مجله تفریحی پونک


 

روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها

راه های صرفه جویی در هزینه های زندگی

با صرفه جویی در هزینه های غیر ضرروی زندگی می توانید به راحتی پول هایتان را پس انداز کنید و یک قدم به پولدار شدن نزدیک تر شوید. در این مقاله ما 21 روش صرفه جویی در هزینه های زندگی را به شما معرفی می کنیم.

خیلی از آدم ها برای صرفه جویی در هزینه های زندگی دست به اقدامات افراطی می زنند که نتیجه معکوس دارد. اما با بعضی از ترفندهای خاص می توانید به مرور زمان به نتایج بزرگی برسید.

 

۱. وسایل برقی را شب‌ها از برق بکشید و هر سال بیش از ۳۰۰ هزار تومان صرفه جویی کنید.

اکثر خانواده‌ های معمولی صاحب ۱۶ تا ۲۴ وسیله‌ی مصرف کننده‌ی برق هستند. آن‌چه آدم‌ها متوجه نمی‌شوند این است که حتی وقتی این وسایل خاموش هستند نیز برق مصرف می‌کنند.

خانواده‌های امریکایی هر سال ۱۰۰ دلار صرف برق‌رسانی به وسایل برقی شان می‌کنند.

راه‌حل ساده و اولین راه صرفه جویی در هزینه های زندگی این است که تمام وسایل‌تان را در یک چندراهی برق بزنید و همه‌ی آنها را با هم آخر روز خاموش کنید.

۲. شیرهای آب کم فشار نصب و تا ۶۰% در قبض آب صرفه جویی کنید.

آیا واقعا به یک شیر آب با قدرت فشار شیر آتش‌نشانی برای شستن ظرف‌ها نیاز دارید؟

احتمالا پاسخ منفی است، و فقط با جایگزین کردن شیر ظرف‌شویی‌تان با مدل‌های کم فشار، می‌توانید قبض آب‌تان را ۲۵ تا ۶۰ درصد کاهش دهید. پخش‌کن‌های شیر آب هزینه‌ای حدود ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان دارند، که واقعا ارزش هزینه کردنش را دارد.

اگر می‌خواهید حتی آب و پول بیشتری صرفه‌جویی کنید، می‌توانید سرشیرهای دوشی کم فشار را نیز با حدود ۳۰ هزار تومان هزینه نصب کنید و این دومین راه صرفه جویی در هزینه های زندگی این است که حتما به کار شما می آید.

۳. لامپ هایتان را به روز و تا ۸۰% در قبض برقتان صرفه‌جویی کنید.

عوض کردن لامپ‌های قدیمی با لامپ‌های کم‌مصرف می‌تواند تا ۸۰% در قبض برق‌تان صرفه‌جویی کند. بله، آن لامپ‌ها کمی از لامپ‌های قدیمی گران تر هستند- حدود ۱۶ هزار تومان- اما سه تا ۲۵ برابر بیشتر دوام می‌آورند و از برق استفاده‌ی موثرتری می‌کنند.

جایگزین کردن فقط پنج تا از پر استفاده‌ترین لامپ‌های‌تان با لامپ‌هایی که نشان کم مصرفی دریافت کرده‌اند می‌تواند در یک سال تا صد هزار تومان در پول شما صرفه جویی کند. به این ترتیب علاوه بر صرفه جویی در برق، راه صرفه جویی در هزینه های زندگی را هم آموخته اید.

۴. در و پنجره ها را درزگیری و تا ۱۵% در هزینه ی گرمایش صرفه جویی کنید.

یک سوم گرمایش کل یک خانه از طریق درها و پنجره‌های معمولی هدر می‌رود، و سازمان حفاظت محیط زیست تخمین می‌زند درزگیری منافذ و عایق‌گذاری مناسب می‌تواند به طور میانگین ۱۵% در هزینه‌های گرمایش و سرمایش صرفه‌جویی کند.

برای پوشاندن منافذ کرکره‌های عایق، لایه‌ها یا کیت‌های پلاستیکی را امتحان کنید. بتونه کاری هم روشی ساده برای پر کردن شکاف کف‌پوش‌ها، پنجره‌ها و درها است.

برای زیرزمین‌های پر درز و شکاف یا پنجره‌های اتاق زیرشیروانی، چسپاندن یک قطعه از تخته‌های فومی به تیغه‌ی ۸/۳ اینچی و چفت کردن آن با قاب پنجره را امتحان کنید.

۵. خرید آب معدنی را متوقف و حدود ۳۰۰ هزار تومان در سال صرفه جویی کنید.

آب معدنی یکی از بزرگ‌ترین خرج‌تراشی‌های موجود است. اگر نوشیدن از شیر آب قابل تحمل نیست، پول صرف یک فیلتر آب کردن جایگزینی ساده و مقرون به صرفه است.

اگر یک خانواده هر سال ۵۰ بسته یا بیشتر آب معدنی مصرف کند، میزان صرفه‌جویی می‌تواند رقم چشمگیری باشد. با خرید یک دستگاه فیلتر آب می توانید راه صرفه جویی در هزینه های زندگی را به فرزندانتان نیز آموزش دهید.

۶. برای کاهش هزینه های سرمایشی تا ۴۵%، از پرده های معمولی و کرکره ای استفاده کنید.

تابستان و زمستان بهترین زمان‌های استفاده از پرده‌ها به عنوان سیستم‌های گرمایشی/سرمایشی طبیعی هستند.

پرده‌های کرکره‌ای بسیار بازتابنده در طول تابستان می‌تواند جذب گرما را تا حدود ۴۵% کاهش دهد. بر عکس آن در زمستان کارساز است، که شما باید از پنجره‌پوش‌ها برای حبس گرما استفاده کنید.

اکثر پارچه‌های معمولی می‌توانند هدررفت گرما را از اتاق گرم تا ۱۰% کاهش دهند.

۷. از خرید محصولات تمام ارگانیک دست بردارید و ببینید قبض خوار و بارتان چگونه آب می رود.

بسیاری از محصولات عادی “کثیف” – یا آکنده از آفت‌کش‌ها- نیستند. به هر حال پول‌های آنچنانی صرف خرید محصولات ارگانیک کردن بس است.

بررسی کنید کدام مواد خوراکی ارزش خرید ارگانیک را دارند- برای بقیه‌ی چیزها معمولی خرید کنید و مشاهده کنید که چطور قبض خوار و بار ماهانه‌تان دچار سیر نزولی می‌شود و این راه صرفه جویی در هزینه های زندگی چقدر به شما کمک می کند.

۸. برای چیزهایی که برای‌تان اهمیت ندارند کلی خرید کنید.

در نسخه‌ای مشابه، هر وقت ممکن بود کلی خرید کنید. رامیت سیت، مولف “من به شما می‌آموزم که ثروتمند باشید” تخمین می‌زند که این عادت خرید ساده می‌تواند ۵۰ تا ۵۰۰ دلار در ماه موجب صرفه‌جویی شود.

او می‌نویسد: “شما باید اولویت بندی کنید چون نمی‌توانید از هر چیزی بهترینش را داشته باشید. برای چیزهایی که برایتان مهم هستند جنس صاحب برند را خریداری کنید، و با خرید کلی به شدت هزینه‌های خرید کالاهایی که برای‌تان اهمیتی ندارند را کاهش دهید.”

حوزه‌هایی که ممکن است بتوانید پول صرفه‌جویی کنید شامل این موارد می‌شود: لوازم آرایشی، غذا، میوه، پوشاک خاص، و لوازم مربوط به حیوانات خانگی. برای شما چه چیزی مهم است؟ و قصد دارید چه چیز را فدا کنید؟ آن چه را که می‌توانید در اولویت قرار دهید و آنچه را که می‌توانید از اولویت خارج کنید معین کنید.

۹. آبگرمکن‌تان را عایقبندی و تا ۹% در هزینه ی خدمات رفاهی صرفه‌جویی کنید.

عایق کردن آب گرمکن( و لوله‌های اطراف آن) راهی ساده برای صرفه‌جویی در پول هزینه‌ی خدمات رفاهی است، چون از فرار گرما و هدر رفتن آن در ماه‌های سرد سال جلوگیری می‌کند.

یک روکش عایق ارزان قیمت بخرید و قادر خواهید بود تا ۴۰% گرما را بیشتر حفظ کنید، و تا ۹% در قبض‌تان صرفه‌جویی کنید.

۱۰. اگر حیوان خانگی دارید از کلینیک های دامپزشکی رایگان استفاده و مبلغ قابل توجهی از پولتان را در سال پس انداز کنید.

حتی اگر حیوان خانگی‌تان در کمال صحت به نظر برسد، چک‌آپ‌های دامپزشکی سالانه برای بچه گربه‌ها و توله سگ‌ها می‌تواند هزینه های زیادی داشته باشد.

با گشتن دنبال کلینیک‌های رایگان، که یک یا دو بار در سال میزبان بعضی از دامپزشکان هستند، در پول‌تان صرفه‌جویی کنید.

کندل پرز می‌نویسد” من و شوهرم همیشه در این زمان‌ها چک‌آپ‌ها را زمان‌بندی می‌کنیم. اگر دامپزشک‌تان از ارائه‌ی خدمت اجتناب می‌کند، با واحد کنترل حیوانات یا مبارزه با خشونت علیه جانوران برای راهنمایی گرفتن تماس بگیرید.”

۱۱. با نادیده گرفتن تاریخ “مهلت فروش”، اتلاف غذا را متوقف و تا یک میلیون تومان در سال صرفه جویی کنید.

طبق نظر شورای دفاع از منابع ملی، امریکایی‌ها به طور متوسط حدود ۲۸ تا ۴۳ دلار در ماه بابت غذا هدر می‌دهند- تقریبا ۹ کیلوگرم غذا. در شهر و کشور محل زندگی شما چقدر است؟!

نادیده گرفتن تاریخ‌های “مهلت فروش” و “مهلت استفاده” می‌تواند کمک‌کننده باشد. NRD (پایگاه ثبت ملی) می‌گوید این تاریخ‌ها را دولت فدرال مصوب نکرده است و نشان دهنده‌ی ایمنی نیستند، مگر درمورد غذاهای خاص کودکان. این‌ها فقط پیشنهاد هستند، و بسیاری از مواد غذایی تا ۱۵ روز پس از آن تاریخ‌ها هم دوام می‌آورند.

وقتی شک داشتید، آن را در فریزر بیندازید تا بیشترین استفاده را از آن بکنید.

۱۲. پیش از خرید آنلاین هر چیزی کد کوپن ها را روی وب جست‌وجو کنید.

اگر بدون جست‌وجوی کد کوپن‌ها خرید آنلاین می‌کنید، مقدار زیادی از قدرت بالقوه‌ی پس‌اندازتان را هدر می‌دهید.

RetailMeNot، CouponSherpa، و Coupons.com را امتحان کنید که همه اپلیکیشن دستی دارند که می‌توانید روی تلفن‌تان از آن استفاده کنید.

همچنین، Freeshipping.org را برای پیدا کردن همه نوع کدهای کوپن ترابری رایگان برخط بگردید.

۱۳. از شیوه ی جدا جدا سفارش دادن استفاده کنید تا در وجه پرداختی صرفه جویی شود.

ستی در کتاب “من به شما می‌آموزم چگونه ثروتمند شوید” می‌نویسد این فن از مزیت روانشناختی برای کاهش هزینه‌ها استفاده می‌کند و می‌تواند به ۱۰ تا ۱۰۰ دلار صرفه‌جویی در ماه منتج شود.

او می‌نویسد، “تمام اشترا‌ک‌های اختیاری را تا آن جا که می‌توانید لغو کنید: مجله‌ها و روزنامه ها، آرایشگاه و حتی باشگاه‌تان. سپس هر چه را که لازم دارید جدا جدا بخرید. به جای پرداخت برای مجله هایی که هیچوقت نمی خوانیدشان هر روز همان مجله و روزنامه ای که تیترش برایتان جذاب بود را بخرید. پول باشگاه را هم در همان روز که به آن جا می‌روید پرداخت کنید.”

ستی می‌نویسد، این کار به سه دلیل جواب می‌دهد: احتمال دارد درحال‌حاضر بیش از آن چه باید پول بپردازید، مجبور هستید درباره‌ی خرج کردن‌تان محتاط باشید، و قدر آن چیزی را که برای‌اش پول خرج می‌کنید می‌دانید باور کنید این یک راه صرفه جویی در هزینه های زندگی این است که خیلی عالی به نظر می رسد.

۱۴. گشت و‌ گذار خریدتان را حوالی چرخه های حراج عمومی برنامه ریزی کنید.

همه می‌دانند بهترین زمان برای یافتن گزینه‌های مناسب لباس تابستانی در فصل زمستان است و بالعکس. اما حتی چرخه‌های حراج بیشتری هم وجود دارد که باید درباره‌ی آنها آموخت تا بهره را به حداکثر رساند.

به عنوان مثال، ژانویه بهترین ماه برای خرید کت و شلوار و دوچرخه است و می‌بهترین ماه برای معامله‌ی تشک و یخچال فریزر.

۱۵. روی یک ترموستات(دستگاه تنظیم گرما) قابل برنامه ریزی سرمایه گذاری و حدود ۱۰۰ هزار تومان در ماه پس انداز کنید.

اگر اغلب اوقات در طول هفته ساعات طولانی را دور از خانه کار می‌کنید، یک ترموستات قابل برنامه‌ریزی که به شما اجازه می‌دهد تنظیمات گرما و سرما را مطابق یک برنامه‌ی از پیش مقرر شده تنظیم کنید فکر کردن چندانی نمی‌خواهد.

مبلغ پولی که صرفه‌جویی خواهید کرد می‌تواند- بسته به هزینه‌های خدمات رفاهی، نوع سیستم گرمایشی یا سرمایشی خانه‌تان، و اندازه و میانگین دمای منزل‌تان- به شدت متفاوت باشد، اما به طور میانگین، یک ترموستات قابل برنامه‌ریزی قبض های پرداختی شما را بسیار کاهش خواهد داد.

۱۶. فیلتر هوای خودروتان را عوض کنید تا در پول بنزین صرفه جویی کنید.

اگر فیلتر هوا عوض نشده باقی مانده باشد، روغن و کثیفی آن را خواهد گرفت که می‌تواند تا ۷% از میزان مصرف بنزین بر کیلومتر را افزایش دهد، یعنی خودرویی که در حالت عادی به ازای هر ۳.۷ لیتر ۳۲ کیلومتر را طی می‌کند به ازای هر ۳.۷ لیتر حدود ۳۰ کیلومتر را خواهد پیمود. در دراز مدت، پول بنزین اضافه افزایش خواهد یافت.

فیلتر هوا را خودتان عوض کنید یا مبلغ منصفانه ای بدهید به یک مکانیک تا این کار را برای‌تان انجام دهد. این که هر چند وقت یک بار آن را عوض کنید به جاده و شرایط آب و هوایی‌تان بستگی دارد، اما یک حساب سرانگشتی می‌گوید که هر ۱۶۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ کیلومتر.

۱۷. فیلتر پرزگیر ماشین خشک کنی تان را تمیز کنید و بهره وری را تا ۷۵% افزایش دهید.

چندان جدی به نظر نمی‌رسد اما فراموشی در تمیز کردن فیلتر پرزگیر ماشین خشک کن‌تان خیلی فرق می‌کند.

بسته به این که چه مقدار پرز روی هم جمع می‌شود و نوع خشک کن‌تان، می‌بینید که بهره‌وری‌تان تا ۷۵% کاهش پیدا می‌کند.

و یک ماشینِ خشک کن با بهره‌وری کم‌تر به دو معنی است: قبوض انرژی سنگین‌تر و طول عمر کوتاه‌تر وسیله‌ی مورد استفاده‌تان.

۱۸. از وسایل آشپزی دارای اندازه های مناسب استفاده و سالانه ۱۰۰ هزار تومان صرفه جویی کنید.

وقتی صحبت از انتخاب وسیله‌ی آشپزی می‌شود، اندازه بسیار مهم است.

استفاده از قابلمه‌ها و ماهی‌تابه‌هایی با ته مسطح که کاملا روی شعله‌پخش‌کن‌ها قرار می‌گیرند می‌تواند به معنی تفاوت میان صرفه‌جویی یا اسراف انرژی بسیار زیادی باشد. به عنوان مثال، یک قابلمه‌ی ۶ اینچی روی یک شعله پخش کن ۸ اینچی بیش از ۴۰% از گرمای آن اجاق را هدر می‌دهد.

میانگین صرفه‌ جویی حاصله از استفاده‌ی ظروف مناسب برای اجاق برقی حدود ۵۰ هزار تومان و برای اجاق‌های گازی ۳۵ هزار تومان در سال است.

۱۹. اگر در شهر و کشور محل زندگی شما شبکه های تلویزیونی پولی وجود دارد آنها را قطع و کلی صرفه جویی کنید.

به گزارش اینترنشنال بیزنس تایمز، خانواده‌های امریکایی به طور متوسط هر ماه ۶۴ دلار صرف شبکه‌های تلویزیونی می‌کنند، که در طول سال ۷۶۸ دلار می‌شود. این مبلغ زیادی است برای خدمتی که مردم اغلب از آن استفاده‌ی کاملی نمی‌کنند.

یک جایگزین با خدمات مشابه، نت‌فلیکس Netflixاست که هر ماه فقط ۸ دلار هزینه دارد و برای برآوردن نیازهای بیشتر خانواده‌ها به قدر کافی سرگرمی فراهم می‌آورد. یک سال استفاده از نت‌فلیکس حدود ۱۰۰ دلار هزینه خواهد داشت یعنی شما بیش از ۶۵۰ دلار از هزینه‌ی شبکه‌های تلویزیونی پولی را صرفه‌جویی می‌کنید.

اگر از کانال‌های متعدد و قبض‌های سرسام‌آور خسته شده‌اید، دنبال جایگزین‌های بیشتری برای شبکه‌های تلویزیونی پولی بگردید.

۲۰. محصولات را به فصل شان بخرید و تا ۱۵% در صورتحساب خوار و بارتان صرفه جویی کنید.

اگر محصول را موقعی بخرید که خارج از فصل کشت طبیعی آن است، احتمال دارد نه تنها محصول نامرغوبی گیرتان بیاید، بلکه پول بیشتری هم بابت آن پرداخت خواهید کرد.

فروشگاه‌های مواد غذایی بومی منابع بی‌نظیری برای محصولات مختص یک منطقه مثل آواکادو، انبه و لیموترش هستند و خرید محصولی که در فصل خودش باشد می‌تواند به طور میانگین به شما در صرفه‌جویی۱۰ تا %۱۵ کمک ‌کند و یکی دیگر از راه صرفه جویی در هزینه های زندگی است. شما همچنین می‌توانید برای محصولات تازه و محصولات فصل از تره‌بار محل‌تان خرید کنید.

۲۱. از یک خوراک پز برقی استفاده و بیش از یک میلیون تومان در سال پس انداز کنید.

دیگر راه صرفه جویی در هزینه های زندگی خرید یک آرام‌پز قابل برنامه‌ریزی ۲۰۰ هزار تومانی است که یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های شما می‌تواند باشد. معمولا خانواده‌ها به طور میانگین حداقل یک بار در هفته را بیرون غذا می‌خورند یا از بیرون غذا سفارش می‌دهند- و برای یک خانواده‌ی چهار نفره هزینه‌ی وعده‌ی غذایی رستوران یا غذای حاضری حدود ۱۵۰ هزار تومان می‌شود- که این می‌تواند به افزوده شدن سریع صورتحساب‌های رستوران بینجامد.

اگر یک خوراک‌پز برقی داشته باشد، تصور کنید که اگر از دو یا سه بار رفتن به رستوران اجتناب کنید چه مقدار پول می‌توانید صرفه‌جویی کنید!

نوشته روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%88/


چگونه هزینه های خورد و خوراک را کاهش دهیم؟ - پرشین وی
www.persianv.com/home/127393.php
‎22 نوامبر 2010 . شما می توانید برای کاهش هزینه های زندگی خود، از سبد خریدتان شروع کنید. . شما می
توانید برای صرفه جویی در هزینه ها یتان، هر ادویه ای را که دوست داشتید به صورت ساده
بخرید و خودتان به راحتی . اتاق خواب هایی که حس خواب رویایی را به شما منتقل
میکنند+تصاویر . پاک کردن لکه جوهر از روی لباس با چند روش خانگی .
راههای صرفه جویی در هزینه های زندگی - نمناک
namnak.com/صرفه-جویی-در-زندگی.p9047
‎ Rating: 4.5 - 64 reviewsصرفه جویی در زندگی و راههای صرفه جویی در زندگی و بهترین روش صرفه جویی در
زندگی را در سایت نمناک بخوانید. . با این روش ها در هزینه های زندگی صرفه جویی
کنید . درست کردن همان دسر ها در منزل ¼ قیمت آن در رستوران هزینه می برد. اگر شما هم از
آن خانواده هایی هستید که معمولا" دو بار در هفته غذا و دسر در رستوران می خورند، سعی
کنید .
14 راه برای اینکه شما کمتر خرج کنید! - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/zendegi./can2-spend-less.html
‎برای کمتر خرج کردن کاهش هزینه سایت روانشناسی صرفه‌جویی در مصرف برق,هزینه
اولیه,کمترین هزینه,وسیله پر . 30 ویژگی افرادی که با زیبایی ها زندگی می کنند .
9 - لامپ های کم مصرف و LED . فواید سحر خیزی و روش هایی برای سحرخیز بودن.
7 روش برای کاهش هزینه‌های خانواده - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/news/937861
‎1 ا کتبر 2015 . مدیریت اقتصادی یکی از هنرهای بزرگ افراد در زندگی است که با روش‌هایی ساده می‌توان
این کار را عملی کرد. . برای پس انداز کردن هزینه‌های ضروری را تعیین کنید. .
استفاده از برنامه‌ها جهت پس‌انداز کردن دومین روش برای کاهش هزینه‌های زندگی است. .
برای کاهش هزینه‌ها، شیوه مصرف مواد غذایی در خانواده باید اصلاح شود.
چگونه هزینه های زندگی را کاهش دهیم - ناز وب
www.nazweb.ir/8868-how-nor-lessen-the-cost-of-living.html
‎با ایجاد اصلاحات بی خطر و کوچکی در عادات غذایی میتوانید صرفه جویی زیادی .
همچنین میتوانید در یافتن راه های کاهش هزینه و پر کردن وقت خانواده خلاقیت به خرج
دهید . و تهیه برنامه بودجه ، پیدا کردن کمترین قیمت ها ، جمع‌آوری کوپن و خرید با
بهترین . تزئین سفره شب یلدا به روش سنتی . تیروئید پر کار و کم کار چه نشانه
هایی دارد.
21 نکته مهم برای مدیریت هزینه های زندگی - سایت خبری تحلیلی .
www.tabnak.ir/fa/news/./21-نکته-مهم-برای-مدیریت-هزینه-های-زندگی
‎13 فوریه 2015 . امروزه انسان ها همانند گذشتگان خود را آرزوها و خواسته هایی رو به رو هستند که به ناچار .
شما هم اگر هیچ یک از توصیه های این بخش برایتان کارساز نبود، در نهایت از این روش
استفاده کنید! . 1 - با نگاه مبتنی بر کاهش هزینه ها در بازار جست و جو کنید. . از
پس انداز و بهره مرکب حاصل از صرفه جویی های خود، صاحب سرمایه شوید.
30 راه حل مناسب برای صرفه جویی در هزینه های عروسی - جشنامه
jashnname.com/./30-راه-حل-مناسب-برای-صرفه-جویی-در-هزینه-های-عروسی
‎راه حل ها و پیشنهادات جالب و مهم برای کم کردن هزینه های سنگین جشن عروسی ،با این راه
. پیدا میکند، سعی کنید فصل هایی را در نظر بگیرید که هزینه ی کمتری بخواهند.
روش هایی برای ​کاهش هزینه های خانواده - آفتاب
www.aftabir.com/articles/./روش-هایی-برای-​کاهش-هزینه-های-خانواده
‎28 ژانویه 2014 . صرفه جویی کردن و مدیریت هزینه های خانواده, به هیچ عنوان به معنای گذراندن یک . اما
اگر بدانید مدیریت هزینه‌ها و پس‌انداز کردن پول چقدر راحت و ساده است، شاید . به عنوان
مثال، وقتی که می‌خواهید هزینه‌های زندگی را کاهش دهید و برای همین یک .
کاهش هزینه های درمانی و ترویج تندرستی از طریق شیوه زندگی وگان .
www.phce.org/health/826-1391-01-24-19-58-44.html
‎روش زندگی وگان می تواند هزینه مواد غذایی، بیمه درمانی و خدمات درمانی را کاهش دهد و به .
لذا اگر به طور متوسط هزینه ها را حساب کنید و هزینه عمل بای پاس قلب را به قیمت .
بیمه یا درمان بیماری هایی که مبتلا می شوند و شرکت بیمه هزینه آنها را نمی دهد، برآیند.
چگونه هزینه های زندگی را کاهش دهیم؟ | ingooneh
ingooneh.com/چگونه-هزینه-های-زندگی-را-کاهش-دهیم؟
‎مهمتر از همه این است که درک کنیم، کاهش هزینه ها یک روش زندگی و یک تغییر . می شود
؛ سپس می توانید با استفاده از روش هایی پیشنهادی هزینه های زندگی را کاهش دهید.Searches related to روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها



8 راه ساده برای صرفه جویی در هزینه ها که فکرش را هم نمی کنید
banki.ir/./6404-8-راه-ساده-برای-صرفه-جویی-در-هزینه-ها-که-فکرش-را-هم-نمی-کنید
‎8 راه ساده برای صرفه جویی در هزینه ها که فکرش را هم نمی کنید . این روزگار در هزینه
های خود صرفه جویی کنیم، راه هایی وجود دارد که ما حتی فکرش را هم نمی کنیم. . از جمله
بهترین راه هایی که می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید، آشپزی کردن و لذت
بردن از خوردن غذای خانگی است. . مسافرت بخشی مهمی از زندگی ما آدمها را تشکیل می دهد
.
روشهای صرفه جویی و کاهش هزینه های زندگی : دانش عمومی - CentralClubs
www.centralclubs.com/topic-t106890.html
‎16 آوریل 2013 . روشهای صرفه جویی و کاهش هزینه های زندگی. مدیران انجمن: . لنتِ ترمز رو اگر به موقع
عوض نکنین میرسه به آهنش و دیسک ها رو هم خراب میکنه . اونوقت به جایِ . از مغازه هایی
که لوازم تزئینیِ ماشین میفروشند سوال کنین . اگر ماشینتون .
9 استراتژی برای "صرفه جویی" در زندگی روزمره - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir/fa/./9-استراتژی-برای-صرفه-جویی-در-زندگی-روزمره
‎صرفه جویی در زندگی ابعاد مختلفی دارد مهمترین بعد آن صرفه جویی در هزینه های
رزومره است. هزینه های روزمره همان هزینه هایی هستند که ما باید در طول روز بابت استفاده
از برق و آب و . با زندگی روزمره است مثل خاموش کردن لامپ های اضافی یا استفاده از
لامپ های کم . بچه ها هزینه های جزئی زیادی دارند که البته ممکن است آنچه که به عنوان
پوشاک و .
15 راه ساده برای صرفه جویی و پس انداز - راسخون
rasekhoon.net/article/./15-راه-ساده-برای-صرفه-جویی-و-پس-انداز/
‎ Rating: 3 - 55 votesآن وقت در پایان سال می بینید که همان پول هایی که به نظرتان اندک بوده و به قول خودتان
. 6-برخی از افراد، صرفه جویی را با هزینه نکردن برخی از ضروریات اشتباه می گیرند
. . های اضافی و پرمصرف را روشن نکنید و یا لامپ های کم مصرف را جایگزین آن ها کنید؛
. نباشد؛ برای خشک کردن آن ها از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده نکنید، لباس ها را
.
راه های کاهش هزینه، 5 فناوری هوشمند خانگی برای کاهش هزینه های زندگی - آکا
www.akairan.com/khanehdari/sarfejoei1/2013329185936.html
‎راه های کاهش هزینه,روش کاهش هزینه ها,روشهای کاهش هزینه,راه های کاهش هزینه موبایل,راه های
. البته بعضی از فناوری هایی که در این مطلب خواهید خواند مناسب همه خانه ها نیستند .
با 5 راه ساده در هزینه های مواد غذایی صرفه جویی کنید! - سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle/work-and-life/budget./146468-146468/
‎20 نوامبر 2012 . امروزه با توجه به افزایش هزینه های زندگی انسان ها به دنبال این هستند تا . در این مطلب
قصد داریم تا شما را با 5 راهبرد ساده و کاربردی برای صرفه جویی در هزینه های خورد و
خوراک آشنا کنیم. . با درآمد کم چگونه ثروتمند شویم؟ . تزیین سفره شب یلدا با ایده
هایی سنتی!! . شب یلدا : روش های خشک کردن میوه برای شب یلدا.
راهکارهای برای کاهش هزینه های زندگی - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=309926
‎راهکارهای برای کاهش هزینه های زندگی. . بچه ها به نظر من هر چه صرفه جویی کنیم بازم
یک دوره بحران خواهیم داشتو دچار کمبود می شویم. بهترین چیز .[PDF]
ده نکته کاربردی برای کاهش هزینه های زندگی به زبان ساده
shr.umsha.ac.ir/uploads/25_194_hazine.pdf
‎برای کاهش هزینه های زندگی. به زبان ساده. 1( قبل از هر خریدی از خود بپرسید آیا این
هزینه. ضروری است؟ . از روش های قیمت گذاری بر. روی محصوالت، . آوردن هزینه های
تحقیق و ابداع . می توانید با چند تن از اقوام و یا همسایه ها این گونه محصوالت را تهیه و
به.
94 راه خلاقانه برای صرفه جویی در هزینه ها (ویژه ایران) - آریا دانلود
ariadl.com/ex/./5815-94-creative-ways-to-save-money-today.html
‎30 نوامبر 2014 . ۱۲- برای اصلاح بدن از کرم های لوسیون که از مرطوب کننده هایی مانند روغن . خرش ها دوس
آب سر می گیرند،کم کردن درجه گرما موجب صرفه جویی در پول ، آب و . ۲۶- هزینه های
برف AC را کاهش دهید : کافیست ترموستات را بر روی درجه . هرچه مدت زمان کمتری TV
تماشا کنید بیشتر وقت برای استراحت خود دارید به زندگی طبیعی .
کاهش هزینه بایگانی - دکتر پول
fa.drmoneyman.com/category/مقالات/پول-خرج-کردن/کاهش-هزینه/
‎20 جولای 2014 . Home مقالات پول خرج کردن کاهش هزینه. نکته هایی برای کاهش هزینه سفر. on: تیر ۲۹
, ۱۳۹۳ . امروزه با توجه به افزایش هزینه های زندگی انسان ها به دنبال این هستند تا
بتوانند به هر شکل ممکن در هزینه های خود صرفه جویی کنند. در این مطلب .Searches related to روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها
Previous



کاهش هزینه ها فقط با 10 جمله - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/35559/کاهش-هزینه-ها-فقط-با-10-جمله
‎15 نوامبر 2012 . اگرچه برخی معتقدند که در میزان تاثیر هزینه خوردن قهوه و چای در بیرون از . های
زندگی رها شوند بلکه کافی است که شیوه های خلاقانه تری برای هزینه ها .
راهکارهایی برای صرفه جویی در هزینه های گران این روزها - برترین ها
www.bartarinha.ir/./راهکارهایی-برای-صرفه-جویی-در-هزینه-های-گران-این-روزها
‎28 ا کتبر 2012 . غیر از راهکارهایی که باید در سطوح کلان برای حل مشکلات اقتصادی به کار برده شود،
فوت و فن هایی هم وجود دارد که خانواده ها می توانند دست به دامن آنها .
اقتصاد در خانواده - راه های پس انداز و صرفه جویی
eghtesadekhanevadeh.blogfa.com/cat-2.aspx
‎24 ژوئن 2012 . اقتصاد در خانواده - راه های پس انداز و صرفه جویی - چگونگی مدیریت . از پیش بینی
های مالی است که هر فرد را برای یک زندگی با آرامش و آسایش در آینده نزدیک و دور آماده می
کند. این برنامه ریزی شامل جنبه های مختلفی است که فقط به پس انداز کردن و . بودجه
ریزی اولین و تنها راهی است که می تواند به کاهش هزینه ها کمک کند.
روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها - تاپ ناز
www.topnaz.com/روش-هایی-برای-کم-کردن-هزینه-های-زندگی-و/
‎1 ساعت قبل . در این مقاله ما 21 روش صرفه جویی در هزینه های زندگی را به شما معرفی می کنیم. خیلی
از آدم ها برای صرفه جویی در هزینه های زندگی دست به اقدامات افراطی .
روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها
sinka.ir/news/117774
‎مناسب برای تمام رنگ ها ، مقاوم در برابر شستشو و کارواش. » برای مشاهده . روش هایی
برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها. 2 دقیقه پیش سینکا تاپ ناز
.
9 راه برای کاهش مخارج خانواده - عصر ایران
www.asriran.com/fa/news/105428/9-راه-برای-کاهش-مخارج-خانواده
‎این در وقت صرفه جویی می‌کند، گروه را قوام می دهد، و بچه ها را با انواع غذاها آشنا می‌کند، و
این کار باعث می‌شود تا مواد غذایی را در حجم زیاد و . همچنین می‌توانید در یافتن راههای
کاهش هزینه و پر کردن وقت خانواده خلاقیت به خرج دهید. . دی جرج پاکت هایی برای
هزینه های ثابت و همینطور تفریحات دارد. . زندگی هیلاری کلینتون در یک نگاه (عکس
) .
روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها
livewatch.ir/روش-هایی-برای-کم-کردن-هزینه-های-زندگی-و/
‎24 دقیقه قبل . در این مقاله ما 21 روش صرفه جویی در هزینه های زندگی را به شما معرفی می کنیم. خیلی
از آدم ها برای صرفه جویی در هزینه های زندگی دست به اقدامات افراطی .
با هزینه های زندگی دانشجویی چه کار کنیم؟ -همگام سنجش
www.sanjeshserv.ir/hamgam/content.aspx?id=8/JrTJiit+c=
‎قدم بعد از بودجه بندی و طبقه بندی هزینه ها، کم کردن مخارج و صرفه جویی است. . شما
در خوابگاه برای زنده ماندن نیاز دارید چیزهایی بخرید و هزینه هایی انجام بدهید. .
اقتصادی برای پس انداز کردن راه های زیادی را پیشنهاد می کنند: روش هایی مثل کنار
گذاشتن .
اولویت بندیهای نیاز مدیریت صحیح هزینه ها، زندگی را شیرین تر می کند
vista.ir/./اولویت-بندیهای-نیاز-مدیریت-صحیح-هزینه-ها%25D8%258C-زندگی-را-شیرین-تر-می-کند
‎شاید شما نیز خانواده هایی را می شناسید که با وجود درآمد معمولی اما در سایه یک مدیریت
. وی درباره چگونگی اداره هزینه های زندگی معتقد است که برای مدیریت هزینه ها باید
یک . و براساس چشم و هم چشمی خرید کنند و به جای هزینه کردن روی مسائلی مثل آموزش
های . خانواده هستند و فرهنگ قناعت و صرفه جویی در این خانواده ها بسیار کم رنگ است.
88 . 20 راه عالی برای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها
yasna1386.persianblog.ir/./20_راه_عالی_برای_صرفه_جویی_در_مصرف_انرژی_و_کاهش_هزینه_ها
‎20 راه عالی برای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها by: مدیر وبلاگ . سوختن
کمتر سوخت های فسیلی به معنی دفع دی اکسید کربن کمتر است که جزء مهمترین . در
خرید دستگاه ها و وسایل جدید سعی کنید مدل هایی انتخاب کنید که بهینه ترین . اگر
در آب و هوای سردتر زندگی می کنید، عایق بندی شما باید محکم تر باشد که تا 5/5 تن .Searches related to روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها
Previous



روش‌هایی برای​ کاهش هزینه‌های خانواده - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sara/./روش‌هایی-برای​-کاهش-هزینه‌های-خانواده
‎28 ژانویه 2014 . صرفه‌جویی‌ و مدیریت هزینه‌های خانواده، به هیچ عنوان به معنای گذراندن یک زندگی . اما
اگر بدانید مدیریت هزینه‌ها و پس‌انداز کردن پول چقدر راحت و ساده است، شاید . به عنوان
مثال، وقتی که می‌خواهید هزینه‌های زندگی را کاهش دهید و برای همین یک .
روش هایی برای کاهش هزینه فرزندان از تولد تا نوجوانی • نوآورد
www.noavard.co/روش-هایی-برای-کاهش-هزینه-فرزندان-از-تول/
‎روش هایی برای کاهش هزینه فرزندان از تولد تا نوجوانی. ۴ بهمن ۱۳۹۴ مدیریت هزینه ها
بدون دیدگاه . صرفه جویی و کنترل هزینه های مربوط به نوزاد . البته شاید استفاده از
این روش با زندگی امروز و روحیات والدین چندان هماهنگ نباشد، اما اگر به دنبال کنترل .
توصیه هایی برای کاهش هزینه های عروسی - نوعروس
www.nowaroos.com/Thread-توصیه-هایی-برای-کاهش-هزینه-های-عروسی--2079
‎صرفه جویی در هزینه های عروسی به معنای لذت نبردن از این اتفاق مهم زندگی و کم اهمیت
جلوه دادن آن نیست. هدف از صرفه جویی در هزینه ها ، مدیریت صحیح بودجه و هزینه .
چند گام برای ارزان زندگی کردن - علم را با لذت بیاموزید 020
020.ir/رموز-کسب-درآمد/چند-گام-برای-ارزان-زندگی-کردن
‎اگر می خواهید راه هایی برای صرفه جویی و اصلاح وضع مالیتان بیابید این مقاله را
بخوانید. . اگر کم درآمدید، برنامه های غذایی مساجد، آشپزخانه ها و خدمات دولتی منطقه تان
را در نظر داشته باشید . با این حرکت ساده، می توانید هزینه های ماهانه تان را اصلاح
کنید.
روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها - داهاتو
dahato.ir/7257/روش-هایی-برای-کم-کردن-هزینه-های-زندگی-و.html
‎58 دقیقه قبل . روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها - راه های صرفه جویی
در هزینه های زندگی با صرفه جویی در هزینه های غیر ضرروی زندگی .
20 راه عالی برای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها - مردمان
www.mardoman.net/life/saveenergy
‎11 نوامبر 2010 . ۲۰ راه عالی برای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها . سوختن کمتر سوخت های
فسیلی به معنی دفع دی اکسید کربن کمتر است . ۵٫ در خرید دستگاه ها و وسایل جدید
سعی کنید مدل هایی انتخاب کنید که بهینه ترین مصرف انرژی را داشته باشند. . اگر
در آب و هوای سردتر زندگی می کنید، عایق بندی شما باید محکم تر .
روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها
borofun.ir/news/128049
‎راه های صرفه جویی در هزینه های زندگی. با صرفه جویی در هزینه های غیر ضرروی زندگی
می توانید به راحتی پول هایتان را پس انداز کنید و یک قدم به پولدار شدن نزدیک تر .
روش مناسب پول خرج کردن
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=124344
‎19 مه 2010 . حرف هایی از جنس زندگی · خانه فیروزه ای · فوت و فن . اگر برنامه درستی برای
هزینه‌های لازم در زندگی وجود نداشته باشد، خیلی زود مقدار پولی . عادات غذایی خود را
بسنجید، مثلاً کم غذا بخورید اما دقت کنید آن غذا از . اگر هزینه زیادی صرف خرید لباس
می‌کنید به نکاتی که برای صرفه جویی در این هزینه‌ها اشاره می‌شود، توجه کنید:.
فناوری برای کاهش هزینه های زندگی - تعامل
www.taamolnews.ir/fa/news/34175
‎البته بعضی از فناوری هایی که در این مطلب خواهید خواند مناسب همه خانه ها نیستند ولی
. در کل، خانه ها یا ساختمان های پر مصرف خیلی زود کاهش هزینه های جاری خود را با .
چگونه در هزینه های زندگی صرفه جویی کنیم؟ | آدم ها اغلب برای - قطره
www.ghatreh.com/news/./چگونه-هزینه-های-زندگی-صرفه-جویی-کنیم
‎5 نوامبر 2016 . راه های صرفه جویی در هزینه های زندگی وسایل برقی را شب ها از برق بکشید . برقتان
صرفه جویی کنید عوض کردن لامپ های قدیمی با لامپ های کم مصرف می . از پر استفاده
ترین لامپ های تان با لامپ هایی که نشان کم مصرفی دریافت کرده .Searches related to روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها
Previous



راهکارهای کاهش هزینه ها - ایران صنعت - وابسته به گروه بهبود صنعت .
www.isanat.com/guide/spend-money/reduce-costs.html
‎در ادامه معرفی راهکارهایی برای کاهش هزینه ها امروز روش هایی برای کاهش هزینه های مواد
غذایی معرفی می کنیم . امروزه با توجه به افزایش هزینه های زندگی انسان ها به دنبال این
.
هزینه های زندگی و روش های صرفه جویی در آمریکا [بایگانی] - صفحه 4 .
www.applyabroad.org/forum/archive/index.php/t-2887-p-4.html
‎در این فکر هستید که چگونه هزینه های زندگی در ایالات متحده را فراهم کنید؟ شهریه
برای صرفه جویی در شهریه، بعد از آغاز تحصیل در دانشگاه، . سلام، درسته از شما
مالیات رو کم میکنن ولی با پر کردن فرم های مالیاتی . اما من اخیرا دیدم دانشگاه هایی که
بچه ها توشون فول فاندن اما حقوقشون واسه یه زندگی متوسط کافی نیست.
روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها - هاب پرس
hubpress.ir/news/209010
‎راه های صرفه جویی در هزینه های زندگی. با صرفه جویی در هزینه های غیر ضرروی زندگی
می توانید به راحتی پول هایتان را پس انداز کنید و یک قدم به پولدار شدن نزدیک تر .
پرونده روز روش های کاربردی برای کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زندگی
www.khabar-24.com/./پرونده+روز+روش+های+کاربردی+برای+کاهش+هزینه+ها+و+صرفه+جویی+در+زندگی
13 آوریل 2016 . کاهش هزینه ها یکی از اصلی ترین روش های پس انداز کردن در زندگی است. . خرج هایی
نظیر غذا خوردن در بیرون خانه، خرید تنقلات غیرضروری، شارژ اضافی . نوبت به کار
بردن روش های صرفه جویی و کم کردن عملی هزینه های زندگی است.
روش های طلایی برای کاهش هزینه ازدواج! | سایت تفریحی فانی فاز
www.funyfaz.ir/روش-های-طلایی-برای-کاهش-هزینه-ازدواج/
‎روش هایی برای کاهش هزینه ازدواج,چگونه هزینه ازدواج را کاهش دهیم؟,راه . صرفه جویی در
هزینه های عروسی به معنای لذت نبردن از این اتفاق مهم زندگی و کم اهمیت جلوه دادن آن
نیست. هدف از صرفه جویی در هزینه ها، مدیریت صحیح بودجه و هزینه عروسی است که می
تواند .
چگونه هزینه های زندگی را کاهش دهیم؟ - آموزش - زندگی سالم - سلامت نیوز
www.salamatnews.com/news/./چگونه-هزینه-های-زندگی-را-کاهش-دهیم-
‎18 ا کتبر 2016 . ما 11 راه صرفه جویی در هزینه های زندگی را که وقتگیر و پیچیده . برای کاهش هزینه‌ها
استفاده می‌کند و می‌تواند به ۱۰ تا ۱۰۰ دلار صرفه‌جویی در ماه منتج شود. . به جای
پرداخت برای مجله هایی که هیچ وقت نمی خوانیدشان هر روز همان مجله و روزنامه .
۵ راه برای صرفه جویی در هزینه ها هنگام سفر - کجارو
www.kojaro.com/2016/3/./5-ways-to-save-money-when-travelling/
‎20 مارس 2016 . آیا شما تا به حال شنیده‌اید کسی از سفر رایگان یا کم هزینه اسقبال نکند؟ . افرادی که
به سفر می‌روند مشترک است تمایل به کم کردن هزینه‌ها است. با کجارو همراه باشید تا در
این مقاله پنج روش جالب برای صرفه جویی پول در سفر را به شما یاد بدهیم. . شما وجود
دارد که خصوصا هزینه‌های تفریحات و محل اقامت شما را کاهش می‌دهند.
چگونه درست پول خرج کنیم؟ | وبلاگ جیب سیستم حسابداری شخصی
https://jeeb.ir/blog/چگونه-درست-پول-خرج-کنیم؟/
‎8 مه 2013 . صرفه‌جویی کار زیاد مشکلی نیست و با کمی توجه و دقت به عملکرد افراد . هستند اما
اگر کمی در مورد شیوه زندگی افراد هم‌طبقه دقت کنیم، متوجه می‌شویم که . از اقلامی که
بابت‌شان هزینه می‌کنید داشته باشید و میزان هزینه‌ها را بدانید. . داشتن بودجه و تعهد
به آن یکی از روشهایی است که در خصوص درست خرج کردن می تواند به .
وبلاگ گوپاس | چگونه هزینه های زندگی روزمره خود را کاهش دهیم | وبلاگ .
blog.goopas.com/راه-هایی-برای-کاهش-هزینه-های-روزمره/
‎29 جولای 2016 . کم کردن هزینه ها به معنی از بین بردن رفاه و زندگی در سختی نیست. . ابتدا تمام
هزینه هایی که در یک روز، یک هفته و یا یک ماه صرف میکنید را یادداشت نمایید. . روش
هایی برای پس انداز بهتر روش هایی برای از بین بردن هزینه های غیر .
روش هایی برای کاهش هزینه های سفر
www.iranve.com/./روش-هایی-برای-کاهش-هزینه-های-سفر.html
‎31 مارس 2015 . سفر ارزان به ویژه در تعطیلات نوروزی، چیزی است که همه خانواده ها به دنبال آن هستند. .
همیشه یک راه خوب برای کم کردن هزینه های سفر، دسته جمعی سفر کردن است. . راه و
روش هایی برای آموختن راز شاد بودن در زندگی ارگاسم,ارگاسم در زنان .Searches related to روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها
Previous



نمونه‌ها و داستان‌های کاهش هزینه 2 - معاونت مالی و اقتصاد شهری - شهرداری تهران
fad.tehran.ir/default.aspx?tabid=163&ArticleId=717
‎کاهش هزینه‌ها (در بخش‌های خرید و تولید، فروش، عمومی و اداری) به میزان یک تریلیون ین
. منطقه ای کردن روش های تبلیغات جهانی، کاهش بوروکراسی، تبدیل سازمان از چند .
همه کارکنان و مدیران میدانند کاهش هزینه یعنی زندگی بهتر و در راستای انجام آن، دو .
ابتدا با همکاری حوزه خدمات بهداشتی و پس از آن به تنهایی، روشهایی را به شهروندان
ارائه .
کم کردن هزینه های زندگی با این راه ها | پرتال دانستنیهای بدان ایرانی
bedanirani.ir/کم-کردن-هزینه-های-زندگی-با-این-راه-ها/
‎ Rating: 5 - Review by سلمان آرین30 ا کتبر 2016 . کم کردن هزینه های زندگی با این راه هاReviewed by سلمان آرین on Oct . ما ۱۱ راه صرفه
جویی در هزینه های زندگی را که وقتگیر و پیچیده نیستند، اما در دراز . به جای پرداخت
برای مجله هایی که هیچ وقت نمی خوانیدشان هر روز همان مجله و روزنامه .
رهنمود هایی مهم برای کاهش هزینه های زندگی ،صرف . - وب سایت شیرازیها
www.shiraziha.loxblog.com/./رهنمود%20هایی%20مهم%20برای%20کاهش%20هزینه%20های%20زندگ.
‎دیو رامسی ، نویسندۀ کتاب "واگذاری کل پول"، می‌گوید : "این هزینه‌ها هرکدام به تنهایی
ناچیز . 10نکته کاربردی برای کاهش هزینه های زندگی حتما بخوانید . در این روش
قیمت گذار برای بدست آوردن هزینه های تحقیق و ابداع کالای جدید و همچنین . از جمله
بهترین راه هایی که می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید، آشپزی کردن و لذت
بردن از .
چگونه هزینه های شهری را کاهش دهیم؟! - مدیریت درآمد های عمومی - شهرداری مشهد
https://daramad.mashhad.ir/./594659-چگونه-هزینه-های-شهری-کاهش-دهیم!.html
‎کاهش هزینه ها در تمام ابعاد دارای اهمیت ویژه ای است و شهرداری با توجه به اینکه . الف-
زمانی که ما از طریق صرفه جویی در مصرف منابع ،می خواهیم به کاهش هزینه برسیم. .
سوال که چه نوع هزینه هایی را باید در فرآیند اجرای استراتژی کاهش هزینه ها مورد توجه
قرار داد؟ . همانگونه که در بالا اشاره شد از ویژگی های اصلی روش کاهش استراتژیک
هزینه ها می .
20 راهکار برای صرفه جویی در مخارج و پس انداز بیشتر پ - 9صبح
9sobh.ir/./20-راهکار-برای-صرفه-جویی-در-مخارج-و-پس-انداز-بیشتر-پ
‎30 آگوست 2015 . همه ی ما نیاز داریم تا راهی برای صرفه جویی در هزینه ها پیدا کنیم و به همان . راهکار های
زیادی برای پس انداز پول وجود دارند و ما قصد داریم 20 راهکار . سبک زندگی > موفقیت
- . یکی از راهکارهایی که به اتوماتیک وار پس انداز کردن پول کمک می کند آن . سعی
کنید کلیه ی مخارج اضافی و غیر ضروری را به روش زیر شناسایی .
مهمترین نکات در مدیریت هزینه ها - مجله آموزشی و پژوهشی مالی - پرشین .
hesabyar.persianblog.ir/page/9
‎ب- وقتی که از طریق ارزان کردن منابع به دنبال کاهش هزینه هستیم، یعنی همان .
درروندکاهش هزینه ها باید به صرفه جویی های ناشی از اطلاعات توجه کنیم. . در پاسخ به
این سوال که چه نوع هزینه هایی را باید در فرایند اجرای استراتژی کاهش هزینه ها مورد
توجه قرارداد؟ . یکی از روشهای اصلی تولید محصولات و خدمات کم هزینه و رقابتی
اجرای دقیق .
با 5 راه ساده در هزینه های مواد غذایی صرفه جویی کنید! – جدیدترین اخبار .
www.momtaznews.com/با-5-راه-ساده-در-هزینه-های-مواد-غذایی-صرف/
‎امروزه با توجه بە افزایش هزینه های زندگی انسان ها بە دنبال این می باشند تا بتوانند .
شما را با ۵ راهبرد ساده و کاربردی برائ صرفه جویی در هزینه های خورد و خوراک آشنا
کنیم. . ترفند هایی برای صرفه جویی زمان در آشپزخانه هر روز غذا پختن اصلا آسان
نیست- . ۴ روش ایده‌آل برای بهتر خوردن و کمتر خرج کردن تغذیه > توصیه‌ها و آداب-
همشهری .
روشهایی مفید جهت کاهش هزینه های زندگی - نسخه قابل چاپ - سایت .
forum.unc-co.ir/printthread.php?tid=403&page=3
‎RE: راهی جالب برای کاهش هزینه ها(ابتکار خودم) - dragon1357 - 08-09-2011 12:41
AM فست فود گیاهی رو اگه اشتباه نکنم تو تهران عطاویچ داره اینو میگن ابتکار طرف
.[PPT]
افزایش توان رقابت پذیری با کاهش هزینه
www.iust.ac.ir/files/ie/./7shafia_rasing_value_by_reducing_cost.ppt
‎2-روش های کاهش هزینه فرآورده ها با عنایت به چرخه ارزش افزایی تلاش ها. 3-مقید شدن به
زمان . هزینه ها. 4-بهبود کیفیت فرآورده و خدمات با هدایت ممیزه های هزینه افزا . از کار
به توازن در زندگی و کار. از داشتن . متحول سازی سازمان در حیطه هایی همچون: سیستم ها
و .
11 راه صرفه جویی در هزینه های زندگی - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/search/?q=11+راه+صرفه+جویی+در+هزینه+های+زندگی
‎باید راه هایی را پیش بگیرید که باعث صرفه جویی در هزینه ها شود. . مدل شومینه های
کم مصرف در این مطلب بر خلاف روال عادی قصد داریم در مورد روش های صرفه جویی در .Searches related to روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها
Previous



صرفه جویی در هزینه های زندگی را با روش هایی ساده - tgnews.ir
tgnews.ir/p/./صرفه-جویی-در-هزینه-های-زندگی-را-با-روش-هایی-ساده
‎صرفه جویی هزینه های زندگی کار بسیار سختی نیست و با راه های ساده زیر می . راه
هایی که می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید، آشپزی کردن و لذت بردن از خوردن
. ساده ترین راه کاهش مصرف برق، آنهم در این روزها که پول قبض هایش برای خیلی ها سر
.
چگونه در هزینه های زندگی صرفه جویی کنیم؟ |سایت خبری تحلیلی .
bamdad.net/صرفه-جویی-در-هزینه-های-زندگی.html
‎5 نوامبر 2016 . بامداد- آدم ها اغلب برای مقدار اندکی صرفه جویی در جاهای مختلف دست به اقدامات . ما ۱۱
راه صرفه جویی در هزینه های زندگی را که وقتگیر و پیچیده . عوض کردن لامپ های
قدیمی با لامپ های کم مصرف می تواند تا ۸۰ درصد در . جایگزین کردن فقط پنج تا از
پر استفاده ترین لامپ های تان با لامپ هایی که نشان کم مصرفی دریافت .
راه های صرفه جویی و کاهش هزینه هادر مدارس - اصـلاح الـگوی مـصرف در سـال .
www.sarfeh.blogfa.com/post-217.aspx
‎اصـلاح الـگوی مـصرف در سـال جهاد اقتصادی - راه های صرفه جویی و کاهش هزینه هادر مدارس
, . کردن روش صحیح استفاده از منابع کشور است موجب ارتقای شاخص های زندگی و کاهش
. ۲- سیستم روشنایی و سرمایش کلاس ها و محیط کار را پس از ساعت اداری خاموش کنید.
. 32- برگزاری سخنرانی هایی برای دانش آموزان در مدرسه و یا خارج از آن و دعوت از افراد .
30 نکته برای کاهش هزینه های مراسم عروسی - تالار در مشهد
aghdooneh.com/30-tips-to-reduce-wedding-costs/
‎دسته بندی: اقتصادی,راه زندگی بازدید: 2003 تاریخ ارسال : ۴ شهریور ۹۴ . در اینجا
ایده هایی برای کم کردن هزینه های گران مراسم ازدواج عنوان شده است لذا بخاطر . به
شماست و مجبور نیستید آن را دقیقاً آنطور که سنت ها یا روش های مدرن به شما دیکته می
. توانید در مقداری از هزینه ها صرفه جویی کنید چراکه بسیاری از خدمات مرتبط با
برگزاری .
3 راه ساده برای کاهش هزینه های منزل | تخفیف برتر
https://www.takhfifbartar.com/blog/./آیا-این-خرید-واقعا-ضروری-است؟/
‎18 نوامبر 2015 . ۱-کم کردن هزینه خورد و خوراک، با خرید کلی مواد غذایی و حذف رستوران رفتن . که
سرکار هستید نیز٫ راه دیگری برای صرفه جویی در هزینه های خورد خوراک ماهانه است. راه
دیگر خرید از فروشگاه هایی است که برای برخی از اجناس خود در برخی . راه کاهش این
هزینه ها هم استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به جای خودروی شخصی است.
راه انتخاب هتل ارزان و کاهش هزینه های سفر را بدانیم - تیتر شهر
titreshahr.ir/./راه-انتخاب-هتل-ارزان-و-کاهش-هزینه-های-سفر-را-بدانیم
‎21 ساعت قبل . خوشبختانه راه هایی وجود دارد که با پرداخت هزینه ای کمتر، در هتلی بهتر اقامت داشته
باشید. . همه می دانند که با انتخاب یک هتل ارزان می توان به راحتی در هزینه های سفر
صرفه جویی کرد . قیمت ها هتل ها هر روز به دلایلی مانند تغییر فصل و کم شدن مسافر
و یا پر کردن اتاق های . وقایع روز آخر زندگی آدولف هیتلر + تصاویر .
روش هایی برای ​کاهش هزینه های خانواده - وب سایت تبیان استان اردبیل
www.tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=59747
18 فوریه 2014 . ​​صرفه جویی کردن و مدیریت هزینه های خانواده، به هیچ عنوان به معنای گذراندن . نشده
زندگی، تفریحات بهتر و سفرهای متعدد، هزینه تحصیل بچه ها و.
ده روش برای کاهش هزینه های بازاریابی - مدرسه کسب و کار اوستا | آموزش .
movafaghyat.com/ده-روش-برای-کاهش-هزینه-های-بازاریابی/
‎از آنجا که بازاریابی فعالیتی خلاقانه است همیشه می توانید راه هایی بهتر و تازه تر
برای تاثیرگذاری بیابید و فروشتان را بالا ببرید کاهش هزینه های بازاریابی و. .
آن هم با استفاده از تصاویر آدم ها و استفاده از صفحه آرایی های دینامیک و خلاقانه.این
سبک بصری توجه خوانندگان را . گزارش کارگاه هدف گذاری در زندگی و کسب و کار .
راهکارهای کلی در مدیریت کاهش هزینه - ماهان تیموری
mahanteymouri.ir/cost-reduction-strategy/
‎26 ا کتبر 2016 . با این روش می توانیم به یک سری راهکارهای کلی در مدیریت کاهش هزینه های خود دست
یابیم. . اولین راهکار در مدیریت کاهش هزینه نسبت به هزینه های روزمره شرکت بی
توجه نباشد . یک تامین کننده تامین کنیم گامی در جهت کاهش هزینه ها برداشته باشیم
. همیشه کالا هایی که در انبار نگهداری می شوند هزینه هایی جهت نگهداری آنان .
راه هایی برای کاهش هزینه ها - دانستنی های زندگی - بلاگ اسکای
webaran.blogsky.com/1395/03/03/post-2305/
‎راه هایی برای کاهش هزینه ها - دانستنی های زندگی - دانستنی های تغذیه،خانه داری،روان
شناسی،زناشویی ،تربیتی ،علمی و. - دانستنی های زندگی.Searches related to روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها
Previous



راه هایی برای کاهش هزینه های زندگی بایگانی - وبلاگ جیب نت
blog.jibnet.ir/tag/راه-هایی-برای-کاهش-هزینه-های-زندگی/
‎6 آوریل 2016 . همه ی افرادی که در جوامع مختلف زندگی میکنند برای تهیه ی مایحتاج خود خرید می کنند،
بعضی از افراد بیشتر و بعضی ها کمتر. ما نمیخواهیم در این .
پنج روش برای کاهش هزینه تلفن همراه - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/127925.php
‎31 ا کتبر 2010 . عاشقانه زندگی کردن در کنار یکدیگر را بیاموزید! . شرکت ارتباط از راه دور
Research & Action پنج راه حل برای کاهش هزینه تلفن همراه برای کاربران ارایه کرده
است. به گزارش دنیای اقتصاد هزینه‌های بالای تلفن همراه امروزه به یکی از مشکلات .
برای اینکه آرایش بهتر روی صورتت بشینه این محصول ها رو استفاده کن.
راههای صرفه جویی در هزینه های زندگی - آلامتو
www.alamto.com/easy-ways-save-money.html
‎3 ساعت قبل . راههای صرفه جویی در هزینه های زندگی:اگر به دنبال روشهای پولدار شدن هستید در این
مقاله . شیرهای آب کم فشار نصب و تا ۶۰% در قبض آب صرفه جویی کنید. . در و
پنجره ها را درزگیری و تا ۱۵% در هزینه ی گرمایش صرفه جویی کنید. . عایق کردن آب
گرمکن( و لوله‌های اطراف آن) راهی ساده برای صرفه‌جویی در پول هزینه‌ی خدمات .
راهکارهایی موثر برای اینکه هزینه های برق مصرفی خود را کاهش دهیم .
rooziato.com/139531977/راهکارهایی-موثر-برای-اینکه-هزینه-های-ب/
‎بسیاری از دستگاه های امروزی مانند تلویزیون ها و گیرنده های دیجیتال، هنگام . در این
مقاله قصد داریم راه های کاهش هزینه ناشی از مصرف برق را برای شما بیان کنیم. .
استفاده از دستگاه هایی که میزان مصرف وسایل را اندازه گیری می کنند نیز می تواند راه
. راه، روش دلخواه و مطلوب نیست؛ به خصوص اگر پریزهای برق در مکان های نامناسبی
قرار .
50 راه برای کم کردن هزینه های عروسی - بانک تالار پذیرایی
www.banktalar.com/articles/?n=385
‎50 راه برای کم کردن هزینه های عروسی. . 26-برای صرفه جویی هزینه دسته گل ساقدوش
ها از حلقه های گل دور دست استفاده کنید.حتی میتوانید آنها را به وسیله روبان و گل .
چه فناوری و تکنولوژی‌هایی برای کاهش هزینه‌های زندگی دارید؟ | دری نیوز
www.darinews.com/چه-فناوری-و-تکنولوژی‌هایی-برای-کاهش-ه/
‎البته بعضی از فناوری هایی که در این مطلب خواهید خواند مناسب همه خانه ها نیستند ولی
. در کل، خانه ها یا ساختمان های پر مصرف خیلی زود کاهش هزینه های جاری خود را با .
مجله سلامتی دکتر کرمانی - رژیم لاغری و کاهش وزن
kermany.com/
‎. برنامه "به اندام" ویژگی های برنامه "به اندام" همایش های دکتر کرمانی. راهنما. هزینه ها .
چرا درست غذا می خورید اما وزن کم نمی کنید؟ . ۸ روش خلاقانه برای استفاده از TRX در
یوگا 0 باور اشتباه: نشاسته ها چاق کننده . کلیپ های دنیای سلامت . رژیم دکتر
کرمانی،انگیزه ای برای ادامه زندگی سالم! . (فایل صوتی) دروغ هایی که نمیذارن شاد
باشیم!
20 روش برای کاهش هزینه های تجاری - مرکز کاریابی سازندگی
karyabisazandegi.ir/portal/moshavereh-shoghli/./1002-20-.html
‎پس انداز از دیرباز یکی از دغدغه های تاجران بوده و آنان نیزهمواره درجستجوی روشی بوده
اند . یکی دیگر از روشهای کاهش هزینه ها استفاده از تبلیغ مشترک است . . امروزه در
دنیایی زندگی می کنیم که کسب دانش بسان نیازی روحی هرلحظه بیش از . در این
رویکرد، مدیریت اختیارات زیادی را به تیم هایی تفویض می کند که به اجرای فعالیت
ها با .
راههای صرفه جویی در هزینه های زندگی
navduni.com/news/24273
‎۲۱ راه صرفه جویی در هزینه های زندگی که حتما باید بدانید؛ \n \n. . عوض کردن لامپ‌های
قدیمی با لامپ‌های کم‌مصرف می‌تواند تا ۸۰% در قبض برق‌تان صرفه‌جویی کند. . که
نشان کم مصرفی دریافت کرده‌اند می‌تواند در یک سال تا صد هزار تومان در پول شما صرفه
جویی کند. . در و پنجره ها را درزگیری و تا ۱۵% در هزینه ی گرمایش صرفه جویی کنید.
مـــــــــد یــــــــــر ســـــــــــرا - کاهش هزینه های سازمان
www.modirsara.blogfa.com/post-1400.aspx
‎برای کاهش هزینه روشهای گوناگونی پیشنهادشده است که قبل از هرچیز شناسایی عوامل
قابل کاهش ضروری است .یکی از عوامل . درروندکاهش هزینه ها باید باید به صرفه جویی
های ناشی از اطلاعات توجه کنیم . به روز بودن . درپاسخ به این سوال که چه نوع هزینه هایی
رابایددرفرایند اجرای استراتژی کاهش هزینه ها موردتوجه قرارداد؟ . مجله حدیث زندگیSearches related to روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها
Previous


[PPT]
استراتژی رهبری کم هزینه استراتژی های افتراقی کلی استراتژی های .
www.pnu.ac.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=2a2c8559-8546.
‎تولید کنندگان موفق کم هزینه به شدت پی گیری و خواستار صرفه جویی در هزینه ها در .
یافتن روش هایی برای ایجاد تمایز به منظور ارزش زایی برای خریدارانی که کالاهای . آن
را به عنوان وسیله ای برای پایین آوردن هزینه هایشان یا بهبود وضعیت زندگی شان .
روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها - وب .
webarchiver.ir/1395/./روش-هایی-برای-کم-کردن-هزینه-های-زندگی-و/
‎1 ساعت قبل . در این مقاله ما ۲۱ روش صرفه جویی در هزینه های زندگی را به شما معرفی می کنیم. خیلی
از آدم ها برای صرفه جویی در هزینه های زندگی دست به اقدامات افراطی .
کاهش هزینه - جستجو و دانلود کتاب - کتاب سبز
ketabesabz.com/search?q=کاهش+هزینه
‎دانلود کتاب مدیریت خانواده و هزینه ها . در کتاب آماده شده به روش هایی پرداخته شده که
باعث کاهش کلسترول خون شما خواهد شد. . کتاب مدیریت هزینه های عمومی، یک راهنمای
عملی و عملیاتی برای کمک به کشورهایی است که درصدد . این کتاب به 60 راه آرامش
ذهنی در زندگی اشاره کرده و علاوه بر آن به نوشیدنی های آرامش بخش نیز اشاره کرده است.
نحوه مدیریت هزینه های زندگی - وب سایت دکترجعفرلک زائی .
lakzaee86.parsiblog.com/Posts/496/نحوه+مدیریت+هزینه+های+زندگی/
‎این روزها زندگی کردن و خرج کردن بیشتر از بودجه امری عادی شده است. . همراه با خانواده
بنشینید و لیستی از همه هزینه ها و سرمایه گذاری هایی که به صورت ماهانه انجام می دهید .
معماری پایدار - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/معماری_پایدار
‎برای ادامه زندگی دراین چرخه احتیاج انسان به انرژی بیشتر شده؛ ولی اکنون در مرحله‌ای
. اصل صرفه جویی در منابع (Economy of Resources) از یک سو به بهره‌برداری . در
واقع طراحی اقلیمی، روشی است برای کاهش همه‌جانبه هزینه انرژی یک ساختمان و عوامل .
آنچه در مورد اصول و روش‌های معماری پایدار می‌توان مطالعه کرد عمدتاً در نشریات علمی و .[PDF]
راه های صرفه جویی و کاهش هزینه ها در مدارس ازمان بسیج سازندگی خراسان جن
khjnobe.sazandegi.ir/attachment/4183436.pdf
‎در واقع استفاده از المپ کم مصرف راهکاری مفید برای کاهش هزینه های جاری مدارس است. .
در مراکز آموزشی و مدارس به دانش آموزان محدودیت منابع آب و روش های صرفه جویی آن را
آموزش دهیم. . کالس هایی که نیاز به تعمیر دارند یا شیشه هایی که شکسته اند ، جهت
جلوگیری از به هدر . که برای شناخت این زندگی به پیشگاهش برویم و در آن
بیندیشیم.
افزایش درآمد یا کاهش هزینه؟ اولویت چیست؟ قسمت اول؛ سرمایه گذاری! -
khaneyema.tv/652-2/
‎3 مه 2016 . خانواده اولویت اول زندگی من است و به همین دلیل پس از چندین سال کار در کارگاههای دور
از شهر و با وجود . اغلب دوست دارند سرمایه گذاری های سودآوری انجام دهند که بالاتر از
نرخ سود بانکی باشد، مثلاً . اصلا این افزایش و کاهش قیمت ها چقدر قابل پیش بینی
هستند؟ . لطفا روش های مدیریت مالی در زندگی روزمره رو هم اموزش بدین.
راهکارهای صرفه جویی در مصرف برق - isfp.ir
www.isfp.ir/web/energy/243
‎برق یکی از گونه های مهم انرژی هست که از منابع مهم ما و با دشواری هایی بدست میاد. .
پس با صرفه جویی در مصرف برق در منابع انرژی صرفه جویی کرده ایم. . هزینه ی
قابل توجهی را به اقتصاد خانواده تحمیل می‌کندراهکار های صرفه جویی در مصرف برق .
به عنوان مثال، از باز و بسته کردن مکرر در یخچال و فریزر اجتناب کنید و در صورت
امکان، .
روشهایی برای کاهش هزینه اینترنت - تاپ یار www.topyar.ir
topyar.ir/روشهایی-برای-کاهش-هزینه-اینترنت/
‎۱- خطوط آنالوگ خود را به دیجیتال تبدیل کنید. تون به جای پالس تا سرعت داده های شما
در اینترنت بیشتر شود. ۲- نگذارید وقتتان سرگرم بررسی یک سایت شود ، اگر .
راههای صرفه جویی در هزینه های زندگی - همه جو
hamejoo.ir/news/417011/راههای-صرفه-جویی-در-هزینه-های-زندگی
‎2 ساعت قبل . اگر به دنبال روشهای پولدار شدن هستید در این مقاله ما یکی از اصول اولیه پولدار شدن را
به شما . ما ۲۱ راه صرفه جویی در هزینه های زندگی را که وقت‌گیر و پیچیده نیستند، اما
در دراز . شیرهای آب کم فشار نصب و تا ۶۰% در قبض آب صرفه جویی کنید. . در و
پنجره ها را درزگیری و تا ۱۵% در هزینه ی گرمایش صرفه جویی کنید.Searches related to روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها
Previous



راه های صرفه جویی و کاهش هزینه ها در مدارس :: طرح ملی داناب(نجات آب)
danab95.blog.ir/./راه%20های%20صرفه%20جویی%20و%20کاهش%20هزینه%20ها%20در.
‎۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «راه های صرفه جویی و کاهش هزینه ها در مدارس» ثبت شده است .
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان · آخرین وبلاگ های به روز شده · زندگی به سبک بیان!
. روش هایی برای صرفه جویی در مصرف آب در منزل . مدارس از جمله بخش های عمومی جامعه
هستند که نیاز به مدیریت مصرف از سوی مدیران جهت تحقّق الگوی صحیح مصرف دارند .
مدیریت و کاهش هزینه های زندگی - هزار حرف نخوانده
www.m309.ir/cat/34
‎عادت هایی که دندان‌ها را خراب می‌کند, 0, 574, m309 . شانه تخم‌ مرغ مناسب جابه‌ جایی تخم‌
مرغ های پخته و تزیین شده یک میهمانی و حمل میوه‌ های کوچک و . راه کارهای مدیریت و کاهش
هزینه مصرفی زندگی ( تمیز کردن زیورآلات نقره ای) . هنرمندان و استقلالی ها.
روشی نوین در کاهش هزینه ساختمان سازی - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/./روشی-نوین-در-کاهش-هزینه-ساختمان-سازی
‎24 آگوست 2013 . در صورت استفاده از این مصالح هزینه های گچ و خاک، هزینه عایق کردن و. کاهش پیدا می
کند. صرفه جویی در دستمزد و هزینه گچ و خاک از دیگر مواردی است که در نهایت .
استفاده از پوکه صنعتی در پشت بام ها و کف ساختمان ها کاربرد دارد و وزن را کاهش می
دهد. . را برعهده می گیرند ، ما را در زمینه فرهنگ سازی برای ساخت خانه هایی با .[PDF]
چگونگی کاهش هزینه برق مصرفی در کولرهای آبی و گازی
www.saba.org.ir/saba_content/media/image/2011/./1760_orig.pdf
‎ﺿﻤﻨﺎً در اﻧﺘﻬﺎی ا. ﻳﻦ ﺗﻮﺻﻴﻪ. ﻫﺎ ﭼﻚ ﻟﻴﺴﺖ. ﻫﺎﻳﻲ درج ﺷﺪه. اﻧﺪ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﭘﺎﺳﺦ دﻫﻲ ﺑﻪ ﺳﺆاﻻت ﻣﻄﺮح ﺷﺪه و
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ آن. ﺑﺎ ﭘﺎﺳﺦ. ﻫﺎی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ﻣﻲ. ﺗﻮاﻧﻴﺪ از روش. ﻫﺎی اﺛﺮﺑﺨﺶ و ﻛﺎرآﻣﺪ ﻛﺎﻫﺶ ﻣﺼﺮف و ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺑﺮق ﺧﻮد
ﻣﻄﻠﻊ .
راه موفقیت - ۱۰۰ روش برای زندگی بی دغدغه
warbar.blogfa.com/post-32.aspx
‎۱۰۰ روش برای زندگی بی دغدغه | ۶ مسئولیت ها را به افراد معتبر و قابل اعتماد واگذار
کنید. . هم سبب صرفه جویی در وقت شما می شود بنابراین در چنین مواقعی با این روش
آن ها . سرگرم نگه داشتن بچه های کم سن و سال در چنین مکان هایی از وظایف مهم به شما
می رود. . کار کردن در جایی که از محل زندگی دور است، علاوه بر صرف هزینه ی جابجایی
و .
راهکارهای کاهش هزینه و افزایش درآمد - مدیریت فردا
www.modiriatefarda.ir/index.php?option=com_content.
‎8 ژانویه 2012 . وقت و مشغله های ذهنی ، مشتریان و مخاطبان کمتر به سوی تلویزیون میروند و اغلب از .
یکی دیگر از روشهای کاهش هزینه ها استفاده از تبلیغ مشترک است . . امروزه در دنیایی
زندگی می کنیم که کسب دانش بسان نیازی روحی هرلحظه بیش از پیش ما . در این رویکرد
، مدیریت اختیارات زیادی را به تیم هایی تفویض می کند که به اجرای .
هزینه ها در آلمان - یه دختر معمولی با یه زندگی معمولی
mamooli.persianblog.ir/tag/هزینه_ها_در_آلمان
‎واسه همینم هست که کلا زیاد دارو نمی نویسن، و بعضی ها رو هم تو نسخه های سبز می
نویسن. . به صورت مفهومی کاربردهای عامشو بخوام بگم (غیر از اون روبات هایی که می
. از ایران نمی تونن ماهی حداقل 650 یورو براتون هزینه کنن، نیاین چون بعدا کم میارین
. . چون سال اول اصلا سبک صرفه جویی کردن تو اینجا دستتون نیست بهتره خیلی
خیلی .
پیشنهاد 5 راه برای کم کردن هزینه های لباس - مجله اینترنتی رسیار
rasyar.com/makeup-beauty/پیشنهاد-5-راه-کم-هزینه-های-لبا.html
‎5 راه پیشنهادی برای کم کردن هزینه های لباس؛ خوش تیپ بودن همیشه به معنای پولدار .
یک راه هوشمندانه برای کاهش هزینه‌ها به ویژه در لباس‌های مجلسی و اکسسوری‌ها این است .
لباس که در کشور ما نیز کم نیستند گاه گاهی به مناسبت‌های مختلف حراجی هایی
برگزار . خود می‌زنند که می‌تواند فرصت مناسبی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های لباس
باشد.[PDF]
راهکارهای ماشین به ماشین - همراه اول
www.mci.ir/dpco-dpli-portlet/dpli?shortcode=mci4
‎ماشین به ماشین و روند رو به رشد استفاده از این راهکارها در سازمان ها و زندگی افراد دارد.
همچنین در . دیگر، مثال هایی از به کار گیری این سیستم ها هستند که صرفه جویی .
کاهش هزینه. صنایع. ماشین های صنعتی. سیستم های نگهداری و تعمیرات، سیستم های.
118 روش مؤثر برای کاهش هزینه ها (بخش سوم) - خانه
www.2had.com/./97-118-روش-مؤثر-برای-کاهش-هزینه-ها-بخش-سوم
‎این تکنیک یکی از روش های جلوگیری از افزایش هزینه های نیروی انسانی است. .
هرچند بعضی از شرکت های بزرگ توجه خود را بر کاهش هزینه ها متمرکز کرده اند، اما
رویکرد . در اغلب شرکت هایی که بهره وری بالاست، نظام حقوق و دستمزد ساعتی حاکم
است، اما برای . روش های ایجاد انگیزه درکارکنان · برخورد سازنده با انتقاد · تکنیکهای
زندگی .Searches related to روش هایی برای کم کردن هزینه های زندگی و صرفه جویی در هزینه ها
Previous

  • ۹۵/۰۹/۱۷
  • ۱۸۶ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی