخی . قدرش از مهمترین موزه های جهان و مهمترین و مقدس ترین موزه موزه جهان اسلام است
و بیش از 86 . این تنگه یکی از جاذبه های دیدنی استانبول است و مسافران تور
استانبول با . همچنان از مراکز تفریحی مهم مردم استانبول و گردشگران تور استانبول
می باشد.
تور کیش|قیمت تور های لحظه آخری کیش تابستان پاییز 95|شهریور مهر
کیشتور.net/‎
‎6 روز پیش . شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش ، خوردن کباب های معروف
رستوران بناب کیش دلچسب می شود. . های گشت های تفریحی گردشگران قرار گیرد و
روزانه همه گردشگران جزیره کیش ضمن بازدید . تصویر امنیتی جدید.
جاذبه‌های تفریحی و گردشگری کوالالامپور - ایرانیان
www.iraniann.com/جاذبه‌های-تفریحی-و-گردشگری-کوالالامپ.html
‎کوالالامپور , کوالالامپور+جاهای دیدنی , کوالالامپور کجاست , کوالالامپور پارک ابی .
تصاویر زیبای کوالالامپور , کوالالامپور ساحل , سینماهای کوالالامپور , چهارشنبه .
بــرج هــای بلنــد پترونــاس اســت کــه از بلندتریــن برجهــای جهــان مــی باشــند.
پارک تفریحی ساحلی میرمهنا در جزیره کیش - مجله اینترنتی | irgeo.ir
irgeo.ir/پارک-تفریحی-ساحلی-میرمهنا-در-جزیره-کیش-7457
‎سرویس گردشگری جوان ایرانی - بخش مکانهای تفریحی جهان: پارک تفریحی ساحلی
میرمهنا در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش دیدنی است. . موزه باستان‌شناسی ملی
آتن · رومانتیک ترین مناطق دنیا · پل موسی، جایی که آب برای عبور شما راه باز می‌کند
.
هتلهای کیش| تور کیش شهریور تابستان|مهر 95
www.hotelkish.ir/
‎هتل مارینا پارک کیش در منطقه ی زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. . این هتل مجهز
و زیبا است به مراکز خرید و تفریحی نزدیک میباشد. . گذر هنر مندان کیش از جاذبه
های دیدنی کیش است که گردشگران بسیاری را جذب کرده است . . و در مدت زمان اقامت در
جزیره کیش از نواحی که دارای ساحل شفاف و خیلی زلال عکسهای خاطره انگیز بگیرید
.
قصر و کاخهای تماشایی جهان - 10 عکس | معرفی جاذبه های گردشگری ایران .
www.elmesafar.ir/قصر-و-کاخهای-تماشایی-جهان-10-عکس/
‎2 ساعت قبل . نشر توسط:admin 50 دقیقه قبل دراماکن تاریخی, جهانگردی نظر بدهید . برای این
گزارش 10 کاخ دیدنی جهان را انتخاب کرده ایم که شاید برخی چندان .Searches related to گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش تصاویر
Previous



پارک تفریحی ساحلی میرمهنا در جزیره کیش
salamatfestival.ir/پارک-تفریحی-ساحلی-میرمهنا-در-جزیره-کیش-8654
پارک تفریحی ساحلی میرمهنا در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش دیدنی . رو،
آلاچیق ها و محل های پخت کباب و پارکینگ پذیرای گردشگران است و از ویژگی های .
جاذبه های گردشگری جدید در سال 2014 · پاریس، شهر نور و خاطره ، عکس · جاذبه های
گردشگری پاکستان که جهان گردان را به خود جذب می کند! ویتنام، ناشناخته اما دیدنی +
تصاویر.
روزنه - خواندنی ها و دیدنی های تلگرام و اینستاگرام
rozanehonline.com/
‎گروه اینترنتی روزنه،روزنه آنلاین،مطالب جالب و خواندنی،عکس نوشته های دیدنی و .
بیشتر دیدنی‌های جزیره کیش شگفت‌انگیز است که طبیعت درطی سال‌های طولانی آن را
به‌وجود . او عکس‌های بسیار جالبی در جریان سفرش به این کشور عجیب و غریب
گرفته است . . ۱۳۹۵|Categories: عکس های زیبا و عاشقانه, گردشگری|Tags: کیم ایل
سونگ|.
مجله اینترنتی دلگرم | آخرین اخبار-زناشویی-سلامت و سبک زندگی ,چت .
www.delgarm.com/
‎. زناشویی و سبک زندگی-تکنولوژی وفناوری - تفریح و سرگرمی - آموزش - چت روم و
قیمت های روز. . تصاویر دیدنی روز چهارشنبه 22 مهرماه 1394 · ادامه . تصاویر اقامه نماز
عید سعید قربان در جزیره کیش . عکس های فیلم زندگی جای دیگری است+بازیگران و
داستان . گردشگری و ایران شناسی . استان گلستان و جاذبه ی آبشار شیرآباد خان .
چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم؟(قسمت دوم) | گروه .
abasmanesh.com/fa/daramad-3-barabar-dar-sal-2/
‎عباس برزگر می گوید: در یک شب بارانی و تاریک در روستایمان به دو گردشگر خارجی
و . بزرگ داریوش روح ایرانی به وسیله ، نقش برجسته ها و تصاویر هخامنشی موج می
زند . . پارک دلفین های جزیره کیش بی شک یکی از مراکز تفریحی جزیره کیش است
که توجه . این مجموعه دیدنی از طرف دیگر ۲ تا ۳ درجه دمای جزیره را پایین آورده است .
پرتال خبری واکنش
vakonesh.com/
‎ناتوانی دختر در کنترل ب ام و کروک حادثه آفرید /تصاویر . خواستگاری جالب
کاپیتان در هواپیمای کیش ایر /عکس . مسکن های طبیعی برای آرام کردن درد دندان .
جاذبه‌های گردشگری در کشور برزیل . معرفی جزیره زیبای کیش نگین خلیج فارس
. کشور هلند /تصاویر · تیپ عجیب سحر دولتشاهی در مراسم داوود رشیدی /عکس ·
تفریح الهام .
تور کوش آداسی|تورهای لحظه آخری کوش آداسی تابستان شهریور مهر 95
کوش-آداسی.net/‎
‎5 سپتامبر 2016 . زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران . این هتل 5
ستاره و تفریحی ، در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع، در شهر کوش آداسی در خلیج
. و از جاذبه های بسیار دیدنی و جذاب کوش آداسی می باشد. . است که به الهه آرتمیس
اختصاص دارد و یکی از عجایب هفتگانه جهان می باشد که در شهر افسوس .
مکانهای تفریحی جهان
www.uicceoi.ir/category/مکانهای-تفریحی-جهان-1009
‎گردشگری,مکانهای تفریحی جهان. . پارک تفریحی ساحلی میرمهنا در ساحل شمالی و
شمال غربی جزیره کیش دیدنی است. . کرت جزیره ای دیدنی و زیبا در یونان + تصاویر
.
بندر انزلی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/بندر_انزلی
‎۱۰.۱ آلبوم تصاویر اماکن دیدنی بندر انزلی. ۱۱ ساختمان‌های قدیمی . در این منطقه
بازمی‌گردد. زیرا پیدایش جزیره و مرداب در این منطقه از قدمتی ۱۵۰۰۰ ساله برخوردار است
.
مناطق دیدنی ایران + عکس - Sony Card 20. Com
www.sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=2861
‎23 آوریل 2011 . مقدمتان به کرمانشـاه گهواره تمدن و پایتخت گردشگری گلباران. . اگر اصفهان نیمی
از جهان است و کرمانشاه نیم دیگر با این مکان های دیدنی پس . کمندی : عکس های جذابی
بوداماای کاش عکس مناطق تفریحی بندرعباس هم به نمایش .
مکان های تفریحی برای عید فطر سال ۹۵ - فرد مطلب
forpost.ir/مکان-های-تفریحی-برای-عید-فطر-سال-95/
‎4 جولای 2016 . معرفی جاذبه های گردشگری دبی | لست سکند – تور لحظه آخری . مکان های تفریحی و
دیدنی آبادان + تصاویر و توضیحات – نمکستان. namakstan.ir › .Searches related to گردشگری و مکان های تفریحی دیدنی جزیره کیش تصاویر
Previous

  • ۹۵/۰۶/۲۴
  • ۳۰۰ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی