مجله تفریحی پونک


 
در حالیکه این هفته برای سه تن از چهره های ماندگار هنرهای تجسمی نشست های پژوهشی برپا می شود، قریب به ۱۵ نمایشگاه نیز در گالری های پایتخت افتتاح می شود.
لینک منبع این نوشته :
http://www.mehrnews.com/news/3769313/هنر-برای-صلح-به-نمایش-در-می-آید-جهانت-را-از-نگاه-من-ببین


«هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین .
www.mehrnews.com/./هنر-برای-صلح-به-نمایش-در-می-آید-جهانت-را-از-نگاه-من-ببین
‎19 دقیقه قبل . در حالیکه این هفته برای سه تن از چهره های ماندگار هنرهای تجسمی نشست های پژوهشی
برپا می شود، قریب به ۱۵ نمایشگاه نیز در گالری های پایتخت .
«هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین | خبروان
khabarone.ir/news/3740550
‎9 دقیقه قبل . در حالیکه این هفته برای سه تن از چهره‌های ماندگار هنرهای تجسمی نشست‌های پژوهشی
برپا می‌شود، قریب به 15 نمایشگاه نیز در گالری‌های پایتخت .
«هنر برای صلح» به نمایش در می آید/ جهانت را از نگاه من ببین
tnews.ir/news/131770540038.html
‎14 دقیقه قبل . در حالیکه این هفته برای سه تن از چهره های ماندگار هنرهای تجسمی نشست های پژوهشی
برپا می شود، قریب به ۱۵ نمایشگاه نیز در گالری های پایتخت .
جی نیوز - داوری جشنواره طنز مانند داوری وزنه‌برداری نیست
jnews.jamaran.ir/news/id/1182045
‎13 دقیقه قبل . «هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید جهانت را از نگاه من ببین . وی ادامه داد: جشنواره طنز
سوره (طنز مکتوب) برای من جنبه تشویقی داشته است و عامل محرکی .
جی نیوز - سینما در دست مافیاست می خواهند مردم آگاه نباشند مدیران وا داده اند
jnews.jamaran.ir/news/id/1182060
‎14 دقیقه قبل . «هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید جهانت را از نگاه من ببین . گردآوری جی نیوز : به
گزارش گروه فرهنگی ، جهانگیر الماسی کارگردان و بازیگر در .
جی نیوز - قناعت؛ اکتفا کردن به مصارف ضروری تجمل گریزی ریاکاری .
jnews.jamaran.ir/news/id/1182063
‎13 دقیقه قبل . جی نیوز - قناعت؛ اکتفا کردن به مصارف ضروری تجمل گریزی ریاکاری است؟ . «هنر
برای صلح» به نمایش در می‌آید جهانت را از نگاه من ببین.
شب‌های پرستاره تابستان تئاتر آخر هفته چه گزینه‌های نمایشی برای .
jnews.jamaran.ir/news/id/1182032
‎13 دقیقه قبل . «هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید جهانت را از نگاه من ببین . شب‌های پرستاره
تابستان تئاتر آخر هفته چه گزینه‌های نمایشی برای دیدن هست .
«هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین
proxy.sktorrent.net/index.php?q.
‎12 دقیقه قبل . در حالیکه این هفته برای سه تن از چهره های ماندگار هنرهای تجسمی نشست های پژوهشی
برپا می شود، قریب به ۱۵ نمایشگاه نیز در گالری های پایتخت .
شب‌های پرستاره تابستان تئاتر / آخر هفته چه گزینه‌های نمایشی برای .
sahebkhabar.ir/./شب-های-پرستاره-تابستان-تئاتر-آخر-هفته-چه-گزینه-های-نمایشی-برای
‎15 دقیقه قبل . سالن‌های نمایشی در روزهای پایانی آخرین ماه تابستان میزبان آثار مختلقی از
کارگردانان . «هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین .
دیدار غافلگیرکننده منصوریان با مظلومی+عکس - ایمان نیوز
www.imannews.ir/./دیدار-غافلگیرکننده-منصوریان-با-مظلومی%20عکس
‎9 دقیقه قبل . «هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین . من امشب پیش شما آمده
ام تا از شما انرژی مثبت بگیرم و به من برای دیدار روز جمعه با قلب .



جی نیوز - بلوط‌های ۱۰۰۰ ساله مأمن مسافران
jnews.jamaran.ir/news/id/1182064
‎13 دقیقه قبل . «هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید جهانت را از نگاه من ببین . سفر به آبشار یاسوج
اینجا در پای هر بلوطی شقایقی می‌روید و بوی چویل و سبزه و گله‌ای .
جی نیوز - همایش جریان های تکفیری، علل گرایش و راهکارهای مقابله
jnews.jamaran.ir/news/id/1182065
‎14 دقیقه قبل . «هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید جهانت را از نگاه من ببین . گردآوری جی نیوز : به
گزارش خبرگزاری مهر، دومین نشست با موضوع جریان های تکفیری، .
شبستان - غدیر؛ تدبیر تاریخی پیامبر(ص) مقابل آل سعودها و البغدادی .
sahebkhabar.ir/./غدیر-تدبیر-تاریخی-پیامبر-ص-مقابل-آل-سعودها-و-البغدادی-ها
‎15 دقیقه قبل . خبرگزاری شبستان: وهابیت به طرق مختلف در پی از بین بردن نقش امامت و رهبری ائمه
. «هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین .
وهابی ستیزی ظریف/ نگاه سیاسی و اقتصادی روزنامه ها - Nividar نیویدار
www.nividar.com/news/57da2bd4870024e2c963eae5
‎14 دقیقه قبل . ادامه واکنش ها به عذرخواهی دادستان پیشین تهران و متهم پرونده کهریزک و سخنان . «هنر
برای صلح» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین · نخست .
نمایش این فیلم ترسناک تماشاگران را به بیمارستان کشاند!+تصاویر
nazbid.ir/news/562230
‎7 دقیقه قبل . نمایش فیلم ترسناک «خام» (Raw) در بخش «جنون نیمه‌شب» جشنواره فیلم تورنتو، .
«هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین.
عشق - وب سایت رسمی دکتر حسین الهی قمشه ای
www.drelahighomshei.com/34.aspx
‎Sir Walter Raleigh راله با همین نگاه، با شجاعتی کم نظیر، با مراسم اعدام خود روبرو شد
. . من حیات جاودانه ام، چرا که خود را به چشمۀ لایزال تو پیوسته ام. آن اوهام هزار گونه، که .
سرویس تجسمی - هنرآنلاین
www.honaronline.ir/Pages/Cat-87-0.aspx
‎140 هنرمند آثارشان را به جشنواره ˝هنر برای صلح˝ می‌آورند / اضافه شدن دو بخش .
نقاشی‌های مهدی حامدی با عنوان ˝آرشیو˝ با رویکردی معمارانه در گالری هما به نمایش در آمده
است. . مراسم اختتامیه چهارمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران با حضور وزیر
. روایت جهان از دریچه نگاه دستفروشان/ ˝روایت سوم˝ اله یار نجفی در گالری پروژه های
آران.
Mansoor Hekmat - گفتگو با شهریار از رادیو همصدا
hekmat.public-archive.net/fa/3876fa.html
‎شهریار: با این نگاه، من به این نتیجه میرسم که شما جدائی بین سیاست و هنر قائل .
به اصطلاح علائم این جهان را میگیرد و به مجرد اینکه به دنیا میآید اینرا میگیرد. .
اینطور نیست که ما الان در یک موقعیت صلح و صفایی به سر میبریم و کسانیکه .
"امام(ره)" به احمدی‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاری از این دخترها حرام است
www.yjc.ir/./امامره-به-احمدی‌نژاد-در-خواب-چه-گفت-خواستگاری-از-این-دخترها-حرام-است-خیابان‌‌ها-بعد-از-انقلاب-چه-نامی-گرفتند
‎داعش اعلام کرده است که زنان عضو این دو گردان بین 18 تا 25 سال دارند و در ازای
فعالیتهای . جهان نوشت: در روزهای آخر حکومت ستم‌شاهی، رژیم منحوس پهلوی به هر
اقدامی در جهت . اما اوباما به شوخی درخصوص نارضایتی میشله از این عمل گفت: من به او
گفتم که اگر . که در سمت چپ اوباما نشسته بود از فرط عصبانیت به طرفی دیگر
نگاه می‌کرد.
دیوار نیوز - بائرمن:شاگردانم فشار دفاعی خوبی داشتند
www.divarnews.com/شرح-خبر/?r=بائرمن:شاگردانم-فشار.
‎«هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین. دیروز به وقت تهران .
برانکو: این بازی بزرگ ترین دربی آسیا و حتی جهان است. دیروز به وقت تهران جام .
Previous



فریدریش نیچه - ویکی‌گفتاورد
https://fa.wikiquote.org/wiki/فریدریش_نیچه
‎«خود را سر زنده نگاه داشتن در گیر_و_دارِ یک کار دلگیر و بی اندازه پر مسوولیت، کم
. ست بزرگ: و در بابِ به صدا در آمدنِ بت‌ها، آنچه این بار به صدا در می‌آید نه بت‌هایِ زمانه
که . «امروز زیبایی‌ام بر شما خنده زد، بر شما اهل فضیلت و صدایش این‌سان به من رسید
: . با سر، و نه تنها با سر، از میان دیوارهای نهایی بگذرد و خود را به «آن جهان» برساند.
جملات وسخنان زیبا از بزرگان جهان
soghad8.blogfa.com/
‎در جواب گفت: من به عرض زندگی فکر می کنم نه طول آن ! . قلب شما در سکوت و آرامش ،
به اسرار روزها و شبها شناخت می یابد ولی گوشهایتان در حسرت و . ما در بین کسانی که
با ما هم عقیده اند، احساس آرامش داریم، ولی وقتی بزرگ می . بکوش تا عظمت در نگاه تو
باشد،نه در آنچه مینگری. . ابر به آرامی می آید روی کوه می نشیند و جهان را نظاره می کند.
گنجور » سعدی » دیوان اشعار » دیوان اشعار » ترجیع بند
ganjoor.net/saadi/divan/tarjee-band/
‎اینجا که بهترین ترجیع بند پارسی است، جای شما براستی خالیست! . البته سعید
جان میدانم نگاه تو به روانی کلام سعدی است نه واژگانش ولی برای من چه جای . جامعه
وکودکان خود اینطور انسانها به وجود میآید برای اینطور آدمها خیلی مهم نیست. . را به دو
بخش پذیرفتنی و ناپذیرفتنی تقسیم کردم و یک لبه تیغ باریک بین آن دو می
بینم.
تمام نیوز : ترامپ در شوی تلویزیونی دکتر آز برگۀ سلامت ارائه داد
www.tamamnews.com/./ترامپ-در-شوی-تلویزیونی-دکتر-آز-برگۀ-سلامت-ارائه-داد
‎9 ثانیه قبل . «هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین . دونالد ترامپ که به
شدت به غذاهای «فست فود» علاقه دارد و خیلی هم اهل ورزش نیست به .
عباس کیارستمی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/عباس_کیارستمی
‎وی در جشنواره‌های متعدد معتبر فیلم جهان به عنوان داور حضور داشته است و با ۴ دوره
داوری . سبک پیچیده و همچنین نوعی شیفتگی بین روح و جسم بشری را به نمایش
گذاشت. . موافق نیست چون فیلم‌های سیاسی تاریخ مصرف دارند و ارزش هنر را پایین
می‌آورند. . نوشت: «نگاه متفاوت و عمیق عباس کیارستمی به زندگی و دعوت انسان‌ها به
صلح و .
«هدیه ننه سرما» برای بهار/ نمایشی که از فلسفه فصل‌ها می‌گوید
life.shafaqna.com/FA/0449006
‎33 ثانیه قبل . «هدیه ننه سرما» برای بهار/ نمایشی که از فلسفه فصل‌ها می‌گوید. . «هنر برای صلح»
به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین. - مهر .
راوی | جستجوگر اخبار - جان لوکاره؛ نویسنده‌ای که جاسوس بود
raavi.ir/news.aspx?id=1937279
‎3 دقیقه قبل . بخش مربوط به پدرش «رونی»، خصوصی‌ترین فصل کتاب است که . «هنر برای صلح
» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین مهر; برترین ها .
ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/./509396-ایران-به-تعهدات-خود-در-برجام-عمل-کرده
‎30 آوریل 2016 . در زیر مشروح کامل این مصاحبه می‌‌آید: سوال: دیدگاه شما نسبت به موضوع فلسطین و
صلح پایدار بین اسرائیل با . مرحله‌ای است که از گزینه اول آغاز می‌شود و به نظر من در
صورت اصرار آمریکا بر توقف حمایت . آیا فرضیه هانتینگتون را با وجود درگیری‌ها و
جنگ‌های کنونی در جهان . افکار برژینسکی یا مکتب هنری کسینجر؟
مهتاب کرامتی
mahtabkeramati.blogfa.com/
‎مهتاب کرامتی - بازیگر و سفیر صلح یونیسف در ایران. . وقتی اسم مهتاب کرامتی به
میان می آید سخت است بگوییم اول زیبایی او خودنمایی می کند یا هنر بازیگری اش. .
شود شما سالم تر زندگی کنید و زیبایی تان را حفظ کنید و همان چهره را نگاه دارید من به
. سعی کردم کلاس‌های بازیگری را شروع کنم و از این طریق وارد فعالیت‌های هنری بشوم.
140 هنرمند آثارشان را به جشنواره ˝هنر برای صلح˝ می‌آورند / اضافه شدن دو .
mazandmajles.ir/./140-هنرمند-آثارشان-را-به-جشنواره-˝هنر-برای-صلح˝-می‌آورند---اضافه-شدن-دو-بخش-موسیقی-و-پرفورمنس.html
‎مازندمجلس: چهارمین جشنواره هنر برای صلح، با آثاری از ۱۴۰ هنرمند در رشته‌های .
تقدیراز تهمینه میلانی ، محمد صالح اعلا و میکائیل شهرستانی / ارتباط بین نسل جوان
و . نظر شما در مورد : 140 هنرمند آثارشان را به جشنواره ˝هنر برای صلح˝ می‌آورند / اضافه
شدن دو . شیما را به خانه ام دعوت کردم / او در اتاق خواب با من کاری انجام داد که هرگز
فکرش را .
Previous



جزئیات راه‌اندازی «رادیو قطار - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/./جزئیات-راه‌اندازی-«رادیو-قطار»-عمر-این-رسانه-کوتاه-است
‎1 روز پیش . دهقان نیری درباره سه مسیر رفت و برگشت قطارها به بندرعباس برای اجلاسیه
پیرغلامان . «هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین .
هیوندای‌ نسل جدید i30 را سال 2017 عرضه می کند - سایت تفریحی فان بید
www.funbid.ir/news/145599
‎3 دقیقه قبل . i30 جدید با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی به بازار اروپا عرضه خواهد شد. پیشرانه‌هایی
که . هنر برای صلح به نمایش در می‌آید جهانت را از نگاه من ببین.
زندگی را خودت بساز
2050.blogfa.com/
‎هنر، کلید فهم زندگی است. (اسکار . تغییر دهندگان اثر گذار در جهان کسانی هستند که
بر خلاف جریان شنا می‌کنند. . اگر زمانی دراز به اعماق نگاه کنی آنگاه اعماق هم به درون
تو نظر می‌اندازند. . دوست بدارید کسانی را که به شما پند می دهند نه مردمی که شما را
ستایش می کنند. . 6-از نظر ثروتمندان باید میان خود و ثروت باید صلح برقرار کرد .
سخنان بزرگان و تکنیک های زندگی
powerhelp.blogfa.com/
‎علت اینکه می توانم با اطمینان این را به شما بگویم این است که خودم به مقدار زیادی از
این قدرت برای تغییر زندگیم استفاده کردم.من . هنری وارد بیچر می گوید: مهم نیست
در اینده چه چیزی پیش می آید اگر امروز می . با چشم بازتری به جهان اطراف خود نگاه
کنید. . من بین دیوانگی و مست فرقی نمی بینم جزاینکه دیوانگی مدت طولانیتری
دارد .
تنها راه صلح در جهان نگرش عرفانی است | مجمع جهانی صلح اسلامی
www.iwpeace.com/articles/29911
‎14 ا کتبر 2015 . گستردن دامنه صلح به تمام اجزای عالم هستی- انسانی و هم عمق بخشیدن به صلحی . من
به صلح قبل از جنگ کار دارم و نه به صلح بعد از جنگ چون اصلا سخن من . هر استدلال
عقلی به شما می‌گوید الف ب است تا اطلاع ثانوی. . می‌گوید هنر نزد ایرانیان است و بس
. . هر‌چیزی که بین ما انسان‌ها مرز ایجاد کند، با این دیدگاه عرفانی، با .
مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و جهان | mashreghnews.ir
www.mashreghnews.ir/
‎فرهنگ و هنر . آمریکا و متحدانش در جهان عرب، به دنبال یک «معامله بزرگ» با روسیه
هستند تا در ازای . می‌گفت: مراقب خودت باش و یکشنبه هم برای همیشه من را در تنهایی
خودم رها کرد. . فراخوان دریافت نمایش نامه های کودک و نوجوان با موضوع انقلاب و دفاع
مقدس . در همان بدو سفر، یک برزیلی نزدیک می آید و بلند می گوید که «به جنگل خوش
.
روزنامه ایران_نیکوکاری؛ حلقه وصل اهالی فرهنگ و هنر
www.iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/150207
‎5 روز پیش . نام «رخشان بنی اعتماد» که به میان می‌آید پاسخ به دعوت‌ها جنسش متفاوت . و بانوی
قصه‌های سینما و نگاه مادرانه‌اش آن گونه آشنا هست که مرز بین سیاست و ورزش و هنر .
نخستین نمایشی است که به همت اهالی رسانه برگزار می‌شود و برای من بسیار باارزش
است. . نه تنها در ایران بلکه در اغلب نقاط جهان این خود مردم هستند که چنین .
هماهنگی هنرمند و اثرش با نحوه‌ی زندگی جامعه - سوره اندیشه
www.sooremag.ir/کلیات/خیال-هنرمندانه-و-زندگی-هنرمند
‎آن‌ها معتقدند انسان خالی به دنیا می‌آید و سپس مسائل اجتماعی، جایگاه اجتماعی، . من‌ها و
شخصیت‌ها است که می‌شود بین منِ اجتماعی هنرمند و منِ خلاقانه‌ی او تفاوت قائل شد. .
بنابراین اینکه چقدر جهان زیستی مؤلف بر خلق او تأکید و تأثیر دارد، بحثی . همه‌ی
کاسه‌ها و پیاله‌هایی که ما بعداً به آن‌ها به‌عنوان اثر هنری نگاه کردیم نیز چنین وضعی
دارند.
سخنان بزرگان، جملات حکیمانه و پند های زیبا - شارا - شبکه اطلاع رسانی .
www.shara.ir/view/./سخنان-بزرگان،-جملات-حکیمانه-و-پند-های-زیبا-
‎5 ژوئن 2013 . بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی. . آنکه همه چیزش را
به جهان می سپارد و خود سخن تازه ایی ندارد نباید مدعی . راه با پیمودن پدید می آید . .
دوست بدارید کسانی را که به شما پند می دهند نه مردمی که شما را ستایش می . به نظر من
ما روزی خواهیم مرد که نخواهیم و نتوانیم از زیبایی لذت ببریم و در .
طنز؛ به سرزمین تضادها خوش آمدید! / اینجا سرزمین تضادهاست. خشکی و .
wwwkhabar.ir/8904976
‎17 دقیقه قبل . مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری برترین ها: طنز؛ به سرزمین تضادها خوش آمدید! .
«هنر برای صلح» به نمایش در می‌آید/ جهانت را از نگاه من ببین .
Previous



نجواهای یک بغض لبریز
www.915915.blogfa.com/
‎نجواهای یک بغض لبریز - دلتنگم ، همین ، و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد. .
باید تو را همیشه به دقت نگاه کرد یعنی نه . تو جان شعر منی و جهان چشمانم . تمام
دلخوشی لحظه های من از توست . خون به پا کردی، ببین! . غم که می‌آید در و دیوار، شاعر
می‌شود . بلکه بدانید که او خیلی بیشتر از آنچه لیاقت داشته اید به شما اعتماد کرده
است
اندیشه و هنر - موضوعات - بازنمایی دموکراسی - Goethe-Institut
www.goethe.de/ges/phi/prj/ffs/the/a97/fa9512604.htm
‎اندیشه و هنر علاوه بر اطلاعات و گفتگوی بین کشورهای متأثر از فرهنگ اسلامی، یک
تریبون . ولی به نظر دریافت کنندۀ جایزۀ صلح، تلاش برای نیل به دموکراسی با
توجه به . در شرایط کنونی جهان، اعطای این جایزه حرکتی ملاطفت آمیز و تشویق کننده
است، . اینجا و اکنون که در پشت این میز خطابه و جلو شما ایستاده ام من خودم هستم، ولی
آن .
جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع "صلح و همبستگی بین کشورها .
titre1.ir/./جشنواره-هنرهای-تجسمی-با-موضوع-صلح-و-همبستگی-بین-کشورها-برگزار-می-شود
‎17 آگوست 2016 . جامعه بین المللی هنرهای تجسمی حوزه آسیا با همکاری موسسات فرهنگی هنری و آکادمی های
هنر جهان جشنواره هنرهای تجسمی درشاخه نقاشی با موضوع صلح وهمبستگی بین . کاری
نکنید که مدال من را هم بگیرند/ حاضرم طلای پارالمپیک را به بهداد سلیمی . و برگزیده
آثار سطح یک و دو در نمایشگاه بین المللی به نمایش در می آید .
معتبرترین سازمان موسیقی ایتالیا در جهان به ایران می‌آید
www.bornanews.ir/.هنر./456517-معتبرترین-سازمان-موسیقی-ایتالیا-در-جهان-به-ایران-می-آید
‎1 روز پیش . خانه فرهنگ و هنر موسیقی . به همین خاطر وقتی تعامل بین ایران و ایتالیا شکل می
گیرد آنقدر ساده . آمدم اولین چیزی که در شناخت بیشتر ایران به من کمک می کند
موسیقی است. . این سازمان ارکستر مجلسی خود را به ایران می آورد تا مردم شما با
موسیقی . ۱۴:۵۵ نمایشگاه «بهشت گمشده: ایران از آسمان» از نگاه عکاس سوییسی .
جملات قصار و سخنان آموزنده از بزرگان - proirsoft.ir
proirsoft.ir/dr/635559789863636487.htm
‎(گاندی) … در جهان تنها دو گروه از مردم هستند که هرگز تغییر نمی‌یابند: . یک قاصدک
کوچک صلح هم اگر باشید . تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست
، . ببین چه را از دست داده ای . میهن پرستی هنر برآزندگان نیست که آرمان آنان است.
. هزاران بار بیشتر به یک سردرد معمولی خود اهمیت می دهند تا به خبر مرگ من و شما
خصلت‌هایی که در جنگ و صلح نمود می‌یابند +تصاویر - بولتن نیوز
www.bultannews.com/./خصلت‌هایی-که-در-جنگ-و-صلح-نمود-می‌یابند-تصاویر
‎نمایش تراژدی - کمدی «ننه دلاور و فرزندانش» به کارگردانی امیر دژاکام که برای اجرا از
. در فرصت استراحتی که بین دو صحنه پیش می آید گپ کوتاهی با امیر کربلایی .
کربلایی زاده با اشاره به نقش قاضی عسگر در این نمایش می گوید: از آنجا که من را به .
اهل هنر به عنوان یکی از نمایشنامه های برجسته با این اثر آشنایی دارند که البته نگاه .
هنر امروز
mahsafarhadikia.blogfa.com/
‎ما معتقدیم که اثر هنری را می‌توان و باید تفسیر کرد، این نگرش در مقابل نگاه
مدرنیستی قرار . به عنوان مثال فرض کنید که نگرش شما نسبت به جهان بر اساس
باور عمیق به . من خودم زمانی که بحث بین المللی پیش می آید خیلی شکاک هستم و
اغلب همکاری های . در سال گذشته نمایشگاه با عنوان «هنر برای صلح» با
نمایشگاه‌گردانی سولماز .
ما سفیر صلح ایران در جهان هستیم / کدام مسئول و مدیر است که نور چشم .
www.dana.ir/./ما-سفیر-صلح-ایران-در-جهان-هستیم---کدام-مسئول-و-مدیر-است-که-نور-چشم-خود-را-زیر-پای-دیگران-بیاندازد
‎5 روز پیش . یعقوب عبدی هنرمند و طراح فرش، به عنوان متولی و مدیر این پروژه هنری . وی ادامه داد:
پس از پایان بافت 40 فرش، آن را به عنوان سفیر صلح ایران، به سازمان بین الملل
ارائه . راهی برای درآمدزایی نگاه می‌کنند و توجهی به ماهیت اصلی آن ندارد اما من خود . همان
صلح است و خود به خود یک پیک صلح به حساب می آید وگرنه کدام مسئول .
الف - درس مارلون براندو به اصغر فرهادی
alef.ir/vdcivzazut1a5y2.cbct.html?141780
‎31 ژانویه 2012 . مارلون براندو مراسم اسکار 1972 را به نمایش دفاع از سرخپوستان تبدیل کرد و جاودانه
شد+فیلم. . مراد از این نوشته کوتاه، توصیف جایگاه «پدرخوانده» در سپهر هنر هفتم
نیست . به نظر من حالا که همه ی دنیا (و از جمله ایران) چشمشون دنبال اینه که فرهادی .
وگرنه ترور ناجوانمردانه انسان ها موضوعی است که در بین مردم جهان مذموم .
افخمی :تصاویر ساختگی BBC در اوایل جنگ سوریه، من را به یاد دیالوگ .
cinemacinema.ir/./افخمی-تصاویر-ساختگی-bbc-در-اوایل-جنگ-سوری/
‎16 سپتامبر 2015 . پیش از سفرم به سوریه در قالب کاروان صلح، بهت و حیرتی به سراغم آمده بود که .
مستند به دنبال صلح گفت: به نظر می آید که این فیلم برای نمایش هنوز کامل نیست.
. به کار مستندسازان حرفه ای بی بی سی و نشنال جئوگرافی و غیره نگاه کنند. . جهان
، به سوریه است که فروردین ماه سال ۹۳ با همت اتحادیه بین المللی امت .
Previous



خبرگزاری فرهنگ پرس - هنرمندان، سفیران صلح و دوستی هستند
farhang-press.com/./337-هنرمندان،-سفیران-صلح-و-دوستی-هستند.html
‎18 فوریه 2016 . خبرگزاری فرهنگ: به عنوان اولین پرسش، کلی‌ترین تعریف شما از هنر چیست .
انسان عاری از عشق نمی‌تواند هنرمند شود و از بلندای این قله به هستی نگاه کند . به
گفته مولانا که «از جهان دو بانگ می‌آید به ضد» اساس هنرهای شیطانی . و این کار
هنرمندان افغانستان است که با موضوع صلح، نمایشگاه‌های بین المللی را دایر کنند .
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
‎4 ا کتبر 2008 . آخرش به ناصرالدین شاه میگن به نظر شما کدوم قسمتش قشنگ بود؟ . گفت: "من یکی از
ستایشگران رقص تو می باشم و دلم می خواهد فوت و فن رقص تو . *آیا میدانید ۶۰٪ از
ماهواره های جهان نظامی و ۴۰٪ بقیه غیر نظامی است. . در نبرد بین انسانهای سخت و روزهای
سخت این انسانهای سختند که می مانند نه . دمی می آید و بازدمی میرود.
لیست موزه های تهران - Anobanini
www.anobanini.ir/menu/museum.php
‎مجموعه دایمی موزه هنرهای معاصر تهران از نزدیک به 3000 اثر ارزشمند و یکتا تشکیل شده
که . در دو بخش هنر پیش از تاریخ و آثار هنرهای تجسمی معاصر ایران و جهان به نمایش
درآمده اند. . سعدآباد که من آن موقع خریداری کردم به این بزرگی نبود و وسعت آن هشت هزار
متر . سینمایی را در سئانس 21 و 23 به نمایش در میآورد ورودی سینما 1000 ریال است‌.
زیـــبـــاتـــریـــن ســخـن از کــیـسـت؟ - مرجع سخنان پندآموز بزرگان .
mipps.blogfa.com/page/pandeamoze2.aspx
‎هنگامی که منتظرید دیگران هیجان را به زندگی شما بازگردانند ، برای تولید عشق و
شور و نشاط به . سوار بر روان خویشتن خویش باشید ، پادشاهی بر سپاهی بی گزند ،
اگر نگاه هتان بر بوسه گاه . فضائی بین پندار و عمل وجود دارد که با پشتکار پیموده
می شود. . من از عشق بدم می آید ، برای اینکه یک بار عاشق شدم و مادرم را فراموش کردم .
پیام صلح با زبان هنر - ایران آنلاین
www.ion.ir/News/16307.html
‎2 ا کتبر 2015 . ایران آنلاین-پیام صلح با زبان هنر : گفت وگو با زن و شوهری که از 7 سال . رساندن
پیغام صلح ایرانیان به مردم جهان دغدغه مشترک زوج جوانی بود که از 7 . به آن نگاه
می‌شود استفاده کنیم و کاغذ و صلح را به هم پیوند دهیم تا صلح با طبیعت و انسان‌ها را
که از معضلات جامعه به حساب می‌آید دنبال کرده و به این ترتیب پیام صلح، .
حرکت عجیب بازیکن ایرانی که جهانی شد - سایت خبری تحلیلی تابناک .
www.tabnak.ir/fa/news/./حرکت-عجیب-بازیکن-ایرانی-که-جهانی-شد
‎ Rating: 98% - 262,520 reviews15 آوریل 2014 . این هستش که می گن هنر نزد ایرانیان است و بس واقعا باید جایزه صلح نوبل بهش تعلق
بگره . به نظر من حرکت داور مسخره تر بود که اون توپ رو گل حساب نکرد . . چندین
سال پیش در مسابقه ای بین شهرداری کرمان و حریفش اسدالله زنگی . داده که بیشتر
شناخته بشه که موفق شد البته نه تنها در ایران بلکه در کل جهان ولی .
مصطفی ملکیان: تنها راه صلح در جهان نگرش عرفانی است - فرهنگ امروز
farhangemrooz.com/./مصطفی-ملکیان-تنها-راه-صلح-در-جهان-نگرش-عرفانی-است
‎15 ا کتبر 2015 . وی بر لزوم از بین رفتن مرزهایی که موجب برهم خوردن صلح می‌شود تاکید می‌کند. . من به
صلح قبل از جنگ کار دارم و نه به صلح بعد از جنگ چون اصلا سخن من . اگر من شما را
می‌بینم و به کثرت ظاهری‌تان هنوز وقوف دارم اما پشت کثرت ظاهری‌تان یک وحدت می‌بینم.
. بنابراین این عشق یعنی آگاپه از دل تجربه عرفانی بیرون می‌آید.
جشنواره انیمیشن هیروشیما (28 مرداد-01 شهریور 1395),هیروشیما,
ilikevents.com/fa/component/nevent/event/2253
‎تگ ها » رویدادهای هنری فیلم و سینما, انیمیشین و جلوه های بصری ژاپن هیروشیما.
جشنواره انیمیشن هیروشیما یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم. . این فستیوال
با شعار عشق و صلح و با ارتقا سطح تبادلات فرهنگی بین المللی از طریق توسعه هنر
. فستیوال هیروشیما، رویداد جامع انیمیشن به شمار می آید که با ارائه برنامه های
رقابتی، .
‌ما شهروندان جهان، سال 2016 را به شما تبریک می گوییم - شهروند
www.shahrvand.com/archives/67049
‎31 دسامبر 2015 . ‌ما شهروندان جهان، سال 2016 را به شما تبریک می گوییم . هرچند برای جهانی مهربان تر و
صلح جوتر همه ی ما در حد توانمان باید همچنان کوشش کنیم. . برای من دست یابی به جهان
بهتر از جاده ی ادبیات و هنر میسرتر به نظر می آید، هرجا که حرف و سخن سیاست و مکنت
. فرهنگ زیست محیطی در بین ما مردمان این جهان هستی نهادینه شود؛.
تروریسم جهانی مثل سرطان در ایران عادی شده/ سازمان ملل حقوق هنر بشر را .
www.ilna.ir/.هنر./355877-تروریسم-جهانی-مثل-سرطان-در-ایران-عادی-شده-سازمان-ملل-حقوق-هنر-بشر-را-فراموش-نکند
‎16 مارس 2016 . به گزارش خبرنگار ایلنا، این هنرمند که برای اجرای نمایش «صندلی . این محوطه مانند
دریچه‌ای همیشه باز رو به سازمان ملل است؛ سازمانی که محلی مشترک بین تمامی کشورهای
جهان . یک کشور خارجی شرایطی را بوجود می‌آورد که معرف جامعه ایران امروز است. . اما من
پیشنهاد دادم همانطور که هنر تئاتر از قرن‌ها پیش تا امروز در جهان به .
Previous



پرسش‌های حقوقی و قضایی‌تان را به وکیل‌آنلاین بفرستید
www.mizanonline.ir/fa/ads/redirect/a/552
. سیاسی · اجتماعی · اقتصادی · فرهنگ و هنر · ورزشی · بین الملل · گرافیک · استانها ·
مستند . ورثه نمی‌توانند پیش از پرداخت بدهی‌های‌ میت، اموال او را بین خود قسمت کنند
. ماشین‌ توقیفی‌ را به‌ من‌ فروختند؛خواستم‌ شکایت‌ کنم‌ گفتند بجایش‌ زمین‌ و چک‌
. بیان داشتید،بر می آید مسئولیت شما محدود به پرداخت نیمی از محکوم به خواهد بود.
روانشناسی = خود شناسی
www.saqar95.blogfa.com/
‎مثبت بیندیشیم و مثبت بگوییم تا انرژی مثبت خود را به دیگران منتقل کنیم. .
دریایی در آن ریخته شده است هم به ریلکس شدن شما و از بین بردن انرژی منفی کمک
می‌کند. . نجیب و با دید وسیع نسبت به جهان، خودجوش و بلندپروازی او نامحدود است. .
از ساعت های طولانی کار سخت استراحت کند و از استعداد هنری و هوش بالایی برخوردار
است.
گفتگو با فرناندو بوترو، نقاش و مجسمه ساز کلمبیایی - euronews
fa.euronews.com/./pump-up-the-volume-essence-of-botero-s-sculptures-revealed-in-spoleto-exhibition
‎24 جولای 2015 . فرناندو بوترو: «دشوار می توانم بگویم از کجا می آید. . من فکر می کنم که وقتی به
اثری هنری نگاه می کنید باید در آن تعمق کنید. . یورونیوز: نقاشی کشیدن باید لذت
بخش باشد اما یک نقاشی از شما به یاد دارم . یورونیوز: اکنون فرآیند صلحی بین گروه
فارک و دولت در جریان است. . امیدوارم که به توافق صلح منجر شود.
آمده‌ایم مرزها را برداریم - خبرگزاری صبا
khabargozarisaba.ir/fa/news/15302/آمده‌ایم-مرزها-را-برداریم
‎24 مه 2016 . صفحه اصلی · سینما · تلویزیون · هنر · فرهنگ · جهان · اقتصاد فرهنگ و هنر · شبکه های
. این نمایش به کارگردانی مشترک جعفر مهیاری و بریتا شرام و با بازی سعید ابک،
بنت . بریتا شرام: «مرز» برای من تنها به‌ معنای مرز میان کشورها و مرزهای سیاسی
نیست. . نگاه و تعریفی که از مساله «مرز» داشتید نسبت به یکدیگر .
مارینا آبرامویچ: هنری ساخته شده ازاعتماد، آسیب پذیری و ارتباط | TED .
https://www.ted.com/talks/marina.an_art.of./transcript?.
‎TED Talk Subtitles and Transcript: هنر مارینا آبرامویچ مرز بین تماشاگر و نمایشگر
را تغییر می دهد و در پی ایجاد . نگارخانه‌ای در جایی در این جهان هست، و دختر جوان ۲۳
ساله‌ای در جایی در آن گالری ایستاده. جلوی او . و جلوی آینه به خودم نگاه کردم٬ یک دسته
موی سفید من شده بود. . تماشاگر و نمایشگر با هم یک قطعه هنری را به نمایش در می‌آورند
.
نامه دختر افغان به مردم ایران/ ببخشید اگر در کوچه‌ها و خیابان‌هایتان راه .
aftabnews.ir/vdchxknz-23n-vd.tft2.html
‎16 جولای 2012 . *ایرانی عزیز، ازت ممنونم که به من جا و پناه دادی تا به این سن برسم. . وقت مشکلی
پیش می آید دیواری کوتاهتر از افغانی های عزیز و ضعیف تر از آنها . خودتو تقصیر
افغان ها بندازی اوضاعت بدتر ازینم میشه هنر این نیست . و الهی که صلح جهانی ، . در
ایران سفر کرده امابدان همه به شما باان برداشتی که شما گفتی نگاه نمی .
secret - و خداوند این چنین پلسخ میدهد به تو (showing 1-42 of 42)
www.goodreads.com/topic/show/59934
‎(ساز و کار)خلق واقعیات چنین طلب میکند که شما از پیش به هر خواسته ای که در سر
میپرورانید . اگر عشق را بخواخی عشق بیشتر ی در قلبت به وجود می آید و اگر به
دنبال . شمع اول گفت: من صلح و آرامش هستم، هیچ کسی نمی‌تواند شعله مرا روشن نگه
دارد من باور دارم . فرشته ای که باید او را راه می داد نگاه سریعی به لیست انداخت و
وقتی نام او را .
به یکی از نمادهای شایستگی علمی جهان بدل می‌شود - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/13941005000221
‎26 دسامبر 2015 . وی همچنین خاطرنشان کرد: این جایزه همچنین به برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در خانه
هنرمندان اقدام کرده . از بین بردن فقر نیز به همکاری های اجتماعی و سیاسی تمام مردم
جهان نیاز دارد. . اسلام نگاه من به زندگی را تغییر داد . فیلم های مستندی اختصاصی از
زندگی و دستاوردهای علمی آن ها تهیه شده بود که به نمایش گذاشته شد.
دائره المعارف اسلامی طهور - نمایش مطلب : نظر قرآن در مورد صلح یا جنگ با .
tahoor.com/fa/article/view/26971
‎دانشنامه اسلامی طهور : این مقاله در باره نظر قرآن در مورد صلح یا جنگ با کفار است. . از
مجموع آیات قرآن و سنت پیغمبر (ص) این مطلب به دست می آید که مسلمانان و یا لااقل
سربازان . قرآن معتقد به جنگ دائم بین حق و باطل در جهان می باشد. . بعد از آن آیات می
گوید: «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه» برای مقابله با دشمنان، تا آن حدی که برایتان
ممکن .
تیوال سینما
www.tiwall.com/cinema/
‎پای سیب با دارچین اضافه مکان بین سپیده عباسی آموزشی تدوین (مقدماتی) موسسه .
نمایش سپنج رنج و شکنج قدم زدن با اسب هنر و تجربه . ولی یه سری موارد عجیب هم
توی فیلمنامه بود به نظر من : . یه نکته ای که من تو متن شما فهمیدم اینه که هرکس با
جهان بینی خودش به فیلم نگاه می کند و پیامها را . اخبار هفته فرهنگی صلح و مقاومت.
Previous



نظر احمدی شاعر و نمایشنامه نویس کرمانی: تئاتر، بدون وجه نقادانه هیچ است
www.khabaronline.ir/detail/530900/provinces/kerman
‎26 آوریل 2016 . روزنامه پیام ما نوشت: نظر احمدی متولد جیرفت شاعر، نمایشنامه نویس و دانش . است آن
چه در پی می آید پاسخ های او به پرسش های من پیرامون تئاتر و شعر است: . البته جناب
ناظرزاده به من لطف دارند وخواسته اند شاگرد خود را تشویق . امروزه گفته می شود
تئاتر هنری است بسیار خاص که مخاطبان محدودی دارد و تقریبا در جهان به .
(تصاویر) بیست نقاشی برتر تاریخ هنر - فرارو
fararu.com/fa/news/./تصاویر-بیست-نقاشی-برتر-تاریخ-هنر
‎16 فوریه 2015 . لئوناردو داوینچی بین سال‌های 1503 تا 1519 این تابلو را کشیده و اکنون در .
گرنیکا در واقع تابلویی ضد جنگ، یا به اعتبار بهتر، به عنوان نمادی برای صلح
است. . در نگاه اول، به نظر می‌آید که این تابلو یک چسبانه‌کاری یا کلاژ باشد. .
استاد شما که هیچ اطلاعی از هنر نقاشی ندارید و شاهکار جکسون پولاک که از باارزش .
روایت شجریان از ربنا، موسیقی و مخالفان / جهان من ایران است
www.entekhab.ir/./روایت-شجریان-از-ربنا-موسیقی-و-مخالفان-جهان-من-ایران-است
‎6 ژوئن 2016 . 'ربنا'متعلق به من نیست جزو زندگی و عواطف مردم است و جهان من ایران است،‌از جمله
مهمترین بخشهای . فضای ایران صلح طلب شکست ناپذیر را غرق تبسم کند. . شما از
هرسو که بگذرید، روح ایران و ایرانی به استقبال‌تان می‌آید. . ‌موسیقی و هنر، یگانه
امکانی است که تنهایی و دوری و غربت انسان را در بلاد غربت، تیمار می‌کند، .
جهانگردی، ابزاری برای صلح و گفتگوی تمدنها
www.hawzah.net/./View/./جهانگردی-ابزاری-برای-صلح-و-گفتگوی-تمدنها
‎جمهوری اسلامی ایران به عنوان منادی گفتگوی تمدنها و تقریب بین مذاهب اسلامی در
پایان . با توجه به کاستیها و عدم سرمایه گذاری مناسب جهان اسلام در صنعت گردشگری
، اولین . آن حضرت با عبارت «من آمده ام تا بزرگواری و کرامت شما را حفظ کنم» نقش
بسته و در محوطه . به وسیله جهانگردی و مسافرت است که صلح و آرامش نیز بدست می
اید.
آنا | نقاش و مجسمه ساز ایتالیایی: نوترالیسم به معنی خنثی بودن کامل .
www.ana.ir/news/53661
‎20 سپتامبر 2015 . من حدود سی سال است که به فرهنگ‌های مختلف می‌پردازم. . احساس و هنر کردم و به این
باور رسیدم که به یک رودررویی همراه با صلح بین هنرمندان از فرهنگ‌های .
انصاف نیوز | عماد باقی: الگوی حقوق ‌بشری کارآمدتر است انصاف نیوز
www.ensafnews.com/./عماد-باقی-الگوی-حقوق-‌بشری-کارآمدتر-ا/
‎18 آگوست 2016 . مخالفان برجام به اینکه درکل، اقدامی به سود صلح در منطقه و جهان بوده و در . چراکه در
ساحت نظر تقریبا هیچ‌کس نیست که مخالف صلح باشد؛ اما وقتی پای عمل به میان می‌آید
، افراد . در این دیدگاه جنگ و جنگ‌طلبی ذاتی و غریزی انسان است و ریشه‌کن‌شدنی .
اینکه شما می‌پرسید از کجا باید شروع کرد، من پاسخش را به این شکل .
هنر روحیه صلح را افزایش می دهد
tabnakfarhangi.ir/fa/news/2012/هنر-روحیه-صلح-را-افزایش-می-دهد
‎22 سپتامبر 2015 . استاد فلسفه اخلاق گفت: هنر منجر به افزایش روحیه صلح می شود. . و در نهایت معنای
چهارم صلح در نگاه ملکیان، هماهنگی میان رفتارهای خود و تمامی اشخاصی . حالت نیز از
من که یک فرد هستم تعبیر به این می شود که دارای حالت صلح هستم. . است؛ اگر شما
خود به عنوان یک فیلسوف هنر یا هنرمند خوشبین باشید و جهان را اساساً .
آب و آتش - مولانا
argsm.blogfa.com/cat-2.aspx
‎از نگاه مولانا معارف انفسی، یا به تعبیر وی «فقر»، بیش از آن‌که از راه زبان آموخته
شود از . چون ببینی مشک پر مکر و مجاز . سالک طریق باید هنر شکیبایی و
گشودگی را بیاموزد تا پذیرنده بارقه‌های . این سکوت ناشی از معرفت بی‌واسطه‌ای است
که عارف از جان جهان می‌یابد . من عاشق شرابم و شما را نظر بر قدح است؛ از شراب آگاه
نیستید.
کاوه آفاق: در کنار استاد «ناصر پلنگی» تجربه جدیدی از هنر را دارم .
betanews.ir/./کاوه-آفاق-در-کنار-استاد-ناصر-پلنگی-تجربه-جدیدی-از-هنر-را-دارم/
‎15 ژوئن 2016 . موسیقی ما نمایشگاه سمفونی صلح با نمایش آثاری از ناصر پلنگی ساغر . بعد
هم‌فکری، هم‌زیستی و هم‌دلی و در یک کلام انس؛ چون با انس است که صلح می‌آید. . آفاق:
به هرحال من به عنوان یک موزیسین شناخنته می‌شوم و در این حوزه . در جهان هم همین است. .
پلنگی: آن انسی که بین رشته‌های هنری مختلف می‌بایستی برقرار شود در .
هنر عروسکی
www.puppet-art.blogfa.com/
‎علاقه‌مندی من به تئاتر اشیاء (که به نوعی فصلی مشترک میان تئاتر صحنه‌ای و
تئاتر . یک شیء کهنه و دست دوم، انرژی کهن و عتیق خود را به همراه خود به روی صحنه
می‌آورد و بازیگر و . تئاتر اشیاء در زمانی به کار گرفته و در جهان، خصوصاً اروپا باب
شد که . هنر و منتقد تئاتر، مهمانان ویژه ی چهاردهمین جشنواره بین المللی نمایش
عروسکی .
Previous



آینده نگاری (Foresight) بیست و چهارساعته - اخبار سینمای ایران و جهان .
cinemapress.ir/news/./آینده-نگاری-Foresight-بیست-و-چهارساعته
‎6 جولای 2016 . در این سلسله یادداشت ها، مقایسه ای تطبیقی بین برخی رویدادهای کلان . ۱-۳- ولع
امریکا برای صلح با جمهوری اسلامی کامستان. ۲. . رییس جمهور الیسون تیلور برای
نگاه داشتن نمایندگان کشورهای مختلف پای . من شخصا به اونها ضمانت دادم که شما به
متن و مفهوم این توافقنامه ای که داریم امضاء می کنیم پایبند خواهید بود.
روایت جهان از دریچه نگاه دستفروشان/ ˝روایت سوم˝ اله یار نجفی در گالری .
www.ghatreh.com/./روایت-جهان-دریچه-نگاه-دستفروشان-˝روایت-سوم˝-اله-یار-نجفی
‎1 روز پیش . نمایشگاه نقاشی های اله یار نجفی تحت عنوان ˝روایت سوم˝ در گالری پروژه های آران به
نمایش در می آید. . روایت جهان از دریچه نگاه دستفروشان/ ˝روایت سوم˝ اله یار نجفی در
گالری پروژه های آران. نمایشگاه . چهارمین جشنواره هنر برای صلح برگزار می شود . دو
جایزه اصلی جشنواره بین المللی ACTION ON FILM آمریکا را گرفت .
متافیزیک؛علل اولیه حقیقت وذات جهان
rasulakbari.blogfa.com/
‎قضیه چیست و من چرا اینجا هستم؟ . زندگی توام با عشق و رحمت و صلح را در پی خواهد
داشت. . هنگامی که از بیرون به کهکشان راه شیری نگاه می کنید ممکن است آنرا بعنوان
توده . 2 – جهان تاکیونی ( جهان ذرات موهوم ) که سرعت نور در آن سرعت سکون به حساب
می آید و . و بین این دو جهان ، یک دیوار لوکسونی بی نهایت ظریف وجود دارد و ورود به
جهان .
فردا - مصاحبه ملاقلی پور با میرشکاک 1
azzabaneyekyaghi.blogfa.com/page/dialogue-mollagholipoor1
‎بارها گفته‌ام که سینما هنر غالب است و در سینماست که شأن هر سرزمین ظهور می‌کند. .
شما مدعی هستید که می‌خواهید با امریکا چنین و چنان کنید، اما به بازار ویدئو نگاه کنید
. . نسبتی با ایمان دارد و می‌آید به ماهیت سینما تعرض می‌کند و می‌گوید که اصلا ماهیتا
سینما . ببین رسول جان صریح بهت بگم من (یعنی میرشکاک) اگر جای آقایان بودم و .
حرفای خودمونی - جملات زیبا
www.mostafatirehkar.blogfa.com/cat-2.aspx
‎لحظه پیروزی برای من از آن جهت شیرین است که پیران ، زنان و کودکان کشورم را در
آرامش و . فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست ! . آن روز که همه به دنبال چشم زیبا
هستند، تو به دنبال نگاه زیبا باش . جهان آزادانه خود را به شما پیشکش خواهد کرد تا
نقاب از چهره اش بردارید انتخاب . به قدر نیاز تو فرود می‌آید، . ( هنری وادزورث
لانگفلو).
صلح جهانی با رهبری «لوریس چکناوریان»
farhangohonar.ir/detail/35978
13 آگوست 2016 . به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی؛ دومین کنسرت . جوانان جهان و
ارکستر سمفونیک تهران در قالب پروژه بین المللی «صدای . علی مرادخانی معاون امور
هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداد روحانی هبر . ضمن اینکه من معتقدم که با وجود
این جوان ها می توان کارهای بزرگی انجام داد. . سینما و هنرهای نمایشی.
چرا خانم ها بعد از ازدواج خیانت می کنند؟ - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/22236/چرا-خانم-ها-بعد-از-ازدواج-خیانت-می-کنند
‎ Rating: 96% - 276,692 reviewsمعمولاً تعداد مردهایی که به همسر خود خیانت می کنند از تعداد زنانی که به شوهر خود
خیانت می . در اینجا به 10 مورد اشاره می کنیم که شاید بعضی از آنها شما را متعجب
کنند. . من از همین جا به همه خانمها هشدار میدم وقتی که به مرد ها به عنوان یک ماشین نگاه
کنند و نتونند . اما خیلی نباید بد بین بود خانم ها بیشتر میتونن یه مرد رو به عنوان
یه دوست .
بیانات در دیدار اعضای گروه ویژه و گروه معارف اسلامی صدای جمهوری .
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2603
‎3 مارس 1992 . شما به سطح معارف اسلامی کنونی کشور نگاه کنید؛ رادیو باید آن . شما ببینید آقای
فلسفی در هنر گویندگی چه میکند؛ شما باید از او . فرق است بین این‌که ما چیزی
برای عموم درست کنیم، و چیزی برای عوام . جا دارد که تمام ذخیره‌ی فرهنگىِ معنوىِ دینی
ما به سمت رادیو سرازیر بشود؛ من با این چشم به گروه معارف نگاه میکنم.
ترسناک‌ترین شکنجه‌های قرون وسطایی کلیسای مسیحی + 51 عکس .
313havvari.blog.ir/./Scariest%20torture%20medieval%20Christian%20church%20%2B%.
‎24 دسامبر 2013 . به گزارش وبلاگ مسیحیت شناسی؛ در حالی که مسیحیان در اقدامات تبلیغی . دوران
قرون وسطی یکی از ظالمانه ترین مقاطع در تاریخ بشر بشمار می‌آید؛ دورانی . احمقانه)
زیر نظر کلیسای مسیحی (که الآن داعی مهر و محبت و صلح است! . امروزه موزه های زیادی
در جهان وجود دارد که ابزار شکنجه و طریق انجام آن را به نمایش گذاشتهاند.
ترک اعتراض‌آمیز یک نشست توسط مشایخی - صراط
www.seratnews.ir/fa/./ترک-اعتراض‌آمیز-یک-نشست-توسط-مشایخی
‎7 ا کتبر 2014 . اما امروز در عرصه هنر کسانی را می‌آورند که تنها صورت زیبایی داشته باشند و البته .
وی درباره جهان پهلوان تختی عنوان کرد: تختی ورزشکاری انسان بود اما . پس از ترک
جمشید مشایخی اردشیر رستمی گفت من نسبت به جمشید مشایخی ارادت دارم. . صبر و
مدارا داشته باشیم و بین خودمان، ورزشکاران و علما صلح برقرار کنیم.
Previous



جان آشنا،جان آشتی‌جو در گفتاری از مصطفی ملکیان | - احساسات فرهنگی
www.sensesculturalfarsi.org/./جان-آشنا،جان-آشتی‌جو-در-گفتاری-از-مصط/
‎14 ا کتبر 2015 . من به صلح قبل از جنگ کار دارم و نه به صلح بعد از جنگ چون اصلا سخن من بر . شما
توجه می‌کنید که در زبان‌های اروپایی، وقتی که می‌خواهند از عرفان . یا به تعبیر دیگری،
جهان هستی را فقط یک موجود پر کرده است. . می‌گوید هنر نزد ایرانیان است و بس. .
بنابراین باید آن چیزی که این دشمنی را به وجود می‌آورد را از بین برد.
اندیشه‌ راک متعلق به فرهاد و فریدون فروغی بود - آراس
arassnews.ir/fa/./اندیشه‌-راک-متعلق-به-فرهاد-و-فریدون-فروغی-بود
‎7 آگوست 2016 . هر وقت پای «ایران» وسط می‌آید،دست و دل کسانی که ممکن است فکرش را هم . ایران ·
بین الملل . متأسفانه در ایران برخی هنوز درگیر این نگاه کهنه هستند و به جای توجه به
. باشد من شعری عاشقانه مانند «شال» بگویم، در آن هم نگاهی گزنده به جهان و جامعه . این
فیلتر قانونی،اصلاً کاری به سبک یا نوع هنر شما ندارد، این که پاپ .
اصول تربیتی کودک زیر 7 سال | مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
www.pasokhgoo.ir/node/82649
‎18 دسامبر 2012 . من برای سئوال هایم چند جواب دارم شما هم به من در پاسخ کمک کنید: . با شروع برنامه
کودک به مادرش می گوید: « می توانم اول تلویزیون ببینم . او به افراد دیگر نگاه می
کند تا به او بگویند که راست و غلط چیست. . در آن جاست که کودک با جهان آشنا می شود
و ارکان شخصیتش کم کم شکل می گیرد. . بازی کردن واقعاً هنر است.
نمایش فیلم محمد رسول الله (ص) در جشنواره فیلم مسلمانان روسیه - صبا
www.rooznamehsaba.ir/./نمایش-فیلم-محمد-رسول-الله-ص-در-جشنواره-فیلم-مسلمانان-روسیه
‎2 سپتامبر 2016 . . مجید مجیدی کارگردان این اثر در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم مسلمانان قازان
پایتخت جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه به نمایش در می آید. . هنر · فرهنگ · جهان ·
اقتصاد فرهنگ و هنر · شبکه های اجتماعی · جشنواره ها · عکس · فیلم . وگوی فرهنگ ها،
به سوی فرهنگ گفت وگو»، گسترش بین المللی صلح، گذشت، مدارا .
اینجا شیمیایی ترین موزه جهان است - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/./اینجا-شیمیایی-ترین-موزه-جهان-است
‎30 ژوئن 2015 . کاریکاتور · بین الملل · دانش . موزه صلح تهران موزه‌ای است که روایتی متفاوت از
داشته‌هایش را به نمایش . که در نگاه نخست دل آدم را ریش می‌کند در ذهن کسی نگنجد،
زیرا همه صلح را با . بخصوص آن‌که ایران تنها کشوری به شمار می‌آید که بعد از جنگ
جهانی اول . دوست دارم دیگر کسی مانند من شیمیایی نشود و درد و رنجی را که من .
بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه .
www.asrarnameh.com/news.php?id=8212
‎6 ژانویه 2015 . (نگاه کنید به یادداشت تحلیلی اسرارنامه در ابتدای راه اندازی مجله سبزوارنگار . جرقه
این حرکت صلح جویانه مدنی را روشن کرده است، همراه و همدل شده اند تا . سوال من اینست
اول اینکه فرق بین معلم و استاد چیست ؟ . اعلام می کنند که بودجه مملکت کم است پس
این همه اعتبار از کجا می آید >؟ . معلم ای همیشه مظلوم در جهان سوم .
سهراب سپهری - .دل نامه
sade-del.persianblog.ir/tag/سهراب_سپهری
‎گل لبخندی چید ،هدیه اش داد به من خواهرم تکه . شعر زیبایی خواند ، و مرا برد، به آرامش
زیبای یقین :با خودم می . گوش کن ، دورترین مرغ جهان می خواند. . گاه گاهی قفسی می
سازم با رنگ ، می فروشم به شما . باغ ما نقطه برخورد نگاه و قفس آینه بود . . زمین می
آید . . پدر سهراب، اسدالله سپهری، کارمند اداره پست و تلگراف کاشان، اهل ذوق و هنر.
هنر نباید صلح طلب باشد،هنر باید به انقلاب دعوت کند/کمپین هنرمندان .
www.farhangnews.ir/content/85605
‎18 آگوست 2014 . قرار صحبتی داشتیم با این هنرمند در مورد اثر هنر بر صلح و به خصوص جریان غزه و .
فلسطینی که به تعبیر بزرگان همواره مسئلهٔ اصلی جهان اسلام است. . فرهنگ نیوز :
هنر به عنوان رسانه ای که می‌تواند اثرگذار باشد، به نظر شما . با دیدن این صحنه‌ها اگر
سنگ هم باشیم صدایمان در می‌آید. . به نظر من در این بین ما می‌خوابیم.
خواندنی هایی در مورد خوانندگان ایران [آرشیو] - P30World Forums .
forum.p30world.com/archive/index.php/t-99401.html
‎10 ژانویه 2007 . چرا داریوش از شکایت خود نسبت به زنی که بصورتش اسید پاشیده بود . در
صورتیکه من جدا از خواننده بودنم هیچ فرقی با کسی ندارم و همانطور که حرفه . و در ۱۴
اردیبهشت ۱۳۸۳بر اثر ناراحتی تنفسی چشم از جهان فرو بست. . و متاسفانه کوردلان
ضد هنر تمام برنامه ها را از بین بردند و گل سر سبد . نگاه چه تاپیک زده .
آموزش(٥۱) - کر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر. تف
psych.persianblog.ir/tag/آموزش
‎آیا شما هم از آن دسته بچه هایی بودید که به خاطر نگاه کردن به بیرون پنجره توبیخ می
شدید؟ من . البته کسی در این مورد به من حرفی نزده است بلکه خودم به این نتیجه
رسیده ام در . هرچه را که به نظرتان می آید در زندگی موجب ایجاد مشکل و ناراحتی
برایتان شده . جهان پیدا کنم، سایت های هنری مورد علاقه ام را ببینم و حتیکتاب هایی
که مایل به .
Previous

  • ۹۵/۰۶/۲۵
  • ۱۳۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی