مجله تفریحی پونک


 

بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس

 

جای تاسف است اما در این بخش به معرفی بازیگران زن ایرانی که با پیشنهادات غیر اخلاقی و نا مشروع بیکار شدند می پردازیم.

 

 

صحبت های بازیگران زن ایرانی و دلیل بیکاری آنها ….

 

بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهادات غیر اخلاقی بیکار شدند. این موضوع در هر عرصه ای برای خودش مشکلات و حواشی دارد که خیلی ها حتی فکرش راهم نمیکنند شکی نیست.اما این بار بحث به عرصه بازیگری رسید وهنگامی که پای درد ودل تعدادی از بازیگران خوب و هنرمند این عرصه که مدتی است در قاب تلویزیون اصلا دیده نشده اند نشستیم وآن جا بود که از اوضاع نابسامانی که در حواشی کار است آگاه شدیم اگر مطالب زیر را بخوانید خود متوجه خواهید شد کار به کجا رسیده امیدواریم که هرچه زودتر این روند متوقف شود وافراد با صلاحیت در جای خود قرار گیرند همیشه و همه جا.

مافیا در سینما و تلویزیون، انتخاب بازیگر در مهمانی ها و دورهمی های تهیه کننده ها، پیشنهادهای غیراخلاقی و هزاران گلایه دیگر، حرف هایی هستند که این روزها از زبان بعضی از بازیگران که از صحنه به دور مانده اند و پیشنهاد بازی نداشته اند، شنیده می شود.

 

آنها که ادعا دارند تمام بیکاری های شان به خاطر بی اخلاقی های عرصه هنر است و نه آن چیزی که شاید نامش را تلاش یا شایستگی کمتر می شود گذاشت. بازیگرانی که اغلب در روزگار اوضاع اقتصادی خوب تلویزیون و با سریال های نود قسمتی چهره شدند اما حالا و در دوران رکود و بی پولی صدا و سیما به بن بست خورده اند و دائم این بیکاری را به همه چیز ربط می دهند و غر می زنند. از بی اخلاقی می گویند و دلیل بیکاری شان را تنها و تنها «نه» گفتن به پیشنهادهای غیراخلاقی تهیه کننده ها ذکر می کنند.

 

در این میان اما بعضی از بازیگران هم هستند که از این غر زدن ها آشفته می شوند و مثل رویا تیموریان می گویند این مسائل مثل مسائل خانوادگی است که باید درون خانواده سینما و تلویزیون حل شود و نباید به بیرون درز پیدا کند؛ یا مثل ستاره اسکندری از همکاران شان گله می کنند که «بازیگران تا وقتی سر کار هستند و شرایط خوب است، اعتراض نمی کنند اما به محض اینکه بیکار می شوند شروع به غر زدن کرده و حرف های عجیب و غریب می زنند که فساد، سینما و تلویزیون را پر کرده است.»

 
پرستو صالحی

 

بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس

از بین هنرپیشه های زن، او اولین نفر بود که درباره بی اخلاقی های بعضی از تهیه کننده ها نوشت و با مصاحبه ای که با خبرگزاری فارس انجام داد، جرقه اعتراض ها و انتقادهای اینچنینی بعد را زد. بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» در فروردین سال 91 در فیس بوکش نوشت: «به یک تهیه کننده سرشناس از سر درد دل گفتم دلم یه کار طولانی می خواد. گفت: اونی ام که بهت کار طولانی بده حال طولانی می خواد… من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان هایی که بی درخواست و نیاز و … فقط و فقط به کارشون فکر می کنن و بس و متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی رو با ناحیه 10 قدیم تهران اشتباه گرفتن…»

 

پرستو صالحی پس از این نوشته دیگر در فیلم و سریالی دیده نشد. او پیش از آن، بازی در فیلم های کارگردانانی مثل بهمن فرمان آرا، مسعود کیمیایی، فرامرز قریبیان در سینما و قاسم جعفری، حسن هدایت، جواد رضویان، مهران غفوریان و … در تلویزیون را در کارنامه اش داشت.

فقیهه سلطانی

 

بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس

موج جدید صحبت درباره مافیا و فساد، بعد از خروج بازیگر درجه سومی مثل صدف طاهریان از کشور شکل تازه ای به خود گرفت. این بازیگر که با بازی در نقش های فرعی بعضی فیلم های تجاری به عرصه سینما معرفی شده بود، بعد از خروجش از کشور درباره پیشنهادهای غیراخلاقی در فضای سینما و تلویزیون ایران به بازیگران زن گفت. پس از او فقیهه سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون با تایید بخشی از سخنان صدف طاهریان نوشت: «خانم صدف طاهریان … حرف های شما در مورد عده زیادی از دست اندرکاران سینمای ما متاسفانه، متاسفانه و متاسفانه، کاملا درست و مورد تایید است.»

 

بازیگر فیلم صورتی پس از این هم بیکار ننشست و نامه ای را که به امضای 30 نفر از بازیگران زن تلویزیون رسیده بود منتشر کرد. نامه ای که ماه ها قبل برای مدیران ارسال شده بود اما تا زمانی که در یک روزنامه منتشر نشد، اثری نداشت. بعد از انتشار این نامه، اصغر پورمحمدی در جلسه ای با این بازیگران برای حل مشکلات آنها قول های مساعدی داد.

 

در بخشی از این نامه سرگشاده، خطاب به معاون سیما آمده بود: «امیدواریم شما برادر عزیز علت حضور این افراد را در لباس مقدس بازیگر که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود، بدانید… امیدواریم شما برادر عزیز از پشت صحنه ناسالم و غیرمطلوب اکثر پروژه های تلویزیونی باخبر باشید. از روابط آلوده و مافیای قدرتمند عده ای بی صلاحیت و شهوت پرست که روز به روز به نفوذ و قدرت ایشان برای وارد کردن چنین افرادی در صحنه مقدس تلویزیون اسلامی افزوده می شود، مطلع باشید…!»

 

آلسا فیروز آذر

 

بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس

آلسا فیروز آذر که بازیگری را از هفت سالگی با بازی در فیلم های خاله اش، تهمینه میلانی آغاز کرده بود، غیر از میلانی تنها با قاسم جعفری، علی عبدالعلی زاده و ابوالحسن داودی همکاری کرده. او در گفتگویی درباره بی اخلاقی در فضای سینما گفت: «با عده بسیاری از کارگردانانی روبرو هستیم که به جای آنکه بازیگران شایسته را در تئاتر یا فیلم های شایسته و کلاس های آموزشی جستجو کنند یا حداقل با تست گرفتن و آگاهی از استعداد افراد، آنها را شناسایی کنند، در محافل و مهمانی ها به دنبال کشف بازیگر هستند که مسلما به این بی اخلاقی دامن می زنند.

 

برای این قبیل کارگردانان فرق نمی کند که طراح صحنه یا فیلمبردار و سایر عوامل چه میزان خلاق و حرفه ای هستند بلکه بیشتر حواشی کار برای شان مطرح بوده و در این اندیشه اند که تا چه میزان این افراد زیر دست می توانند کمبودهای روحی، روانی، جنسی و مالی آنها را تامین کنند.» او از سال 89 تا امروز جلوی دوربین هیچ کارگردانی حاضر نشده است.

 

ساناز سماواتی

 

بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس

این بازیگر که مدت هاست در فیلم و سریالی دیده نشده، درباره علل این کم کاری می گوید: «اوضاع الان با بیست و خرده ای سال پیش متفاوت شده. من با تحصیلاتی که داشتم وارد این حرفه شدم و الان شما می بینید یک شبه یک آقا پسر یا یک خانم یا پول می دهد نقش را می خرد یا با حضور در مهمانی ها و پارتی ها وارد پروژه ها می شود. اکثر فیلم ها این طور شده. تهیه کننده نقش را می فروشد، می گوید من 300 میلیون برآورد بودجه ام است، 100 یا 150 میلیون می گیرم دو نقشم را می فروشم. الان در این حرفه ملغمه ای شده که من ترجیح می دهم کار نکنم چون کار هم که می کنی، پول نمی دهند.»

 

مرجان محتشم

 

بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس

مرجان محتشم نیز از دیگر بازیگرانی است که خود را از حرفه بازیگری کنار کشیده است و می گوید از طریق طراحی داخلی امرار معاش می کند. بازیگر سریال پربیننده «پس از باران» در این زمینه می گوید: «محبوبیت بین مردم چیزی نیست که بتوان به راحتی آن را به دست آورد ولی متاسفانه برخی ستارگان به دلیل ابزار شدن و ارتباطات غیراخلاقی که باعث شرمندگی و تاسف است محبوب شده اند که به اعتقاد من این محبوبیت نیست. جایی برای کسانی که بخواهند با اعتقاد به خدا در عرصه سینما فعالیت سالم داشته باشند نیست و متاسفانه برعکس، کسانی که تن به ارتباطات نامشروع می دهند، در این عرصه بالا می روند.»

 

صبا کمالی

 

بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس

صبا کمالی نیز چندی پیش در اعتراض به وضعیت حال حاضر سینمای ایران از فعالیت های هنری انصراف داد. این هنرپیشه سینما گفت: «من وقتی وارد این عرصه شدم شرایط خیلی محترمانه تر بود. اوضاع هنر نسبت به چند سال اخیر چه از نظر مالی و چه از نظر اخلاقی خیلی بهتر بود ولی چند سالی است که شرایط به گونه دیگری است. امیدوارم شرایط درست شود اما باید بگویم که من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان داده ام آنها مرا پنج سال به عقب پرت کردند. یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آنها نمی توان گذاشت.»

 

شاهرخ استخری!!

 

بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس

بازیگر سریال دلنوازان از معدود آقایان بازیگر است که درباره این مسائل حرف زده است. او که کارش را با بازی در چند فیلم و تله فیلم آغاز کرد و سپس با سریال تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید، درباره ابتذال در سینما گفت: «خیلی از جاها دعوت شدم که نرفتم. اگر می رفتم شاید بد هم نمی شد. آنقدر این حاشیه ها را بلد هستم که همین الان یک بازیگر جوانی که اول راه است و حاضر است هر کاری بکند، به من نشان بدهید تا به او بگویم چه کار کند تا بتواند ستاره سینما شود. خیلی هم نیاز به استعداد ندارد، شاید یک خانه مجردی به کارش بیاید.»

The post بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس appeared first on نازوب.


لینک منبع این نوشته :
http://www.nazweb.ir/191936-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b2%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%be%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af-%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d8%b9%da%a9%d8%b3.html


بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس - نازوب
www.nazweb.ir/191936-بازیگران-زن-ایرانی-پشنهاد-نامشروع-عکس.html
‎بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند عکس جای تاسف است اما در
این بخش به معرفی بازیگران زن ایرانی که با پیشنهادات غیر اخلا.
Images for بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند عکس
بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند
fantea.rozblog.com/./بازیگران-زن-ایرانی-که-به-خاطر-پیشنهاد-غیراخلاقی-بیکار-شدند/
‎1 روز پیش . بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند مافیا در سینما و .
افشاگری بازیگر زن از پیشنهادات نامشروع در سینما + عکس .
بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس
https://www.balatarin.com/permlink/2016/9/14/4294405
‎45 دقیقه قبل . بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند جای تاسف است اما در این
بخش به معرفی بازیگران زن ایرانی که با پیشنهادات غیر اخلاقی و .
تجاوز به 2 دختر بخاطر گوشت گاو! - همه جو
hamejoo.ir/news/267100/تجاوز-به-2-دختر-بخاطر-گوشت-گاو
‎2 ساعت قبل . روزنامه ایران نوشت: هندوهای افراطی دو دختر مسلمان را به اتهام خوردن گوشت. . بازیگران
زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس.
چرا می گویند چای ایرانی بهتر از چای خارجی است؟ - همه جو
hamejoo.ir/news/./چرا-می-گویند-چای-ایرانی-بهتر-از-چای-خارجی-است
‎2 ساعت قبل . اما از کارشناسان بارها و بارها شنیده ایم که چای ایرانی بهتر از چای خارجی است. .
بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس.
بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند
iranjavan.org/بازیگران-زن-ایرانی-که-به-خاطر-پیشنهاد-غ/
‎1 روز پیش . بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهادات غیر اخلاقی بیکار شدند در این هر عرصه ای
برای خودش . ۲ دقیقه پیش – خانه / جالب و خواندنی / فساد جنسی بازیگر زن ایرانی +
عکس … . تن به روابط نامشروع ندادم،حذف شدم – بولتن نیوز.
بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند
www.webiruni.ir/news/77164
‎1 روز پیش . بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدندمجله سرگرمی شما. .
عکس/معلم زن جوان قربانی پیشنهاد غیر اخلاقی شاگردش شد! . الان از فساد در سینمای
ایران وپیشنهاد نامشروع به بازیگران زن در سینمای ایران صحبت .
آرایش صورت دختران ایرانی در پارالمپیک 2016 + عکس - هاب پرس
https://hubpress.ir/news/29563
‎3 ساعت قبل . \n\nدختران ایرانی در پارالمپیک 2016:\n در ادامه مسابقات پنجمین روز از بازی های .
بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس.
بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند
www.post.salamyasin1.ir/./بازیگران-زن-ایرانی-که-به-خاطر-پیشنهاد-غ/
‎1 روز پیش . بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهادات غیر اخلاقی بیکار شدند در این هر عرصه ای
برای خودش . ۲ دقیقه پیش – خانه / جالب و خواندنی / فساد جنسی بازیگر زن ایرانی +
عکس … . تن به روابط نامشروع ندادم،حذف شدم – بولتن نیوز.



تجاوز به 2 دختر بخاطر گوشت گاو! - هاب سیتی
https://hubcity.ir/news/57921
‎1 ساعت قبل . یک دختر20 ساله مسلمان ودخترعموی 14 ساله‌اش که در ایالت هاریانا در شمال هند .
بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس.
بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند
indexwar.ir/بازیگران-زن-ایرانی-که-به-خاطر-پیشنهاد-2/
‎6 روز پیش . بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند . همکاری بازیگر
زن بازی تاج و تخت با کارگردان ایرانی + عکس · خانم‌های بازیگری .
اخبار سینما - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_27.html
‎اخبار سینما,اخبار بازیگران,زنان زیبای هالیوود,خبرهای روز سینما,سینمای ایران و جهان
,خواننده . داستان هایی که فیلم های موفقی شدند . علت بیکاری این بازیگران معروف
ایرانی در چیست؟ . موج انتقاد علیه مهران مدیری به خاطر سیگار . بازیگران برگزیده
این ماه سینمای ایران +عکس . پیشنهاد تحریک کننده میلیاردی برای یک الهه + عکس.
جشن خانه سینما : مدل لباس بازیگران زن، از آزاده صمدی تا نیکی کریمی
khabareruz.ir/news/403938
‎به همین بهانه مدل لباس بازیگران زن که در این مراسم شرکت کرده بودند را گردآوری
کردیم. . بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس · پدر و
مادر .
آیا فوشیا جانشین اندروید می‌شود؟ - صفحه نخست
nazbid.xyz/post/?q=فتحی+گنجی%3A+کم+تجربگی+عامل.
‎گزارش‌ها حاکی از آن است که این سیستم‌عامل جدید می‌تواند روی طیف گسترده‌ای از
دستگاهها، از . بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس.
بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند - کمپ آزاد
www.freecamp.ir/news/137516
‎1 روز پیش . خانه / جالب و خواندنی / فساد جنسی بازیگر زن ایرانی + عکس . بازیگران زن ایرانی
که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند. ۱۸ شهریور ۱۳۹۵.
پیشنهادهای غیراخلاقی به این بازیگران زن مشهور ایرانی، آنها را بیکار .
tabrizeman.ir/پیشنهادهای-غیراخلاقی-به-این-بازیگران/
‎3 سپتامبر 2016 . پیشنهادهای غیراخلاقی به این بازیگران زن مشهور ایرانی، آنها را بیکار کرد! .
بازیگران که از صحنه به دور مانده اند و پیشنهاد بازی نداشته اند، شنیده می شود. به
گزارش تبریزمن، آنها که ادعا دارند تمام بیکاری های شان به خاطر بی اخلاقی های .
اقتصادی خوب تلویزیون و با سریال های نود قسمتی چهره شدند اما حالا و در دوران رکود .
تعابیر تکان دهنده در نامه سرگشاده سی بازیگر زن - فرارو
fararu.com/fa/./تعابیر-تکان-دهنده-در-نامه-سرگشاده-سی-بازیگر-زن
‎سلطانی در عین حال خبر نامه سی بازیگر زن ایرانی به اصغر پورمحمدی معاون سیمای
رسانه . توسط مرحوم سلحشور تذکر داده شد اما عده ای از بازیگران سینما ایشان را به
تحجر متهم کردند. . در جایی هم علت حذفش را تن ندادن به روابط نامشروع ذکر کرد. .
رسم شده هر که بیکار شده و پیشنهاد ندارد بحث پیشنهاد بیشرمانه را پیش می کشد هم
مثلا از .
خانم‌های بازیگری که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند | سینما پرس
vista.ir/./خانم‌های-بازیگری-که-به-خاطر-پیشنهاد-غیراخلاقی-بیکار-شدند
‎3 سپتامبر 2016 . خانم‌های بازیگری که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند . از کشور درباره
پیشنهادهای غیراخلاقی در فضای سینما و تلویزیون ایران به بازیگران زن گفت. .
نیست و متاسفانه برعکس، کسانی که تن به ارتباطات نامشروع می دهند، در این عرصه
بالا می روند.» . ادای احترام کارگردان شیلیایی به یک مادرشهید+ عکس .
"گوگوش" هم همجنس‌باز شد! +عکس - خیبرآنلاین
kheybaronline.ir/fa/news/19522
18 فوریه 2014 . این اولین بار در تاریخ ایران است که یک ستاره موسیقی‌ پاپ مساله حقوق . از
کشورهای غربی هم که بیشتر ثروتشون از راههای ضد بشری و نامشروع به دست . مشکل
و فکر و رنج زن ایرانی ابرهنگی است در صورتی که زن ایرانی هدف والا داره و . مخش رو
زدن که این مسخره بازیا رو در بیاره , چون گوگوش خودش بیکار نیست که .
Previous



اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن - عضویت در خبر خوان
www.mouood.org/./9020-اثرات-شوم-دیدن-عکس-و-فیلم-مستهجن.html
‎تحریک غریزه جنسی به گونه نامشروع نیز آثار شوم و نکبت بار فراوانی بر . برخی
از جامعه‌شناسان آلمانی ادعا می‌‌کنند که «عادت بیمارگونه‌ دیدن عکس‌ یا . از لحظه ای که
این پیشنهاد به من شد تا اینکه گفتیم و اجازه خواستیم برای جلسات . از همه جوونای
ایرانی خواهش میکنم این فیلمارو نبینن؛به خاطر حال خودشون که بد نشه به خاطر
آیندشون .
عکس: عاقبت مصرف "شیشه" - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/19930/عکس-عاقبت-مصرف-شیشه
‎به گزارش پارسینه، یکی از انواع موادمخدر که امروزه از مواد نسبتاً پر مصرف می باشد .
موقع و همین باعث شد که تو ترک متادون کم اوردم و بعد از 1هفته سم زدایی وحشتناک که
آسیبهای . سلام من یک زن جوونم که دوشب پیش با یکی از دوستام برای اولین بار
شیشه . برای ترک دادن معتاد به مخدر صنعتی پیشنهاد میکنم از دم کرده گل شقایق و
.
مصاحبه با خانمی که همسر موقت است - مجله اینترنتی
asemaniha90.com/?p=3583
‎4 دسامبر 2012 . چطور شد از مخالفت بار اول به این موافقت رسیدید که خود شما پیشنهاد دهنده بودید؟ .
ولی مرد متأهلی که فقط به خاطر خودش دنبال عقد موقت می‌رود، نرود بهتر است! . من یه
زن مطلقه هستم علت جدایی من همین رابطه های پی در پی نامشروع همسرم بود . که نوشته
ای بیکار نیستم که این همه چرت و پرت رو بخونم بر عکس شما من .
توهین به ایرانیان در سریال حریم سلطان +عکس - پایگاه خبری تحلیلی .
haraznews.com/48430/توهین-به-ایرانیان-در-سریال-حریم-سلطان-48430
‎25 سپتامبر 2012 . حرمت ایران و زن ایرانی باید در هر صورت حفظ گردد، سریال های تاریخی جای مناقشه .
سلام عزیزان :میخواستم بگویم که برای تمامی عزیزانی که بخاطر دیدن این سریال .
برای ما عکس العمل ها و اظهارات بازیگران و ایده کارگردان و تهیه کننده و نویسنده و .
نه جانم بیکار نیستیم من یکی که زمانی جزی سلاطین عثمانی بودم .
ارتباط با دوست پسر، بعد از ازدواج | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/1928
‎27 مه 2013 . من به ناچار تن به ازدواج با خواستگار مربوطه دادم اما در تمام مدت ۴ سالی که ازدواج کردم با
. بر اساس فتاوای فقها گفتگوی زن و مرد نامحرم اگر به قصد لذت نباشد و ترس .
۵) اگر همسر شما در حال حاضر بیکار هستند پیشنهاد می شود تا فراهم شدن . جلب شد و
تمامی گذشته ی خود و روابط مشروع و نامشروع خود را توضیح داد .
از خود ارضایی خسته شده‌ام ؛ کمکم کنید… | پایگاه جوان انقلابی .
javanenghelabi.ir/news/23077.html
‎3 دسامبر 2014 . احساس می کنم که همه مشکلات زندگیم از بیکاری و بی پولی گرفته تا خیلی چیزای
دیگه ناشی از همین مسئله . احساس می کنم که همه به خاطر همین مسئله است که توجهی به
من نمی کنند. . بعد چندین ماه نمیدانم چه شد که به گناه خود ارضایی مبتلا شدم. . ماجرای
پیشنهاد بی‌شرمانه استاد زن امریکایی به «عباس بابایی» چه بود؟
حوادث و عجایب - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/38/حوادث-و-عجایب.html
‎زن جوان وقتی در کتابخانه با یک پزشک قلابی آشنا شد، نمی‌دانست که قرار است
قربانی یک نقشه شوم شود . پپسر نوجوانی که به خاطر تصاحب ارثیه سناریوی
هولناک قتل پدرش را اجرا کرده بود، در . صفحات اینستاگرام نیروهای داعش بازیگر
ایرانی حاضر در فلوجه را تهدید کردند. . جزئیات تحصن ۴ روزه دانشجویان دانشگاه
زنجان+عکس.
با حضور - جنبش مصاف
www.masaf.ir/ImagesSitemap
‎یارانی که چون "بنیان مرصوص "بر پای عهد و پیمان خود ایستادند. shia muslim .
shia muslim یک روزنامه کویتی مدعی شد : ایران به نخست وزیرعراق پیشنهاد کرده
است در . muslim http://www.masaf.ir/images/در آخرین ماه میلادی سال گذشته
بیکاران ماه . شهیدزین‌الدین shia muslim برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن
در جشنواره .
zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub
https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/public/./fa_50K.txt
‎این 1329450. است 1275519. می 1036162. این 991774. که 711589. های 626112 .
ایران 199898 . شدند 47565 . زن 27731. میزان 27691. ورود 27650. ریاست 27594.
فعال 27590. نوشته 27567 . پیشنهاد 13653 . عکس 5635. آشکار 5633. کارت
5631. ابتدای 5628. زیاد 5626. تشریح 5620 . بیکاری 5347 . بازیگران 2701.
خانم‌های بازیگری که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند
iusfestivals.ir/خانم‌های-بازیگری-که-به-خاطر-پیشنهاد-غ/
‎3 سپتامبر 2016 . مافیا در سینما و تلویزیون، انتخاب بازیگر در مهمانی ها و دورهمی های تهیه . بیکاری های
شان به خاطر بی اخلاقی های عرصه هنر است و نه آن چیزی که . غیراخلاقی در فضای
سینما و تلویزیون ایران به بازیگران زن گفت. . که برای دانلود وی اس تی تن به
ارتباطات نامشروع می دهند، در در عکس های آپلود عکس عرصه بالا می روند.
Previous



فیلم/ کودک آزاری در یک مهدکودک در کشور | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/81455
‎9 جولای 2014 . کودک آزاری عبارت است از هر گونه فعل یا ترک فعلی که باعث آزار روحی و جسمی و .
اوصلا شیوه برخورد معلم و مربی تو ایران همینه بی توجه به اخلاق و دین و ایمان! . می
شدند که عشق کار کردن با بچه ها را داشتند ولی در این سالها بخاطر مشکل . و قتی یه
زن بی فرهنگ را به خاطر پول کم اون مسئول عوضی مهد کودک استخدام می .
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
‎4 ا کتبر 2008 . آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما ایرانی ها سه نفری رفتند توی
یک . آخرسربه گونه ای شد که هیچ وقت دیگر نتوانست برقصد. . آیا میدانید که اگر
زنی به کوررنگی مبتلا باشد ، فرزندان پسر او کوررنگ میشوند ؟ . جوجه تیغی
همانطور که مشخص است بخاطر تیغش خطرناک است زیرا این تیغ بعد از .
دلفان امروز | اخبار شهرستان دلفان | delfanemrooz.ir
delfanemrooz.ir/fa/search.php?str_search=دلفان
‎لرستان چهارمین استان بیکار کشور است . در حالیکه چند روزی از شروع به کار
شورای شهر چهارم نورآباد نمی گذرد؛ گمانه زنی های برای انتخاب شهردار آینده نورآباد بالا
. جشن شکوفه ها در شهرستان دلفان برگزار شد+عکس . بازیگر سینمای ایران که
تغییر جنسیت داد! . مخترع جوان دلفانی پیشنهاد میلیونی را به خاطر مردم دلفان رد
کرد.
مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و جهان | mashreghnews.ir
www.mashreghnews.ir/
‎کلیپ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید. . امریکایی‌ها در یک هوشمندی
استراتژیک موفق شدند به لیست تحریم‌های خود با قرار گرفتن در برجام و قطعنامه
2231، مشروعیت . خانواده‌ای که همه پسرانش وقف قرآن هستند/ رهبر انقلاب چه آیاتی را
برای همخوانی پیشنهاد . رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در گفتگوی تفصیلی
با مشرق: .
فیلم تجاوز یک آخوند‌ جمهوری اسلامی در در دستشویی مسجد به یک پسر .
https://azadyeiran.wordpress.com/ویدیویی-از-مرحله-اول-گزینش-در-بسیج-تجاو/
‎این آخوند اهل اسلامشهر تهران که ”هدایت فیروزبخش ”نام دارد, چندی پیش بعنوان . کفر
و تباهی 74میباشد که باعث شدند دین اسلام 74 فرقه شود به ابجد شیطان گمراه 616-
541 . عکس سگ شیر میگذاریدمثل همین حیوان با آنها برخورد کنم ولی اگر یک ایرانی
با . قطع دست یک زن به خاطر النگو در تهران:سقوط یا مرگ انسانیت در مملکت اسلامی
.
بارداری نامشروع زنان برای فرار از سربازی/ حضور "پادشاه عربستان" در .
www.yjc.ir/./بارداری-نامشروع-زنان-برای-فرار-از-سربازی-حضور-پادشاه-عربستان-در-منزل-هاشمی-رفسنجانی-کجای-دنیا-دختر-به-خواستگار.
‎بارداری نامشروع زنان برای فرار از سربازی، جایگزینی "سایت سبد کالا" با . دنیا
دختر به خواستگاری پسر می‌رود، "وطن فروشی" پیشنهاد کری به آوارگان فلسطینی و .
. به گزارش عصرامروز، او در حاشیه عکس که یک سرباز عراقی سوخته شده در جنگ اول
خلیج . چارلز بویر (1899-1978)/ این بازیگر چهاربار نامزد دریافت جایزه اسکار شد.
دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/857
‎موضوع سوال ماجرای آقا و خانمی بود که دو ماه از ازدواج اون ها گذشته بود ولی به خاطر ترس
. یا این که ببرش پیش یه متخصص زنان و ازش بخواید که راهنماییش کنه و بهش
بفهمونه که . ایا خانم شما در مقابل چیزهایی که شادش می کنه عکس العملی نشون میده؟
. خانم ***** کم آوردی حرفی نداری بزنی اینو بدونید مردان ایرانی بهترین مردان دنیا
هستند .
۱۸ ساعت تجاوز به دختر دانشجو – جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز
www.momtaznews.com/۱۸-ساعت-تجاوز-به-دختر-دانشجو/
‎این پرونده زمانی تشکیل شد که ماموران پلیس از طریق پرستارانی در بیمارستان ملارد
. های این پدید عبارتند از بیکاری،کم شدن ازدواج،جوان بودن کشور،هجوم ماهواره،
اینترنت و . تا رابطه جنسی چه تو ماشین چه تو خونه خالی چه ویلا و فیلم و عکس
پخشه همه جا. . داره اون که واقعادرسته ومرد هستش اونایی که بخاطر خوشی خودشون یه از
نیا بیخبر .
سوالات احکام رابطه نامشروع | جدید 95 - رهافان
www.rahafun.com/سوالات-احکام-رابطه-نامشروع.html
‎آموزش مسائل زناشویی,اس ام اس ,عکس بازیگران,بیوگرافی بازیگران,مدل,دختر .
پاسخ: کسی که مجرد است و با زن شوهر دار زنا کرده اولا لازم است توبه و استغفار . او
مناسب نیست و مطالبی که خدمتتان ارسال شد مطابق معارف اسلام و نظر همه مراجع عظام
میباشد. . وقتی نامحرم بودیم خیلی عذاب وجدان داشتیم اما بخاطر اینکه به گناه
نیوفتیم با .
خانم‌های بازیگری که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند - http .
www.iranfars.ir/item-76244-خانم‌های%20بازیگری%20که%20به%20خاطر%20پیشنهاد%20غیراخل.
‎3 سپتامبر 2016 . مافیا در سینما و تلویزیون، انتخاب بازیگر در مهمانی ها و دورهمی های تهیه. . خانم‌های
بازیگری که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند . درباره پیشنهادهای
غیراخلاقی در فضای سینما و تلویزیون ایران به بازیگران زن گفت. . و متاسفانه
برعکس، کسانی که تن به ارتباطات نامشروع می دهند، در این عرصه بالا می روند.»
Previous



گودرزنیوزبادرود وبلاگ 24 - 1
weblog24.link/blog/rahpooyesh
17 ژانویه 2015 . منبع : گودرزنیوزبادرود-چرا دادگاه زنجانی غیرعلنی شد؟ . محمد علی زارعیان دبیر
انجمن تحقیقات طب سنتی ایران می‌گوید: در موارد . وبلاگ ' قدیمترین گواهی نامه
دوچرخه/ عکس ' به صورت خودکار از . آیا به خاطر همین مسأله باید‌‌ آیند‌‌ه‌اش تباه شود‌‌؟
. وبلاگ ' بیکار نیستم که ۲۴ساعته از بی‌بی‌سی اعلام برائت کنم ' به .
زندگی هایی که حرمتشان فرو ریخته است - مهرخانه
mehrkhane.com/fa/news/4557
‎20 نوامبر 2012 . زنی که مورد خشونت فیزیکی قرار گرفته است، ابتدا باید به کلانتری محل . یک
سال است ازدواج کرده ام و از دو ماه بعد ازدواج کتک هایش شروع شد. . پیشنهاد می کنم
بخاطر پایش بنشیند، و سرِ درد و دلش باز می شود. . همسرم مرد خوبیه،من ازش راضی ام،
ولی درمقابل کار دیشبش نمیدونم جه عکس . طراحی و تولید: ایران سامانه.
معایب بازی کلش اف کلنز چیست ؟ / چگونه اعتیاد به کلش را ترک کنیم .
rahberey.com/./معایب-بازی-کلش-اف-کلنز-چیست-؟-چگونه-اعت
‎بر اساس گزارشات مالی منتشر شده ، بازی کلش اف کینز که توسط یک کمپانی
فنلاندی . خیلی متاسفم که کنکورتو بخاطر این بازی نتونستی طبع میلت بدی.
. دوستام یه عکس هایی فرستادن از علاعم شیطان پرستی در کلش اف کلنز وقتی که
وارد . میشناسم که سر این کلش از خانوادش دور شد و حتی کسی میشناسم که یه زن و
شوهر بودن .
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و خانواده آنلاین
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/‎
‎1 آگوست 2013 . با توجه به مشغله ها و دغدغه های جامعه امروزی میتوان گفت که برای افراد پر . رو از باب
برادری بهت میگم زیباترین زن دنیا پس از چند روز که با هم باشین برات . رابطه
نامشروع؟ . به خاطر فشاری که تو خانواده های ایرانی و محدودیت ها هست . بهش
پیشنهاد ازدواج بدم اما نمیدونم میشه یا نه یعنی اختلاف سنی ما که اون ۵سال از .
ناگفته‌های فساد اخلاقی فرح پهلوی+عکس
www.akamnews.com/./News-ناگفتههای_فساد_اخلاقی_فرح_پهلوی_عکس_-684.aspx
‎بخش اعظم تظاهراتی که از سال ۱۳۵۶ در ایران آغاز شد، متوجه فساد دربار بود. . ملکه مادر
در توصیف خانم امیرارجمند می‌گوید: «این خانم نمونه یک زن بی‌بندوبار و آزاد . یک بار
دیگر که فرح به خاطر خوابیدن با فریدون جوادی در یک اتاق، در بیمارستان . من
پیشنهاد میکنم نویسنده از همون اول میگفت جنده خانه پهلوی . . اینهمه بیکاری و
گرونی چیه؟
خانم‌های بازیگری که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند - Newis.ir
newis.ir/خانم‌های-بازیگری-که-به-خاطر-پیشنهاد-غ/
‎3 سپتامبر 2016 . خانم‌های بازیگری که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند - Newis.ir. . درباره
پیشنهادهای غیراخلاقی در فضای سینما و تلویزیون ایران به بازیگران زن گفت. . و
متاسفانه برعکس، کسانی که تن به ارتباطات نامشروع می دهند، در این عرصه بالا می
روند.» . برد تیم ملی فوتبال ایران و احساس غرور بازیگر زن+ عکس .
"رضا سیار" بر کرسی فرمانداری قم تکیه زد | میهن پست
mihanpost.com/1/
‎واشنگ نوعی هم آوایی است که توسط زنان روستا در عروسی‌ها اجرا می‌شود. . اشاره به هنر
ایرانی بکار رفته در این اشیاء عنوان کرد: ظرف میناکاری شده‌ای که تصویر . است
مشاوری که بخاطر طراحی ساختمان‌های مدرن تجاری و هتل‌هایی که بر اساس معماری بومی .
و امروز نیز یکی دیگر از پیشنهاد های فعالان بورس در هیئت وزیر ان تصویب و مقرر
شد .
خانم برومند علت برهنگی گلشیفته را کشف کرد - بولتن نیوز
www.bultannews.com/./خانم-برومند-علت-برهنگی-گلشیفته-را-کشف-کرد
24 ژانویه 2012 . در آخرین این اظهارنظرها، سرکار خانم مرضیه برومند هم وارد میدان شدند و . عکس روز ·
گزارش تصویری . البته خانم برومند به خوبی می‌داند که روی سخن سلحشور با زنان
هنرمندی . که آیا محدودیتها از نظر آن بازیگر نمایش اندام جنسی میباشد که در ایران .
جنگ بلکه هنوز بخاطر بی مهریه ، بهتون پیشنهاد میکنم که کمی درباره ی .
بازیگر زن معروفی که به خاطر بازیگری پنج سال پدرش را ندید | کارگر .
kargaronline.ir/news-details/51511/
‎30 مه 2016 . بازیگر زن معروفی که به خاطر بازیگری پنج سال پدرش را ندید . با این و جود همچنان
بیکار هستم البته این راهم باید بگویم که نه تنها بازیگران بلکه . کار، یکسری
روابط نامشروع داشته باشیم درحالی که این موضوع درست نیست من خودم . و اینکه در
قراردادهایمان ذکر می شد که به جز حضور در آن فیلم درکار دیگری نباشیم .
پیاده روی 300 متری دختر برهنه در چهار راه طالقانی کرج/ عکس 18+
titre1.ir/./پیاده-روی-300-متری-دختر-برهنه-در-چهار-راه-طالقانی-کرج-عکس-18
‎شب گذشته زنی در محدوده چهار راه طالقانی کرج با وضعیت عریان و بر دوش داشتن .
کشف حجاب بازیگر زن سریال مادرانه/عکس . همونه ایران اینقد عقب افتاده هست به
خاطر طرز فکر عجولانه وزشت شماهاست. fifi . چون خودم ساکن کرج هستم و هوای این شهر
طوری نیست که توی شب بشه برهنه شد! . پیشنهاد میکنم عکس رو بردارید. . وضع
بیکاری
Previous



پاسخ امام خامنه ای به افراط و تفریط صادق شیرازی و هاشمی رفسنجانی .
www.mobarezclip.com/?p=5953
‎افراط/ صحبت های سید صادق شیرازی علیه جریان وحدت و توهین به کسانی که لعن نمی
کنند! . بهت میخندن حالا نمیدونن که بخاطر امام حسین و الگو از اونه چقدر به علما دارند
. ۱٫ از یک طرف امام صادق(ع) مطلقا مراجعه به سلطان ستمگر و قاضیان دولت نامشروع را
. ایرانیان به ویژه در عصر حاضر آن است که در مقابل این توطئه ها عکس العمل نشان .
کلیپ لو رفته یکی از کارکنان زن شبکه من و تو
www.qomefarda.ir/news/3780
‎"کانادا دات کام" مدعی شد شبکه من و تو با بودجه ای معادل نصف بودجه صدای آمریکا . در
کانادا خبر می دهد که برخی دیگر از شبکه های ماهواره ای پورنو با مدیریت ایرانیان خارج
نشین در . آیاتو که غیرمسلمانی روابط نامشروع که درشبکه های من وتو وبی بی سی
فارسی . می زنی بزرگترین خیانت و به کشور می کنی جون این کار نتیجه عکس
میده.
ماجرا وعکسهای خودکشی دختر شیرازی بعد از پخش شدن فیلم غیر اخلاقی .
www.toptoop.ir/./1277749-ماجرا-وعکسهای-خودکشی-دختر-شیرازی-بعد-از-پخش-شدن-فیلم-غیر-اخلاقی-اش.html
‎عکس,بازیگران,مد و زیبایی. . مجازات پسری که منجر به خودکشی وخود سوزی دختر
شرازی شد . بخاطر لو رفتن فیلم خصوصی,دختر ۱۷ ساله بوشهری,عکس دختری که
خودسوزی کرد,عکس دختری که . در این صورت دختره چرا تن به روابط نامشروع داده ؟
. بخاطر خدا و فرهنگ اصیل ایرانی و اعتقادات مذهبی تا فیلم و عکس کسی (چه
بشناسیم و چه .
پرسش و پاسخ های روانشناسی در مرکز مشاوره راز | مرکز روانشناسی و .
razmoshaver.com/question-and-answer-psychology/
‎برای برررسی تمام این موضوعات علت های مختلفی باشد که پیشنهاد می کنم برای .
که از طریق های ناسالم و زودگذر نیازهامو برطرف کنم،مشکل اصلی اینجاست که به خاطر
. متاسفانه بیکار هستم و هر چه تلاش کردم تا الان موفق نشدم که از این وضعیت خارج
بشم. مدت زیادی است که حساس و زود رنج شده ام و بارها سعی کردم نسبت به حرفها و
عکس .
احمدی نژاد مادر چاوز را در آغوش گرفت+ فیلم و عکس - صراط
www.seratnews.ir/fa/news/99735
‎9 مارس 2013 . با سفر رئیس جمهور ایران به پایتخت ونزوئلا برای شرکت در مراسم تشییع هوگوچاوز
؛ . مادر چاوز پیر مرد شد! . بازیگر زن: در عروسی خودم آرایشگاه نرفتم . دیلی
تلگراف نمیاد خودش رو به خاطر چاوز و احمدی نژاد مضحکه کنه. . خداییش صراط خیلی
بیکاری که این همه خبر بدبختی تو مملکتو ول کردی رفتی گیر دادی به .
بازیگرانی که به دلیل پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدنده اند!+تصاویر
3vda.ir/news/92056
‎آنها که ادعا دارند تمام بیکاری های شان به خاطر بی اخلاقی های عرصه هنر است و نه آن چیزی
. اغلب در روزگار اوضاع اقتصادی خوب تلویزیون و با سریال های نود قسمتی چهره شدند
اما . پیشنهادهای غیراخلاقی در فضای سینما و تلویزیون ایران به بازیگران زن گفت.
. برعکس، کسانی که تن به ارتباطات نامشروع می دهند، در این عرصه بالا می روند.».
شوهرم سرد مزاج است - نوعروس
www.noarous.com/fa/content/903
‎متوجه شدم که شوهرم در مسایل جنسی سرد مزاجه ومن فوق العاده دختر گرمی هستم. . زن
سالم رو از پاکی و نجابت به سمت ابتذال و ارضا از راه نامشروع میکشونه، خیلی وقته
. بدونم چرا با یکیشون که مثلا اون دختر هم میخواد زندگى نمیکنه ، چرا این طورى شدند
مردها . ودر ایران هم به خاطر بافت فرهنگی خاص خودش قبل ازدواج نمیشه سکس رو با
طرف .
سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
www.tebyan.net/
. سازمان میراث فرهنگی با وزیر فرهنگ و علوم هلند | کسب مقام پنجمی والیبال زنان
ایران در قاره کهن . دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی با نام قاب عکس خالی . هم شد فدا.
این روزهاداغ سنگین است قدری که خدا هم گریه کردبس که گُل پژمُرد در صحن منا این .
ماندگار در کشور تبدیل میشود؛ نه به خاطر این که وابسته به یک قشر برتر است؛ نه!
احضار گوگوش، لیلا فروهر و حمیرا به دادگاه - مجله گیزمیز
gizmiz.com/court-summon/
‎24 آوریل 2013 . به همین دلیل لیلا چند سالی را بیکار سپری کرد و در جوامع هنری ظاهر نشد. . به برخی
از زنان (گوگوش میان آنان نبود) اجازه داده شد تا در محافلی که همهٔ . و چرا خیلی از
بازیگران اون زمان موندن و تو ایران به زندگیشون ادامه دادن و کسی کارشون نداشت؟ . و
حمیرا به خاطر این هنرش "پشت کرده به ثروت پدرو چه سختی ها کشیده به .
حمله سید صادق شیرازی (آیت الله) به نظام مقدس جمهوری اسلامی + فیلم - ظهور
www.zohur12.ir/25037/صادق-شیرازی-جمهوری-اسلامی
‎25 مارس 2012 . جای بسی تاسف که حتی برخی از مراجع مابا بی بصیرتی به بازیگران . اما حسین (
ع) بیکار نبود که بره بخاطر این مسخره بازیا زن و بچه اش رو به اسیری بسپره ! .
غریب) که نمیتونی وقایع را ببینی راستی تو وامثال تو چقدر پول نامشروع از . به
ایت الله العظمی سیستانی پیشنهاد داده بودند به ایران بیایند قبول .
Previous



انتقاد بازیگر زن از بازیگرهای بیکار | اولین ها
news.avalinha.com/post/586235.html
‎اسکندری با اشاره به اینکه گلایه های برخی از بازیگران از شرایط موجود در عرصه .
بازیگر سریال "مرگ تدریجی یک رویا" یادآور شد: انتظار عجیب و غریبی است اگر یک
. قلی خانی از تیپ بازیگران مرد در جشنواره فجر شبنم قلی خانی بازیگر زن ایرانی
که . این تنیسور روس تبار بخاطر مصرف ملدونیوم به دوسال محرومیت از ورزش حرفه ای
.
بازیگران بیکار در حال اعتراض اند - فان سوت
funsoot.ir/news/91917
‎آنها که ادعا دارند تمام بیکاری های شان به خاطر بی اخلاقی های عرصه هنر است و نه آن چیزی
. اغلب در روزگار اوضاع اقتصادی خوب تلویزیون و با سریال های نود قسمتی چهره شدند
اما . پیشنهادهای غیراخلاقی در فضای سینما و تلویزیون ایران به بازیگران زن گفت.
. برعکس، کسانی که تن به ارتباطات نامشروع می دهند، در این عرصه بالا می روند.»
شماره 152 - صفحات روزنامه سینما
www.cinemanewspaper.ir/category/18/issue/0/صفحات-روزنامه-سینما
‎فیلم آذربایجانی بازیگران دیگری نیز دارد که طی روزهای آینده انتخاب خواهند شد. .
ضمن اینکه اولین عکس و خبر از "دلبری" در این صفحه قابل مشاهده است. . فیلمی که
به خاطر فیلم مجیدی اکرانش به تعویق افتاد تا بعد از «شیفت شب» روی پرده برود.
. سینمای ایران در روزنامه " سینما" منتشر شد که پیشنهاد میکنیم آن را از دست ندید.
سهم مساوی بازیکنان ایرانی و اسپانیایی در لیگ ستارگان قطر - خبر روز
khabareruz.kirkhamgould.com/news/404402
‎سهم مساوی بازیکنان ایرانی و اسپانیایی در لیگ ستارگان قطر. . بازیگران زن
ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس . کانال تلگرام اهنگهای ضبط
شد.
هواداران بارسلونا دوباره جنجال آفرین شدند - خبر روز
khabareruz.kirkhamgould.com/news/404289
‎هواداران بارسلونا دوباره جنجال آفرین شدند. . بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد
نامشروع بیکار شدند / عکس . محصولات غذایی صادراتی ایران به روسیه می روند.
170 بیمارستان و مراکز درمانی به فرآورده‌های خونی مجهز شدند - خبر روز
khabareruz.kirkhamgould.com/news/404254
‎170 بیمارستان و مراکز درمانی به فرآورده‌های خونی مجهز شدند. . بازیگران زن ایرانی که
بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس · چه کسانی از موسم حج امسال محروم شدند.
Previous

Showing results for بازیگران زن ایرانی که به خاطر پیشنهاد نامشروع بیکار شدند عکسSearch instead for بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند عکس

هواداران بارسلونا دوباره جنجال آفرین شدند - خبر روز
khabareruz.kirkhamgould.com/news/404289
‎بارسلونا پیش از این دو بار توسط یوفا به علت استفاده از این پرچم‌ها جریمه شده بود.
یوفا در ابتدا 40 هزار و سپس . مطالب پیشنهادی. جنجال زن آرایشگری که موهای .
بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس · چه کسانی از موسم
حج .
سهم مساوی بازیکنان ایرانی و اسپانیایی در لیگ ستارگان قطر - خبر روز
khabareruz.kirkhamgould.com/news/404402
‎روزنامه العرب به سهم بازیکنان کشورهای مختلف در لیگ ستارگان قطر پرداخته .
مطالب پیشنهادی . بازیگران زن ایرانی که بخاطر پشنهاد نامشروع بیکار شدند / عکس
.
Previous

  • ۹۵/۰۶/۲۴
  • ۶۷۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی