مجله تفریحی پونک

احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم + عکس

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۲ ب.ظ

 

احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! + عکس

احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !

احسان علیخانی

احسان علیخانی در این پست نوشت: سلام رفقا، امیدوارم خوب باشید ، از دوستان عزیز و محترم خودم عذر خواهی میکنم که مجبورم این نکات توضیح بدم اما ذکر این نکات برای تعدادی واجبه…

احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! + عکس

بعضی از دوستانُ در پیج خودم نمیفهمم، حرف زدنشون با هم ، چَت کردنشون در کامنتهای پیج بنده، بهم توهین کردن ، بی ادبی کردن ، شایعه درست کردن ، حرفهای مسخره و واهی زدن!!؟؟؟ یعنی چی؟! خیلی خجالت اورِ واقعا، اینجا فقط یک پیجِ ، که قرارِ من ،دوستان و رفقای خودمُ از فعالیت و برنامه هام مطلع کنم ،،، هر پستی که میزارم یه عده تفسیر میکنن؟! تحلیل میکنن؟! قصه میسازند از زندگی خصوصی من !!! هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !!!؟؟ بعضیها نمیدونم چقدر بیکارن ، که کاری جز حرف مفت زدن و دروغ ساختن ندارن ، هم به خاطر خودم و هم مهمتر به خاطر دوستان عزیزم ، که دارن همین پیج دنبال میکنن و خیلی از این فضا ناراضی هستند ، إعلام میکنم بنده احتیاجی به اصلاحا: طرفدار یا دوست ِ مریض و بی أدب ندارم ، احتیاجی به کسایی که جز زدن حرف مفت و بی ربط کاری بلد نیستن ، ندارم ،،،

دلیل أصلی این تذکر جدی بنده ، اعتراض عده زیادی از دوستان در همین پیجِ ، که از این فضا کاملا خسته و ناراحتند ، کاملا مثل خودم ،،، خواستم خواهش کنم و إعلام کنم که از این به بعد ١- لطفا در کامنتهای پیج بنده با هم چَت نکنید( کامنتها رو قرار من بخونم و نظرات دوستانمو بدونم اما نمیتونم چون عده ای در حال بحث و چَت کردن در مورد زیر بغل مار هستند )٢- هر کسی توهین به هر کسی دیگری بکنه ، بلاک خواهد شد ٣- شایعه ، نظر دادن در مورد زندگی شخصی بنده یا هر شخص دیگری ، ممنوع ، لطفا ممنوع ٤- این فضا برای کمک به من و همکارانِ من هست که بتونیم نظرات شما رو ببینیم و استفاده کنیم ، نه اینکه با هم سبزی پاک کنیم و غیبت مردمُ بکنیم … بازم از دوستان فهیم و عزیز خودم ، که این پیجُ دنبال میکنن و این فضا ناراحتشون کرده عذر خواهی میکنم …کاشکی من هم مثل بعضیها یا فرهنگم بره بالا ، برای استفاده از هر ابزاری ،،، یا کاشکی مثل بعضیها بی تفاوت بشم به هر انچه در پیرامونم میگذره ، که البته دومی کار من نیست … مخلصیم ، شاد باشید رفقا

جام جم

نوشته احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! + عکس اولین بار در سایت سرگرمی و تفریحی پونک پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.poonak.org/%d8%a7%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d9%84%db%8c%d8%ae%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%ac-%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%86%d9%85-%d8%b9%da%a9.html


Images for احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم + عکس
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا دوست بی .
jamejamonline.ir/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-احتیاجی-به-طرفدار-یا-دوست-بی-ادب-ندارم-عکس
‎1 روز پیش . . هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا دوست بی ادب ندارم + عکس . تصویر
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا دوست .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم!+عکس - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/fa/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنمعکس
‎1 روز پیش . رفتار عده ای از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد؛ او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - 598
www.598.ir/fa/news/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس
‎1 روز پیش . احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس. رفتاری بسیار از کاربران باعث
ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون شد که او در .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم ! + عکس - نوداد
nodud.com/lifestyle/celebrities/1481098027.181648
‎ Rating: 100% - 1 voteاحسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم ! + عکس. مجری ماه عسل نوشت:هرهفته من دارم
بایکی ازدواج میکنم وهفته بعدیکی دیگر را طلاق میدم! بعضی ها چقدر بیکارن که
کاری .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - خبرداغ
khabaredagh.ir/fa/news/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس
‎1 روز پیش . احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس. رفتاری بسیار از کاربران باعث
ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون شد که او در .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم!+عکس | رفتار عده - قطره
www.ghatreh.com/news/./احسان-علیخانی-هفته-ازدواج-کنم-عکس
‎1 روز پیش . رفتار عده ای از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد؛ او در اینستاگرامش پستی اعØ.
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس | پایگاه خبری تحلیلی .
sobhealvand.ir/news/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس
‎20 ساعت قبل . به گزارش صبح الوند به نقل از تهران پرس علیخانی در این پست نوشت: سلام رفقا،
امیدوارم خوب باشید ، از دوستان عزیز و محترم خودم عذر خواهی میکنم .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس | خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/29228936
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس. رفتاری بسیار از کاربران باعث
ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون شد که او در اینستاگرامش .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +تصویـر - صفحه نخست
khordadnews.ir/fa/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-تصویـر
‎1 روز پیش . علیخانی در این پست نوشت: سلام رفقا، امیدوارم خوب باشید ، از دوستان عزیز و محترم
خودم عذر خواهی میکنم که مجبورم این نکات توضیح بدم اما ذکر این .



احسان علیخانی : هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی .
cinemacinema.ir/news/احسان-علیخانی-هر-هفته-من-دارم-با-یکی-از/
‎1 روز پیش . احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! | مجری ماه عسل نوشت: هر هفته من دارم با یکی
ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگر را طلاق میدم!
عصبانیت احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم!
tabnakbato.ir/fa/./عصبانیت-احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم
‎7 ساعت قبل . عصبانیت احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! . در اینستاگرامش پستی اعتراض
آمیز منتشر کرد و گفت:هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو
طلاق میدم ! . پیدا شدن هواپیما ناپدید شده پس از گذشت 46 سال+عکس .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم! +عکس | اقتصاد آنلاین
khabarpu.com/k.php?u.
‎احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم! +عکس - اقتصاد آنلاین | خبرپو.
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم و هفته بعد طلاق میدم! + عکس | ساتین
saten.ir/123043/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-و-ه/
‎21 ساعت قبل . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
آنا | احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم!
ana.ir/news/165714
‎4 ساعت قبل . احسان علیخانی، مجری برنامه «ماه عسل» در صفحه اینستاگرامش از رفتار کاربران
مجازی گلایه کرد و نوشت: هر هفته من دارم با یکی ازدواج می کنم و هفته .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم!+عکس - کشاورزنیوز
keshavarznews.ir/1395/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنمعک/
‎1 روز پیش . کشاورزنیوز(گروه وب گردی): به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی کشاورزنیوز،
علیخانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «سلام رفقا، امیدوارم خوب .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! /عکس - ملیت
www.meliyat.com/fa/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس
‎1 روز پیش . احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! /عکس. رفتاری بسیار از کاربران باعث
ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون شد که او در .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس | سمنان لاین خط خبری .
semnanline.com/2016/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عک/
‎14 ساعت قبل . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
وب سایت رسمی آخرین خبر | چهره ها/ احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم!
akharinkhabar.ir/cinema/3133429
‎15 ساعت قبل . چهره ها/ احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم! . گالری تصاویر ( 2 عکس ) . هر هفته من
دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگر را طلاق میدم!
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! (+عکس )
www.shahr.ir/default.aspx?tabid=136&ArticleId=30054
‎22 ساعت قبل . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
Previous



احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم!+ عکس - آینه جم
ayenejam.ir/./19503-احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس
‎1 روز پیش . آینه جم: احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی
اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و .
خبر ایرانی - احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس
newsirani.com/news/63402/احسان-علیخانی-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس
‎23 ساعت قبل . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری . هر هفته
من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !!!
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم+ عکس | مجله خبری دابی
news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=7&id=68595
‎22 ساعت قبل . به گزارش جام جم آنلاین، علیخانی در این پست نوشت: سلام رفقا، امیدوارم خوب باشید ،
از دوستان عزیز و محترم خودم عذر خواهی میکنم که مجبورم این نکات .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم و هفته بعد طلاق میدم! + عکس
vagnews.ir/news/73001
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - صفحه اصلی
news.pishtaz.ir/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم!-+عکس
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
کانون خبر | احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس
kanonekhabar.ir/83362
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا .
sarzaminekhabar.com/news//redirect.php?id=142278
‎18 ساعت قبل . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم!+عکس - مجله خانواده مرسی تی وی
mer30tv.com/?p=6149
‎1 ساعت قبل . رفتار عده ای از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد؛ او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! + عکس | با سیتی | جدید ترین .
bacity-m1.ir/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عک/
‎1 ساعت قبل . احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز
منتشر کرد و گفت: هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس – شبفا
shabfa.ir/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عک
‎23 ساعت قبل . 'خیلی بهتر.' من را به حوله زیر لب سخن گفتن. “من شما را دوست دارم، پروردگار من. من
پوزخند. من احساس می کنم او را تحت من حرکت تند و سریع کمی، یک .
Previous



احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار . - سینما خبر
www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=108917
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس
kokonews.ir/news/301782
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/./news20161261320683080.html
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم!+عکس - بتانیوز
betanews.ir/news/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس/
‎1 روز پیش . رفتار عده ای از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - سرویس خبری
servicekhabari.com/282328
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
خبرگزاری آریا - احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم!+تصویر
www.aryanews.com/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می‌کنمتصویر
‎22 ساعت قبل . مجری ماه عسل نوشت: هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگر را طلاق
میدم! بعضی ها چقدر بیکارن که کاری جز زدن حرف مفت ندارن.
احسان علیخانی هر هفته ازدواج می کنم عکس - رادیکال خبر
www.radicalkhabar.ir/search/?.احسان+علیخانی+هر+هفته+ازدواج+می+کنم+عکس
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا . - اتاق خبر
www.otaghnews.com/./احسان-علیخانی-:-هر-هفته-ازدواج-می-کنم!-احتیاجی-به-طرفدار-یا-دوست-بی-ادب-ندارم
‎14 ساعت قبل . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش . هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد
یکی دیگرو طلاق میدم !!! . انتخاب جانشین چاوشی در سنتوری2+عکس .
اول خبر | خبر امروز - احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس
avvalkhabar.ir/./احسان_علیخانی__هر_هفته_ازدواج_می_کنم!_+عکس
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم و هفته بعد طلاق میدم! + عکس | مگامگ
www.megamag.ir/2016/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-و-ه/
‎20 ساعت قبل . هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !!!؟؟ بعضیها
نمیدونم چقدر بیکارن ، که کاری جز حرف مفت زدن و دروغ ساختن ندارن .
Previous



سینماپرس - احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! /احتیاجی به طرفدار .
sahebkhabar.ir/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-احتیاجی-به-طرفدار-یا
‎23 ساعت قبل . . ازدواج می کنم! /احتیاجی به طرفدار یا دوست بی ادب ندارم + عکس . هر هفته من دارم با
یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !!!؟؟ بعضیها .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - راه فردا
www.rahefarda.com/other/306999
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار . - جام جم آنلاین
188.75.89.4/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-احتیاجی-به-طرفدار-یا-دوست-بی-ادب-ندارم-عکس‎
‎1 روز پیش . تصویر احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! . احسان علیخانی : هر هفته من دارم با
یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم ! + عکس.
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - قطار وبگردی و خبرگردی
www.ghatar.com/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس/
‎16 ساعت قبل . تلگرام وبگردی · احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس. ۲ کلیک. مشاهده ادامه
مطلب . . هر زمان که بخواهید، می توانید اشتراک خود را لغـو کنید.
علیخانی هر هفته ازدواج می کند! +عکس - خبر خودرو - اخبار خودرو ایران و جهان
khabarkhodro.com/detail.asp?id=451738
‎20 ساعت قبل . احسان علیخانی در این پست نوشت: سلام رفقا، امیدوارم خوب باشید ، از دوستان عزیز و
محترم خودم عذر خواهی میکنم که مجبورم این نکات توضیح بدم اما .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم
sinka.ir/news/116943
‎جام جم آنلاین: علیخانی در این پست نوشت: سلام رفقا، امیدوارم خوب باشید ، از دوستان
عزیز و محترم خودم عذر خواهی میکنم که مجبورم این نکات . هر هفته من دارم با یکی ازدواج
میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !!! . عکسهای جنجالی رحمتی وحسینی.
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - اخبار - ویکی نگار
www.wikinegar.com/./احسان-علیخانی:-هر-هفته-ازدواج-می-کنم!-+عکس
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا . - بیتوته
www.beytoote.com/news/cultural-news/jnews151130.html
‎1 روز پیش . احسان علیخانی,بیوگرافی احسان علیخانی, عکس احسان علیخانی. . هر هفته من دارم با
یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !!!؟؟ بعضیها .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! + عکس
borofun.ir/news/128029
‎احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز
منتشر کرد و گفت: هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم ! + عکس
understandingt.parsnews.top/1/lifestyle/./1481098027.181648
‎احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم ! + عکس. مجری ماه عسل نوشت:هرهفته من دارم
بایکی ازدواج میکنم وهفته بعدیکی دیگر را طلاق میدم! بعضی ها چقدر بیکارن که
کاری .
Previous



عصبانیت علیخانی از شایعات : هر هفته ازدواج میکنم ! – مجله مراحم
morahem.com/majale/عصبانیت-علیخانی-از-شایعات-هر-هفته-ازدو/
‎1 روز پیش . احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! http://jahaniha.ir/wp-content/uploads/2012/.
رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی . گریم های
معمای شاه,بازیگران سریال معمای شاه, عکس های بازیگران معمای شاه, .
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا دوست بی .
payeshonline.com/news/121126/
‎19 ساعت قبل . به گزارش جام جم،علیخانی در این پست نوشت: . هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و
هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !!!؟؟ بعضیها نمیدونم چقدر بیکارن ، که کاری جز .
اگر بنا بر عکس گرفتن باشد باید همه رجال سیاسی را هم محروم کرد!
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - نت گام
netgam.ir/news/59626
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! - شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان
armanekerman.ir/site/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-اح/
‎5 ساعت قبل . خانه آخرین اخبار احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! . که دارن همین پیج دنبال
میکنن و خیلی از این فضا ناراضی هستند ، إعلام میکنم بنده احتیاجی به اصلاحا:
طرفدار یا . خرید طیاره های بوئینگ و ایرباس به در بسته خورد/عکس نوشت.
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! مجری ماه عسل.- کانال آکابانو
akabanoo.com/post/201612060509028438.html
‎23 ساعت قبل . احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! . مجری ماه عسل نوشت: هر هفته من دارم با یکی
ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگر را طلاق میدم! . عکسهای مرتبط.
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - دیگر رسانه ها | خبرگزاری .
shababpress.ir/Cyberspace/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عک/
‎12 ساعت قبل . به گزارش تهران پرس علیخانی در این پست نوشت: سلام رفقا، امیدوارم خوب باشید ، از
دوستان عزیز و محترم خودم عذر خواهی میکنم که مجبورم این نکات .
احسان علیخانی از چه کسانی گله کرد؟ + عکس - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/./574094-احسان-علیخانی-از-چه-کسانی-گله-کرد-عکس
‎1 روز پیش . احسان علیخانی گفت: هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگر و
طلاق میدم، احتیاجی به طرفدار یا دوست بی ادب ندارم .
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! /احتیاجی به طرفدار یا دوست بی .
taleshiha.ir/1395/9/16/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-اح/
‎23 ساعت قبل . . گردشگری · موفقیت · فرهنگ و هنر · خانه » فرهنگ و هنر » احسان علیخانی : هر هفته
ازدواج می کنم! /احتیاجی به طرفدار یا دوست بی ادب ندارم + عکس .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس | آفتاب نیوز
vista.ir/cdn/31905742
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی : هر هفته دارم ازدواج می کنم! - مجله گیزمیز
gizmiz.com/احسان-علیخانی-هر-هفته-دارم-ازدواج-می-ک/
‎احسان علیخانی : هر هفته دارم ازدواج می کنم! آخرین مطالب و عکس های سایت سینما و
فرهنگ و هنر. M.R. ۱۶ آذر ۱۳۹۵. صفر نظر. رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و
.
Previous



احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس | اخبار امروز ایران و جهان
elim.ir/fa/news/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس/
‎20 ساعت قبل . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم و هفته بعد طلاق میدم! + عکس - فان .
funnews.ir/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-و-ه/
‎21 ساعت قبل . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم!+تصویر - پارست
www.parset.com/./558350_ahsan_alikhany_har_hafteh_azdoaj_mi‌kanm!_tasoir.html
‎22 ساعت قبل . احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم!+تصویر. آفتاب‌‌نیوز : کد خبر: 558350 | مشاهده
خبر در منبع اصلی: آفتاب نیوز. گردآوری اخبار بوسیله ربات .
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا دوست بی .
sp.shafaqna.com/FA/IR/1610674
‎احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا دوست بی ادب ندارم +
عکس.
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم!+عکس - اخبار روز
tasna.ir/1395/09/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس.html
‎کنم!+عکس احسان می علیخانی ازدواج مجری هفته مشهور هر تلویزیون علیخانی: برنامه
احسان ماه عسل اینستاگرام اینستاگردی.
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم و هفته بعد طلاق میدم! + عکس / مجله .
eqms.ir/fa/156865/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-و-ه/
‎13 ساعت قبل . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم!+عکس - خبر 24
www.khabar-24.com/./احسان+علیخانی+هر+هفته+ازدواج+می+کنم+عکس
‎1 روز پیش . به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، علیخانی در صفحه
اینستاگرام خود نوشت: «سلام رفقا، امیدوارم خوب باشید، از دوستان عزیز و .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - همه جو
hamejoo.ir/news/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - سودا
3vda.ir/news/227036
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم! | جارستان
jarestan.ir/1395/09/17/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می‌کنم/
‎4 ساعت قبل . علیخانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «سلام رفقا، امیدوارم خوب باشید، از . هر
هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم!!!
Previous



عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون: هر هفته ازدواج می کنم!
www.niksalehi.com/newspaper/view/198954.php
‎عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون: هر هفته ازدواج می کنم! . توضیحات
سرپرست استقلال درباره عکس مسئله دار و منشوری رحمتی .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم! +عکس | اخبار شمال - اخبار .
news.shomalgardi.com/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می‌کنم-عکس/
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون . اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و
هفته.
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار . - بولتن نیوز
www.bultannews.com/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-احتیاجی-به-طرفدار-یا-دوست-بی-ادب-ندارم-اینستاپست
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری . هر هفته
من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !!!
بالاترین: احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم ! + عکس
https://www.balatarin.com/permlink/2016/12/7/4368120
‎3 ساعت قبل . مجری ماه عسل نوشت:هرهفته من دارم بایکی ازدواج میکنم وهفته بعدیکی دیگر را طلاق
میدم! بعضی ها چقدر بیکارن که کاری جز زدن حرف مفت ندارن.
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم! +عکس - اقتصادبان
www.eghtesadban.com/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - ایران مارکت
iranmc.in/news/385832
‎n احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز
منتشر کرد و گفت: هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو .
سایت عنوان | احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم!+تصویر
www.onvan.com/330676/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می‌کنمت/
‎1 روز پیش . احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم!+تصویر. مجری ماه عسل نوشت: هر هفته من دارم با
یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگر را طلاق میدم! بعضی ها .
عصبانیت علیخانی از شایعات : هر هفته ازدواج میکنم !
takfeed.ir/news/237571
‎مجله مراحم : رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی
مجری مطرح تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی . هر هفته من دارم با یکی ازدواج
میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !!! . جنجال ازدواج و طلاق احسان علیخانی +
عکس.
تکتا نیوز - احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس
www.taktanews.ir/news/430295
‎احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس. تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵
ساعت ۱۳:۴۲. کد مطلب: 63402. رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت
.
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا دوست بی .
www.iranfars.ir/item-115486-احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-احتی
‎احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا دوست بی ادب ندارم +
عکس 1 hour ago فیلم و سینما جام جم 1. جام جم فیلم و سینما | قدردانی رئیس جمهور از .
Previous



احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم و هفته بعد طلاق میدم! + عکس - خانه
almiz.ir/news/216694
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - مشاهده مطلب
khabarha.info/news/287902
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - اخبار تاپ
akhbartop.ir/2016/12/06/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عک/
‎23 ساعت قبل . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی هر هفته ازدواج می کنم عکس :: سایت خبری الوان نیوز
alvannews.ir/news/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-+عکس/
‎احسان علیخانی هر هفته ازدواج می کنم عکس :: الوان نیوز,alvan news,alvannews.ir,
آخرین اخبار ایران و جهان,جدیدترین اخبار,اخبار,خبر,نیوز,سایت خبری الوان نیوز.
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - تفسیر نیوز
www.tafsir-news.ir/./احسان+علیخانی+هر+هفته+ازدواج+می+کنم+عکس
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار . - تمیم نیوز
www.tamimnews.ir/28008
‎1 روز پیش . احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا دوست بی ادب ندارم +
عکس - به گزارش جام جم آنلاین، علیخانی در این پست نوشت: .
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! +عکس / رفتاری بسیار از .
wwwkhabar.ir/10635840
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا دوست بی .
www.24khabar.com/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-احتیاجی-به-طرفدار-یا-دوست-بی-ادب-ندارم/
‎18 ساعت قبل . علیخانی در این پست نوشت: . احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! . هر هفته من دارم
با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم! . عکس جدید بهنوش
طباطبایی بهنوش طباطبایی بازیگر کشورمان با انتشار عکس و متنی .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - شماخبر
www.shomakhabar.com/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم!-عکس
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
تذکر جدی احسان علیخانی به فالوورهایش +عکس - پارس نیوز
www.parsnews.com/./412263-تذکر-جدی-احسان-علیخانی-به-فالوورهایش-عکس
‎4 ساعت قبل . احسان علیخانی، مجری سرشناس تلویزیون در پستی اینستاگرامی به . هر هفته من دارم
با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم !!!
Previous



پارسی نیوز: احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس
parsinews.ir/news/page/368229422a1f6f38aea8abafe9b761c3
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - مگیتو
magito.ir/news/culture/./احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم-عکس
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی : هر هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا دوست بی .
www.digimajale.com/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم./61852/
‎1 ساعت قبل . صفحه اصلی خبر و رسانه خبرگزاری ها خبرگزاری جام جم آنلاین احسان علیخانی : هر
هفته ازدواج می کنم! احتیاجی به طرفدار یا دوست بی ادب ندارم + .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - خبر روز
khabarrooz.xyz/news/372539
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد . هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم
!!!
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - pooyeshweb.com
www.pooyeshweb.com/./احسان+علیخانی%3A+هر+هفته+ازدواج+می+کنم!+%2Bعکس
‎احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس. ۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۱۴:۵۳:۲۹ فرهنگی-صراط
برچسب ها : احسان,علیخانی:,هر,هفته,ازدواج,می,کنم!,+عکس, .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم! +عکس - نشرنامه
nashrname.ir/./detail?.احسان+علیخانی%3A+هر+هفته+ازدواج+می‌کنم!+%2Bعکس
‎1 روز پیش . رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می‌کنم! +عکس - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/news/393183
‎n رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
.
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - مد و زیبایی
mersia.ir/news/151500
‎1 روز پیش . جام جم آنلاین: علیخانی در این پست نوشت: سلام رفقا، امیدوارم خوب باشید ، از دوستان
عزیز و محترم خودم عذر خواهی میکنم که مجبورم این نکات توضیح .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! +عکس - دنیای خبر
donyaekhabar.com/./احسان+علیخانی+هر+هفته+ازدواج+می+کنم+عکس
‎رفتاری بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح
تلویزیون شد که او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت: هر هفته
من .
احسان علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! | مواستار
mostar.ir/114226/احسان-علیخانی-هر-هفته-ازدواج-می-کنم/
‎1 روز پیش . رفتار بسیار از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری . احسان
علیخانی: هر هفته ازدواج می کنم! . عکس های جدید جی جی حدید در لندن .
Previous

  • ۹۵/۰۹/۱۷
  • ۱۴۲ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی